Was ist Synup?

Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers.
Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK.

Wer verwendet Synup?

USA, Canada

Wo kann Synup bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Synup
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Synup Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine Gratisversion

Synup bietet keine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • Synup
  • 2014 gegründet
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Englisch

Synup – Videos und Bilder

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Synup

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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119,95 $/Monat
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99,00 $/Monat
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N/A
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Gratis Testen

Synup Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Kampagnenmanagement
  • Keyword Monitoring
  • Keyword-Recherche Tools
  • Kundenmanagement
  • Reaktions-Management
  • SEO-Audit
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Überwachung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Synup

Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
Eine White-Label-Plattform für Unternehmen, die KMU digitale Lösungen anbieten.
Business-Listings-Management, Website-Design und SEO, digitales Marketing, Social-Media-Marketing, Bewertungen, Kundenfeedback und Online
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von und Reaktion auf Bewertungen, bei der Verbesserung von Bewertungen und Platzierungen sowie beim Ermitteln wichtiger Kundenerkenntnisse unterstützt.
Mit Facelift Cloud bieten wir Ihnen eine mehrfach zertifizierte Software, die alle Komponenten für professionelles Social Media Marketing auf Enterprise-Level vereint. Erfahre mehr über Facelift Cloud
AreTheyHappy hilft Restaurantketten mit mehreren Standorten und Unternehmen des Gastgewerbes, das Kundenerlebnis auf die nächste Stufe zu heben. Erfahre mehr über AreTheyHappy
Hootsuite hilft Ihnen dabei, Ihre Marke aufzubauen, Beziehungen zu Kunden zu stärken und echte Geschäftsergebnisse mit sozialen Medien zu erzielen.
Ein Tool für die visuelle Zusammenarbeit, das eine gemeinsame Perspektive für dein Team und für jedes Projekt schafft – auf eine flexible, lohnende Weise, die auch noch Spaß macht. Erfahre mehr über Trello
Using the eclincher social media management tool helps businesses & agencies get things done on social and grow their brand reach.
Coosto wird zur Steigerung der Markenbekanntheit, der Markenreputation, der Kundenzufriedenheit und der Konvertierung von Social-Media-Inhalten eingesetzt.
StoryTap is a patented video engagement platform that lets brands produce and share authentic videos that boost bottom-line results.
Überwache, fordere und verwalte Bewertungen und Feedback, um Reputation, Erkenntnisse, Marketing und Conversions zu verbessern.

Bewertungen über Synup

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
14%
2
14%
1
14%
Ashley S.
Ashley S.
Owner and Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Just started but already seeing results

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

It is very easy to set up. I was able to set up each client, get their listings set correctly, and start review campaigns with just a few hours of work. Plus, they have a success coach that works with you to make sure you know how to use the software properly.

Nachteile:

Nothing so far, but its only been a few weeks.

Verifizierter Rezensent
Media and Content Developer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Simple tool for quick directory management

5 letztes Jahr

Kommentare: We use this product to help with one component of our local SEO service package. Customer service is also excellent at quickly replying to and acting on technical issues, and in many cases implementing substantial updates to see to those needs. They also are providing a large amount of white-label resources for customer education.

Vorteile:

The ability to instantly claim, update, and maintain a solid list of online directories and have a quick result is what makes us a regular reseller of this product.

Nachteile:

I would appreciate more versatility and details in the reports and analysis that the software is currently able to generate.

Verifizierter Rezensent
Agency Ops Mgr in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Synup is probably the worst software I've ever used.

2 vor 3 Jahren

Kommentare: Our overall experience with Synup has been exceptionally poor. We chose Synup to save time automating the NAP updates and review outreach process. Tl;dr - DO NOT buy this product. The reality turned out to be very different. First, the NAP process ran and the majority of the websites they check are either irrelevant or have such a low domain authority that it's barely worth the link and effort to update. Some are literally broken (!!!). So we decided ok that part of this product doesn't add value but maybe the outreach function with filter would be good. What they don't tell you is adding a filter to remove bad reviews, their core value prop, is a violation of Google's terms and conditions. But if you run a campaign with no filter, you risk your clients getting 1, 2 or 3 star reviews. It's worth the risk. However, not so fast - I wasn't able to upload the csv file into their system despite using the template they provided. There's theoretically a way to upload a csv of your contacts without calling support but I have not yet discovered it. I have had to ask their support team (who are good, to be fair) to help. In short, if you want to pay more and add extra headaches to your life, Synup is great! If you want a better solution, keep looking.

Vorteile:

Marginal time savings through automating the multi-site NAP checking process Support people are pleasant enough and seem to genuinely care (I speak with them weekly)

Nachteile:

Confusing UI - very difficult to navigate Majority of websites they check have lower traffic or DA making it almost a waste of time to update DOES NOT AUTOMATE THE UPDATE PROCESS!! This was what we thought Synup did. File upload does not work (never once got this to work without asking their support) Way too expensive for the supposed value it provides Low conversion rate for outreach campaign Support team contradicts themselves by advising against a filtered campaign then do one themselves

Brant S.
CIO in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Inexpensive product with lots of value but clunky interface

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

I still have clients who use the product. It is inexpensive and provides a lot of value for what it costs. If you need to update business listings, solicit reviews, get insights from their reports. The product does work well and does what it says. The customer service is also really good. When they add new services it is included in the price.

Nachteile:

the interface is clunky and a lot of clients struggled to use it.

Zach I.
owner in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Synup works and is cost effective

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Synup easily allows me to monitor all reviews and never get surprised by a bad review. It automates all notification. It also improves SEO and tracks 50 keywords across Google Maps, Google, Bing and Yahoo. It is great to make instant updates across all my listings via API and then see the results of increases in phone calls and store visits

Vorteile:

Great user interface, easy to manage listings via API, automate all review management, and give reporting to my clients and locations

Nachteile:

review widget needs improvement and customer service was just ok until i got assigned a new account manager in NYC