Signority

Signority

von Signority

Wer verwendet Signority?

Unternehmer, Personalmanagement, Versicherungsmakler, Immobilienmakler, Event-Management, Buchhaltung, Steuerberatung, Anwälte und Freiberufler.

Was ist Signority?

Versende Dokumente auf sichere Weise zur elektronischen und digitalen Signatur und verwende den automatisierten Assistenten, um Erinnerungen zu senden und Updates zum Dokumentenstatus zu erhalten.

Das Zusammenführen des gesamten Dokumentensignaturprozesses war noch nie so smart, einfach und sicher. Mit Signority können deine Dokumente auf sichere Weise in der Cloud bearbeitet, geteilt und gespeichert werden.

Alle Tools, die du benötigst, um im heutigen digitalen Geschäft erfolgreich zu sein. Teammanagement, Workflow-Automatisierung, Unternehmens-Branding, Statuswarnungen in Echtzeit, Rückverfolgbarkeit und mehr.

Signority – Details

Signority

http://www.signority.com/

Gegründet 2013

Signority – Preisübersicht

Signority ist verfügbar ab 8,00 $/Monat. Signority bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Signority findest du unten.

Startpreis

8,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Signority Funktionen

Digitale Signatur Software
Anpassbare Vorlagen
Audit Trail
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Authentifizierung
Automatische Erinnerungen
Dokumentanalytik
Mobile Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien

Signority – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 34 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Ian B.
Owner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2019

"Impressive !!!"

Kommentare: Signority is extremely responsive and professional. I feel like I can count on them as a partner

Vorteile: Ease of use for clients and myself is Impressive

Nachteile: Had to think a bit for this one... I guess it would be the ability to have the same email address for different users saved in a drop down... need this often

Antwort des Softwareanbieters

von Signority an 6.11.2019

Ian,

Thank you very much for enjoying the Signority experience. We will look into the Cons and get back to you.

Jane

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2019
Catherine O.
Program Manager
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019

"Signority"

Kommentare: To get documents signed by individuals who are in other locations, this software provides an easy method for doing so. We would highly recommend this software.

Vorteile: I love this software! It is very easy to use both on the preparation side and on the signer's side. It is an easy and convenient way to get documents signed and provides a record for your files of the date and time that the document is completed. Documents can be sent to multiple individuals at a time. Signers can simply open up the document on any device and sign with their finger, then return the document.

Nachteile: We are on a limited use plan which allows for a certain number of documents each month. The document storage needs to be cleaned out from time to time but still indicates more documents in there than I can see.

Antwort des Softwareanbieters

von Signority an 5.4.2019

Catherine,

We are very happy that Signority streamlines the signing process for the foundation. I will reach out to you to address any concern.

Jane, Founder/CEO

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.4.2019
Shaunna M.
Personal Account Manager
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019

"Easy, convenient and time saving!"

Kommentare: Overall, Signority has allowed me to complete business transactions much faster and more efficiently by eliminating the need for an office visit. When I ran into a problem with the program, the support team replied promptly, fixed my problem and even showed me features that would allow me to use the program more efficiently!

Vorteile: I love the convenience of Signority and appreciate that it saves my clients a lot of time when they can sign documents electronically rather than in person. I also appreciate that this program allows me access to a much larger range of customers because it eliminates the barrier of geography in completing a sale!

Nachteile: I find some clients confused by the process, and sometimes the Signority email gets filtered to junk mail.

Antwort des Softwareanbieters

von Signority an 24.9.2019

Shaunna,

Thank you so much. We are committed to our insurance customers. You can count on it.

Jane

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019
Jeanne C.
Personal Lines insurance supervisor
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2016

"review of Signority "

Kommentare: I really like the program and the ease of getting signed documents back from our clients is extremely easy. However your company seems to change the program quite frequently. I understand that this is to improve the program and make things easier, but this sometimes is more of a problem. Just to get through the program/document when it has been changed is frustrating at times.

Vorteile: Attaching the documents

Nachteile: Having to have a title on the document

Antwort des Softwareanbieters

von Signority an 6.12.2016

Hi Jeanne,

Thank you for your feedback. It is incredibly valuable to us.

You are right, we have been changing the pace of our updates and have gone from major updates a few times a year to every 3 weeks. This is to be able to take in our customer's feedback as rapid as possible and also to smooth out the entire signing process. As you know, we recently had major redesigns to our core application. This resulted in an overwhelmingly positive feedback from users like you, asking for more. We're still tweaking and making changes to our process to ensure all changes are well received.

If you'd like, we can have a private discussion and give you some extra insight into our product roadmap for next year you so have a heads up in terms of what coming and changing. We'd love to show this to you and get your ideas on it.

Best!

Gustavo S.
Chief Growth Officer
Signority

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2016
Jeremy F.
Psychologist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.11.2016

"Excellent digital signature solution!"

Kommentare: I am a professional that sometimes needs clients to sign forms electronically so that they do not have to come in. Signority has provided a super easy solution that works perfectly. It is easy to upload a PDF, designate areas where a signature or an initial is required, and send it to the client. Clients can then sign and initial on an Android device, an iPhone or their computer. What used to be a big pain (having to hound people to scan and email documents) is now super easy and I usually get documents signed back almost immediately. I highly recommend it!

Vorteile: Ease of use, functionality

Nachteile: Expensive to have certified signatures.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.11.2016