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SatisMeter
Was ist SatisMeter?
SatisMeter ist ein äußerst einfach zu bedienendes NPS-Tool (Net Promoter System). Erhalte Echtzeit-Feedback, das nahtlos in die Anwendungen deiner Wahl integriert ist.
SatisMeter ist eine Multi-Channel-Plattform, die die Kundenbindung durch das Sammeln von In-App-Feedback mit dem NPS verbessert. Diese Lösung ist ein unverzichtbares Tool für SaaS-, Nutzerplattform oder E-Commerce-Unternehmen.
Dank eines unaufdringlichen und unkomplizierten Umfrage-Widgets liegt die durchschnittliche Rücklaufquote bei bis zu 35 %. Diejenigen, die E-Mail bevorzugen, können jede E-Mail-Software verwenden.
Wer verwendet SatisMeter?
Produktmanager, Kundenerfolg, Wachstumsführer, Marketingspezialisten, Entwickler, CEO, CTO, CMO, Produktdesigner.
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SatisMeter
Bewertungen über SatisMeter
Durchschnittliche Bewertung
Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Bewertungen nach Punktzahl finden
perfect platform to measure nps
Vorteile:
Simple platform to detect your promoters and understand your clients
Nachteile:
I would like to be able to segment clients and understand those who do not score us
My very basic use of Satismeter
Kommentare: Satismeter is always open in my browser ! The support team is always ready to help and I feel like this tool is truly reliable!
Vorteile:
I do love a clear overview with trend graphs. No need to be an expert to understand how it works and how to understand the datas it provides.
Nachteile:
I guess I'd like to be asked by the Satismeter team if I need help or advice :)
Antwort von SatisMeter
vor 3 Jahren
Hi Camille, Thank you for the feedback, we really appreciate it! I'm happy to hear you enjoy our products and service. From now on, we will make sure to include you in our communications with the KolSqaure team for any chat invitations. If you have any questions, concerns, or improvements you would like to see in the tool, do not hesitate to contact me. Have an awesome day! Alexia Klie SatisMeter's Customer Success Manager
Great tool to segment your users and get feedback easily.
Kommentare: Interesting way to collect feedback from my users.
Vorteile:
Easy integration, and also easy to use for my users. And the support is blazing fast when you have a question, they help a lot. Do not hesitate to contact them because some APIs are not yet documented.
Nachteile:
It lacks an intermediate plan for those who don't have that much monthly users. Apart from that, the product is good.
Helpful to understand and act upon promotors and detractors
Vorteile:
- Great tool to identify detractors and promotors of your SaaS product and act upon these findings - Seemless integration in our existing ecosystem - Service team helpful if needed
Nachteile:
- There could be more options to customize the look and feel of the NPS - We are missing a few export features that would help us to automate next steps better