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Was ist Sage Sales Management?

Die ForceManager CRM-Lösung wurde von Außendienst-Vertriebsmitarbeitern für Außendienst-Vertriebsmitarbeiter entwickelt. ForceManager ist auf die Anforderungen von Vertriebsmitarbeitern ausgelegt und möchte ihre Arbeit vereinfachen, damit sie sich auf das Wesentliche konzentrieren können: Vertrieb und Aufbau von Kundenbeziehungen.

Wer verwendet Sage Sales Management?

Unternehmen aus allen Branchen, die ein Außendienstteam für den Vertrieb einsetzen.

Sage Sales Management Software - 1
Sage Sales Management Software - 2
Sage Sales Management Software - 3
Sage Sales Management Software - 4
Sage Sales Management Software - 5

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Sage Sales Management

Sage Sales Management

4,6 (143)
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
111
31
4,6 (143)
4,3 (143)
4,5 (143)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
216
17
4,1 (779)
4,2 (779)
4,2 (779)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sage Sales Management

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Bigin by Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Real-Time Data
Microsoft 365
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontakt-Datenbank
Rechnungserstellung
Dynamics 365 Business Central
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Teamleader
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
E-Mail-Management
Kontaktmanagement

Bewertungen über Sage Sales Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
29%
3
2%
2
1%
1
1%
Peyer
Vertriebsleiter in Schweiz
Baumaterial, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Wir sind zufrieden

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Es ist ein wirklich gutes Arbeitsgerät für den Aussendienst seine Tätigkeiten zu protokollieren. Ebenso die Opportunity Möglichkeiten sind sehr gut.

Nachteile:

die Synchronisation mit SAP ergiebt oft Probleme.das Programm muss oft akutalisiert werden und steht auf der Mobile version oft still.

Marta
Marta
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Perfect tool for us

5,0 vor 10 Jahren

Kommentare: ForceManager is the tool HUNE has long been in search of, with a view to fully measuring the efficiency of our sales team. We are very happy with the application, as is our sales team, since it saves them a great deal of time in terms of reporting

Billy
Sales Manager in Südafrika
Medizinische Geräte, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer Support

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Impressed by the ability to work with the development team to customize solutions.

Nachteile:

Missing the tools and analytics to review the opportunity funnel.

Jessica
Accountant in USA
Druck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

This has been a good platform for staff to document & share details of sales visits with customers

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Better tracking of sales person activity

Vorteile:

The ability to track sales staff activities, and for them to upload customer documents & photos to share with other staff.

Nachteile:

Lack of "notifications" when documents etc are added to a particular customer. It would be nice if you could set up an email notification when a sales person or support staff add documents to a particular client.

Antwort von ForceManager

vor 7 Jahren

Hi Jessica, In order to receive notifications when documents or other items/activities are added to a particular account by someone, you need to flag the account with the flag icon found on the account's file. Please click here to see how you can flag an account: https://support.forcemanager.net/hc/en-gb/articles/223479268-How-to-flag-an-element-and-what-does-it-imply-

Roman
Sales Manager in Australien
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Force Manager App

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Ease of use. Ease of custom software to our needs with the help of support team. Mobile App is awesome.

Nachteile:

It would be great if incoming calls and outgoing calls are automatically registered even when running the app in the background only. Happened a couple of times where I wasn't able to check-in when out on the road as it didn't pick up my location.

Danyel
Global Business Devcelopment Manager in Kanada
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The perfect AI driven sales assistant and CRM.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: This is the perfect fit for our hybrid work situation and the AI Sales Assistant is such an asset when interacting with the CRM to accomplish and get intelligence on your day to day activities.

Vorteile:

Truly built for ease of use, mobility and the new hybrid sales reality. Support is incredible.

Nachteile:

Nothing really. Some higher end features do require customization from the ForceManager, but only if you are adamant about things following a very specific model.

