Linga POS

Linga POS

von Linga POS

Wer verwendet Linga POS?

Linga POS verfügt über ein breites Set an Funktionen, das für Schnellimbisse, Full-Service Restaurants, Bars, Pizzerien und Franchiseunternehmen entwickelt wurde. Ideal sind Schnellimbisse mit mehr als 10 Standorten.

Was ist Linga POS?

Linga POS ist ein cloudbasierter iPad-POS für Restaurants und Bars. Linga iPad-POS ist für alle Arten von Restaurant geeignet, vom Schnellimbiss über Pizzerien und Franchiseunternehmen bis zu feinen Restaurants und Verkostung in Sportstadien. Linga verfügt über ein innovatives Set an Funktionen einschließlich Anklopfen für Anrufer, Reservierungen, Anrufer-ID, zentraler Küche und Lager, Bestandsverwaltung und Lebensmittelkostenverfolgung bis auf Zutatenebene, Marketing- und Kundenloyalitätsmanagement, Kioske, Callcenter-Integration und vieles mehr.

Linga POS – Details

Linga POS

http://www.lingapos.com/

Gegründet 2004

Linga POS – Preisübersicht

Linga POS ist verfügbar ab 19,99 $/Monat. Linga POS bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Linga POS findest du unten.

Startpreis

19,99 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Linga POS Funktionen

Gastronomie Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Bestandskontrolle
Geschenkkarten-Management
Getrennte Kontrollen
Kassenlade-Management
Kontrollen aufteilen
Mitarbeitermanagement
Treueprogramm
Trinkgeld-Management
Berichterstattung / Analyse
Geschenkkarten-Management
Getrennte Kontrollen
Inventarverwaltung
Kontrollen aufteilen
Liefermanagement
Mobiler Zugriff
Online-Bestellung
Tabellenverwaltung
Treueprogramm
Trinkgeld-Management

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Bar-POS
Barcode-Scanning
Benutzerzugriff-Genehmigungen
Elektronischer Handel
Geschenkkarten-Management
Inventarverwaltung
Kundentreueprogramm-Unterstützung
Preismanagement
Provisionsmanagement
Rabattmanagement
Restaurant-POS
Rückgaben nachverfolgen
Verkäufe nachverfolgen

Linga POS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 11 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5
Rebecca O.
COO
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018

"Most Affordable, Efficient and Advanced POS System"

Kommentare: I was initially concerned about switching to a cloud based system, being based in Australia but the technology has been amazing. This is not just a POS, it is a full package to run a business from data analytics to marketing.

Vorteile: I loved that I could pull real time reports at anytime from anywhere. Full inventory package. I could add/remove menu items instantly. Built in online ordering and loyalty!

Nachteile: I didn't have any issues, so no complaints.

Antwort des Softwareanbieters

von Linga POS an 27.9.2018

Thank you, Rebecca! We appreciate your ongoing feedback.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018
Jonathan S.
owner
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2016

"The Best iPad Cloud POS in the Marketplace and it is Free to Start."

Kommentare: Journey of finding a decent tablet pos has been really hard, bunch of companies and options out there, all of them claim that they are able to support restaurant requirements like, modifying Menu items, being able to charge extra for bigger size portions and calculating the food cost of all these modifiers, Purchase orders, Happy Hours etc. After starting with Shopkeep, I quickly realize it is not for full service restaurants, then I bought Touch bistro, great look and feel but I quickly realize it was not a cloud based system, I was not able to make changes to my menu items or run reports remotely. Then I heard the buzz about Revel, after spending $3000 on one full iPad unit, the service issues and the bugs was not covering the $119 a month I was paying. Then I kept googling and ran into few more systems and decided on Linga POS, I downloaded on my iPad which automatically gave me Pro Plan with Inventory management and table service. I was so impressed after few weeks of testing, it reminded me of my Aloha system which I dumped for Shopkeep because I needed a cloud pos, which was a bad decision on my part, from everything I have looked at This is the only cloud based pos have the functionality and robustness of ALOHA pos. Even better than the NCR's own cloud based system Silver.

Vorteile: Ease of use, literally took me 5 min to learnt he front of the house and Back office was a breeze after I go through few videos on menu programming. It is Fast and supports all the functionalities of a real restaurant POS, Happy Hours, Purchase Order, Time Clock, Recipe Costing, Inventory management, Auto creation of PO from low stock items.

Nachteile: Linga has its own Bluetooth printer, I had to change my BT printer to their brand which is fast but it was expensive.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2016
Joseph K.
Owner/Operator
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018

"Very high tech and sexy product."

Vorteile: Love the look and interface with the customer. It truly is one of the most customer friendly POS systems on the market.

Nachteile: My only con to the system is that it was brand new when we purchased it and not all of the features had been rolled out yet.

Antwort des Softwareanbieters

von Linga POS an 18.7.2018

Thanks for the review, Joseph. Yes, two years ago Linga was brand new. So much has been added in the past two years, with multiple feature updates per quarter. We have a very aggressive feature innovation and release schedule, led by a technically savvy CEO, and a good portion of it driven by very active listening to customer demands. Our development team is second to none, and has added some amazing features in 2018, including waitlist module, cash discount features, central kitchen integration, embedded tutorials, ERP and accounting integrations. If you have ideas for new features or integrations, please let us know.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018
Jeff I.
President
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.9.2019

"Stay away"

Kommentare: Horrible!!!

Vorteile: Easy to use both front and back of the house

Nachteile: You get what you pay for. So bad I mean bad. Customer service the worst. The first month we were on the phone everyday with problems. Went well for a few months then more problems. I paid for this unit in our second location and it still in a box because they wouldn’t take it back and we are not using it

Antwort des Softwareanbieters

von Linga POS an 7.11.2019

Hello Mr. Igneri,
We truly appreciate your feedback and would like to speak with you regarding this matter. We consider all customer feedback highly important and would like to provide you with a fair resolution. Please reach out to us with your contact information at support@lingapos.com or call us at 1-833-695-4642.
Thank you again for your review and hope you have a great day.
Kind Regards,
The Linga Team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.9.2019
Robert B.
IT Specialist
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018

"Great cloud-based POS solution with high potential. The support team are 2nd to none"

Kommentare: Cloud-based, centralized POS solution with extensive functionality

Vorteile: - Very functional solution for an Enterprise with competitive rates
- This Cloud-based POS software makes it easy to manage and reconcile from anywhere in the world
- In-depth reporting and analytical tools
- Useful Role and User management module
- Fantastic support with an engaged CEO
- We've been with Linga since it's inception and the software has only gotten better with new functions and enhancements. It will continue to improve over time.

Nachteile: - A few bugs here and there which are common in software development

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018