timetoreply

timetoreply

von Time To Reply

Wer verwendet timetoreply?

Vertriebsteam, Kundenservice, jeder, der für die Beantwortung von Online-Leads verantwortlich ist.

Was ist timetoreply?

timetoreply ist eine E-Mail-Antwortzeit- und Analyseplattform, die es Unternehmen ermöglicht, ihren Vertrieb, das Key Account Management und Kundenservice-Teams zu unterstützen, um effektiver auf Online-Leads zu reagieren und wichtige Kundschaft zufrieden zu stellen. Lege Ziele für die Antwortzeit fest, setze SLA-Benachrichtigungen fest und schließe Gespräche ab. timetoreply funktioniert in allen E-Mail-Clients. Keine Änderung am Workflow erforderlich. Verfolge geteilte und einzelne Postfächer.

timetoreply – Details

Time To Reply

https://www.timetoreply.com/

Gegründet 2013

timetoreply – Kostenübersicht

timetoreply bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von timetoreply ist ab 15,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

15,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

timetoreply Funktionen

E-Mail-Programm
Archivierung & Aufbewahrung
Datenwiederherstellung
E-Mail-Überwachung
Gemeinsamer Posteingang
Reaktions-Management
Routing
Spam-Blockierung
Unterschriften-Management
Vorformulierte Antworten
Warteschlangenmanagement
Whitelist/Blacklist
Bildschirm teilen
Diagnosewerkzeuge
Echtzeit-Chat
Filesharing
Sitzungsaufzeichnung
Sitzungsübertragung
Umfragen & Feedback
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Fernwartung
Fernzugriff
Kollaboration
Live-Chat
Meeting-Management
Softphone
Video-Chat
Webkonferenzen
Zeitzonenverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten

timetoreply – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 22 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Alex S.
Project Manager Lead
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2020

"Time to Review"

Kommentare: We wanted the confidence that a data-driven approach can provide to assess and coach our client-facing team members' communication habits.

Vorteile: It offers the privacy that individual users need/appreciate while still giving insight into communication performance for both internal and external clients.

Nachteile: I'm not sure that we have a Con to speak to as of yet (we are still relatively new to using it).

Antwort des Softwareanbieters

von Time To Reply an 5.2.2020

Hi Alex

Thank you for the review. Let us know if you think of anything we can add to the product to make your life easier and give you more insights.

Best,

Dane

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2020
Paul G.
Senior Consultant
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2020

"Email Reporting that Works"

Kommentare: I enjoy the simplicity of the product and how quickly I was able to configure and deploy for my team. In addition, the Support team has been great about addressing any issues that have arisen.

Vorteile: The fact that I can setup filters that identify email volume and interactions from specific clients.

Nachteile: The reporting functionality limits the date range of data that you can analyze at one time. Since I do annual reporting, I have to combine data outside of TTR for those lengthy reports.

Antwort des Softwareanbieters

von Time To Reply an 4.2.2020

Hey Paul

Thanks for the review.

We'll raise the date range comment to our product team and see if we can help out there to save you having to collate data for your reporting period.

Best,
Dane

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.2.2020
J L.
Innovation and Supply Chain Lead
Verpackung und Container, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.3.2019

"Great software but comes with a price"

Vorteile: It's functionality and ability to drill down into data without being overly complicated and still relatively easy to use.

Nachteile: The time taken to upload the emails for each person and the authentication process can be a bit slow. However, both of these are basically one-off problems.

Antwort des Softwareanbieters

von Time To Reply an 8.3.2019

Hi Jasper

Thank you for your review. We really appreciate it and we'll continue to improve the service to ensure that the ROI is worth it for the price.

I'd be happy to offer you a 20% coupon if that would mean the difference of you becoming a customer?

Regards

Dane

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.3.2019
Brian B.
Director of National Accounts Inside Sales Support
Elektrische/elektronische Fertigung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2020

"Must have for email metrics"

Kommentare: The support given was super - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] you rock!

Vorteile: Easy to use, quick set up and friendly display of data.

Nachteile: Nothing was difficult or hard to use. I had to spend some time to determine what filters need to be applied, but that didn't take too long.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2020
Daniel G.
IT
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"A niche product that could be widely used"

Kommentare: Early on I got the impression that this software was in its early stages, however the company handled all critiques and answered many of our requests very quickly. The trial period was excellent, allowing us to vet the software before purchase. The price is right for our organization, and their support (one of my most important considerations when choosing a vendor) is the gold standard of responsiveness, knowledge of their software, and friendliness.

Vorteile: This product works as advertised and allows us to see how quickly our various customer facing groups respond to requests made of them. Honestly, a feature that should be baked right in to our email provider, but sadly is not. The customer service is above and beyond excellent. I'm amazed such a small company can be as agile and responsive to customer needs as these folks can. A true testament to the power of cloud offerings. License model is based on data ingest (monitored mail accounts) not number of readers. This allows us to give all team members access that need it, to reports on shared accounts without driving up the cost. The visual presentation / dashboarding is nice.

Nachteile: We uncovered a few security issues early on with the software, all of which were patched within a week of our bringing it to TTR's attention. The interface is not as intuitive as it could be, nor is the company setup. Some features are missing like per-mailbox "open hours" which can as of now only be set at the company level, and static dashboarding for our bill-board type displays in our call center.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020