Duncan
Senior Business Development Manager in UK
Bau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Opinion

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Just an excellent business development tool

Vorteile:

Just an excellent business development tool at that gives sector focus

Nachteile:

Recent data restrictions on opportunities section now max 6,000 words

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Software and Reliable

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Works offline, Syncs simply across platforms and devices. Very few issues. Ties all users data together.

Nachteile:

Slightly different views and actions available on Ipad/Iphone/Web versions, which is slightly confusing. Also be great to have prompts to remind that you haven't contacted someone in a set time frame.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not a recommended option

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Below average.

Vorteile:

It serves as an acceptable portal for keeping customer records.

Nachteile:

The layout, functionality and capabilities are all sub par.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

A must have app for our business

5,0 vor 10 Jahren

Kommentare: I've been using ForceManager for more than 5 months and It actually improved the way I work.
As a self eployed I used other CRM tools but this one fits in my daily workflow, helping me have access to all my clients and see when was the last time I visit them and what I talked about with them.
Just really helpfull to keep me even more motivated when I built relationships with them.

Vorteile:

Hassle free when start using it in your daily habits

Nachteile:

None so far, maybe that the Android version looks a bit different than the one on my iPad but I mostly use my iPad.

Eduardo
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great Value

5,0 vor 10 Jahren

Kommentare: Thanks to ForceManager, we can ascertain the effectiveness and conversion rate of the promotional campaigns we design for our network in real time.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Cuidado, estafadores profesionales

1,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Muy mala. Me equivoque instalándolo. he perdido mucho dinero y tiempo

Vorteile:

Lo implemente pensando que me seria útil, pero no lo es en absoluto

Nachteile:

En cuanto necesitas algo que se sale de lo básico te cobran por anticipado trabajos que luego ni realiza, MUCHO CUIDADO!!!

Albert
Albert
Director General in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Un programa excelente en constante mejora

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Muy buena experiencia y gran trabajo del equipo con [contenido sensible oculto], falta poder rematar el proyecto ofertas y pedidos y la gestión de informes para tener el proyecto completo.

Vorteile:

Localización GPS, timeline por cliente, gestion de oportunidades y objetivos de ventas.

Nachteile:

No poder ver como listado los resultados que estas viendo en un mapa (ejemplo idealista), no poder agrupar según mapa y asignar a un comercial o cambiar datos comunes a todos los agentes, tener algunos informes ya preestablecidos y funcionales (a día de hoy después de un año no tenemos ni uno), el modo oportunidades y convertir a pedidos hay poco desarrollo hecho.

Francisco
Francisco
Gerente Comercial in Nicaragua
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CRM para fuerza de ventas consultiva

4,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

La facilidad de gestión de información de clientes y oportunidades para la fuerza de ventas consultiva en su plataforma móvil, apoyado de una geolocalización con alto grado de fiabilidad, lo que permite dar seguimiento en tiempo real de la gestión de ventas, además del análisis posterior de los datos.

Nachteile:

La información suministrada en los dashboards e informes muestra los datos básico necesario para el rápido análisis de ventas, pero no permite realizar personalizaciones, lo que requiere de desarrollos independientes efectuados por el equipo de Force Manager.

Alejandra Vanessa
En casa in Kolumbien
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amigo a la mano

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Me describe cada cliente que realizo siempre encuentro su historial, seguimiento y demas.

Vorteile:

Tienes el recuento de lo que has hecho con tus clientes, como realizar un seguimiento.

Nachteile:

Cuando se hizo una actualizacion, pero como todo es costumbre a encuentras todo a la mano y facil.

Juan Carlos
Gerente Coach in Mexiko
Versicherung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reportes Force Manager en Excel

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: La verdad es que es una grata experiencia, con todo lo que puedes realizar en la aplicación.
Que solo faltaria que pudieras generar otro tipo de reportes y que los puedas descargar en Excel.

Vorteile:

Que podemos registrar nuestros horarios de entrada y salida, además de las gestiones realizadas en el día con día.

Nachteile:

Pienso que es mas por parte de areas centrales, que no se encuentre actualizada la información de los Ejecutiv@s de cada una de las Sucursales.

