Wer nutzt diese Software?

Financial, Education, Healthcare, Energy, Law, Government, Auto, Agriculture, Contact Center, PSAPs

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Numonix
  • http://numonixrecording.com/
  • Gegründet 2013

Über RECITE

Capture, Process, Analyze and Act upon all your interactions both customer facing and in the back office. RECITE includes features such as call, chat, video and screen recording; quality management; speech insights; dashboards; widgets; reports; PCI 3.0., MiFIID 2, BASEL II compliance; web-based live monitoring; APIs for provisioning, media control and search and playback and much more. Leading to realization of higher profits, better customer retention, improved performance and protection!

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RECITE Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für RECITE

Support is always on point!

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.8.2016
John B.
Network Administrator
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Their Skype for Business Recording software "Recite" is very powerful. It integrates very well with Lync/Skype for recording. Numonix Support is always there when anything comes up, and very knowledgeable. They do not just fix the issue, they explain what was going on as well so you can learn from them.

Vorteile: The software is pretty intuitive. Not too much training is needed to administer the system and once it is setup and running in your environment, it just works. There isn't much maintenance involved.

Nachteile: Not sure if this is a feature we do not have working correctly, but the users in the Recite software package do not actively sync with Active Directory. What this means is we have to manually setup users when new employees are brought on. It would be really smooth to have the integration to pickup new users accounts, DID setups, etc.

Antwort des Softwareanbieters

von Numonix an 30.8.2016

Hi John. Thank you for your review. We are pleased to serve you and your company. Regarding your comment about Active Directory Sync, we have launched our Real-time Active Directory Monitoring and will be in touch to give you further information and update your site.

Solid Reliable Product that leaves other solutions in the dust.

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.6.2018
Mike M.
IT System Engineer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Intuitive ease of use. Powerful feature sets included at no extra charge unlike the competition. Several Infrastructure integration options makes it flexible/easy to deploy. Excellent support!

Nachteile: Thinking about this I could not find any. Perhaps if it was free and one didn't have to pay for anything.

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