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Salesforce Field Service

Salesforce Field Service

Was ist Salesforce Field Service?

Mit der Dispatcher Console kann sichergestellt werden, dass der richtige Job jedes Mal dem richtigen mobilen Mitarbeiter zugewiesen und weitergeleitet wird. Sieh dir sofort die Warnungen zu Aufmerksamkeit erforderlichen Problemen an und ergreife Maßnahmen. Plane Massenaufträge mit nur einem Klick und verfolge und überwache die Servicebereitstellung in Echtzeit. Du kannst Servicetermine sofort über die Lightning Console buchen. Steigere die Produktivität deiner Mitarbeiter, indem du dem richtigen Techniker automatisch Termine anhand von Zeit, Fähigkeiten, Standort und Geschäftsregeln zuweist.

Wer verwendet Salesforce Field Service?

Unternehmen, die eine Service-as-a-Software-Lösung für Außendienstleistungen benötigen

Salesforce Field Service Software - 1
Salesforce Field Service Software - 2
Salesforce Field Service Software - 3
Salesforce Field Service Software - 4
Salesforce Field Service Software - 5

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Salesforce Field Service

Salesforce Field Service

4,2 (20)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
Keine Integrationen gefunden
4,0 (20)
4,0 (20)
4,1 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
376
14
4,0 (770)
4,0 (770)
3,7 (770)

Weitere gute Alternativen zu Salesforce Field Service

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Fondsrechnung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
RazorSync
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Kalenderverwaltung
Terminplanung
FieldAware
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Projekt-Nachverfolgung
Terminplanung
Skedulo
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mitarbeitermanagement
Terminplanverteilung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Forderungen
Hauptbuch
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung

Bewertungen über Salesforce Field Service

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
40%
3
10%
1
5%
Alexis
Alexis
Customer Service Rep in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Salesforce is Winning!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Field Service Lighting is by far a great product! It keeps all my files separate and organized! I love it!

Vorteile:

I absolutely love Salesforce! Salesforce helps my work day go by with ease! It keeps me organized and on task! Plus I love how it keeps all my co-workers and I stay on the same page, with each case!

Nachteile:

Salesforce, sometimes when opening up a new case, can be slow. That is my only complaint. Salesforce is typically really great!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Field Service Product with a lot of depth

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have a large field presence and FSL is vital to our business in scheduling and collecting info from the field

Vorteile:

I self-implemented so the ability to quickly extend the package with flows was great

Nachteile:

It took Salesforce awhile after acquisition to turn this into a real product, but it is rather impressive now

Jerry
General Manager in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

BEWARE, This is not a stand alone product, it was developed to enhance Salesforce

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: IT DOESN'T WORK . After countless meetings with Salesforce and the implementation team, they have admitted that it does not work as we were promised it would. But, they have an iron clad contract that does state that it doesn't matter if it works or not, you must pay. We have now been sent to collections. Their best offer for resolving the problem, was to offer us "Premier Service", which means someone will call you back with in an hour. Since regular service means they never call back, it might be worth something, but not for a program that doesn't work

Vorteile:

The sales and marketing team promised that this software would solve all of our issues and problems.

Nachteile:

We were told that it would take 3 months to build our instance. It has been over 18 months and we continue to pay for a non-functioning product. It is so complicated, the interface programmers have never been able to create and dispatch a work order using this product.

Venkanna
Venkanna
Seller Partner Support in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One-Step solution

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Perfect app for a sales team to store data , follow-up , manage and save time. self enhance and used to increase statistics of management and the best thing is it is cost effective as if we want to run our own software, we need to focus on many things like infrastructure, software developer team and a separate wing for the team to handle the software and security issues. This is the one step solution for all the problems for any kind of organization. I particularly recommend for small and medium scale organizations to use this app which helps them economically and mentally also

Vorteile:

I like many features in this app. 1. The first thing I want to address here is about its security. This app carries customer data base which is confidential and we can trust this app very much. 2. We can follow-up very efficiently. Set up reminders and even we can send quotations, we can manage every activity in this app 3. Record every activity and calculate our daily, monthly and yearly performance which not only helps the management , but also helps in our personal growth in the channel.

Nachteile:

To me this is the perfect app and I don't have any complaints regarding this app .

Scott
Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent interface and ease of use

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Field Service Lightning has a beautiful interface for my team to find and schedule our field engineers to get to our customer sites. With the use of dynamic rules on how engineers are selected and the use of the area map is very helpful and it takes away the guessing of hoping we are selecting the correct personnel.

Nachteile:

The user experience from the field engineer side using the IPhone app our team has heard a lot of complaints on how the notification is not loud enough and where notifications are not seen. Also where when they press on the accept button it does not always talk back to the software. Our solution to this was to go with a Salesforce integration that uses SMS when dispatch is selected on a case. I do have to note a factor on why this may be happening - our engineers are not always in great cell zones given we work in hospitals and x-ray rooms.