Miguel Ángel
Comercial in Spanien
Lagerung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

El CRM que te ayuda a mejorar día a día.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Muy buena experiencia, una app muy completa que me ayuda en el día a día.

Vorteile:

El control que se tiene de todos los clientes previamente llenándolo de información.

Nachteile:

No poder ampliar la pantalla en la app del móvil.

ANTONIO
ASESOR Y VENTAS TÉCNICAS in Mexiko
Chemikalien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

FORCE MANAGER UNA HERRAMIENTA MUY ÚTIL PARA LAS EMPRESAS

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

La ventaja de Force manager es tener toda la información necesari de tus clientes en una app

Nachteile:

No hay una desventaja. Bueno, que hay un apartado en creo que en proyectos en el cual no te permite subir cierto tipo de archivos

ROSSY KARINA
DIRECCION COMERCIAL in Mexiko
Medizinische Geräte, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FACILIDAD

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: excelente, fácil, rápida, asignación de objetivos medibles.

Vorteile:

Tenemos visibilidad de las actividades de todos los ejecutivos, asignaciones de objetivos medibles, acompañamiento en cierres de ventas

Nachteile:

Más que no me guste, necesito involucrarme mas en el admin, para acortar los tiempos de respuesta a mi equipo

JESUS
BSV in Spanien
Großhandel, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ORGANIZADOR DE VISITAS

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: MUY BUENA, FACIL MANEJO Y EL UNICO INCOVENIENTE ES QUE ALGUNAS VECES SE QUEDE BLOQUEADO O TARDE EN DAR LA INFORMACIO, EN LINEAS GENERALES BIEN.

Vorteile:

PODER PLANIFICAR VISITAS Y GRABAR LOS COMENTARIOS QUE DESPUES NOS AYUDEN.

Nachteile:

LA ACTUALIZACION ES LENTA Y DEBERIA DE SER MAS VECES EN EL MISMO DIA.

ISRAEL
LIDER in USA
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Herramienta Facil de Usar y muy recomendable

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Es la primera vez que la utilizo y se me hace practica y sencilla de usar por que tiene muchas opciones que me sirven a diario para realizar y registrar lo que a diario me piden en mi trabajo

Vorteile:

Es una agenda electrónica que se adaptada a las necesidades de tu operación a diario

Nachteile:

No tiene recordatorios que son muy importante tenerlos presente para realizar diversas gestiones

andrea
ceo in Italien
Erneuerbare Energien & Umwelt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Azienda TOP

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: programma intuitivo fa al caso nostro consigliato

Vorteile:

programma intuitivo fa al caso nostro consigliato

Nachteile:

poco inconvenienti programma intuitivo fa al caso nostro

Nigel
Regional Sales Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall easy to use

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: great enjoy working with it

Vorteile:

User interface is simple and easy to use

Nachteile:

not enough preformatted reports. would like to see more

Daniella
Human Capital Manager in USA
Marketing & Werbung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

ForceManager tells details but with patience and dedication it will achieve success.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We think that on the one hand this App saves us a lot of time and money, but on the other we think that you need a series of things, many to tell the truth, so we advise many users and work teams not to get stuck, and use another App.

Vorteile:

This software has a great variety of positive things, such as the fact that it has an easy-to-use interface and practices for any type of user, also that it is highly automated and that saves work and effort for any work team.

Nachteile:

However, it houses a list of negative things emphasizing its simple, inconspicuous design, also its lack of performance and its excessive use of internal memory in any device, also its lack of a good technical service, safe and reliable.

Ethan
Partner in USA
Fundraising, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A relationship of hand with your customers.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It keeps your company with a good reputation, the sales area is more enjoyable with each person, ForceManager is more than what we can ask for, with all its tools that are very complete.

Vorteile:

I like that I can maintain a relationship with our customers, attract them and keep them in the best way, with ForceManager everything is easier, from managing personal data and knowing what they are looking for to managing an agenda.

Nachteile:

I have no negative opinion of this software, I am very satisfied with each result.