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Was ist ServeManager?

Die am häufigsten verwendete Software für Gerichtsbeamt*innen auf dem Markt. ServeManger ist eine voll ausgestattete Softwarelösung für die Verwaltung von Klagezustellungen für Anwaltskanzleien und Gerichtsbeamt*innen. Erstelle eidesstattliche Erklärungen, verwalte Abrechnungen und Zahlungen auf Servern, aktualisiere Außendienstaufträge, das Kundenportal und vieles mehr.

Wer verwendet ServeManager?

Die Lösung wurde für Anwaltskanzleien und Gerichtszusteller entwickelt und ist eine cloudbasierte Lösung, die Prozesse im Zusammenhang mit Rechnungsstellung, E-Mail-Benachrichtigungen, CRM, Auftragsweiterleitung und mehr rationalisiert.

ServeManager Software - 1
ServeManager Software - 2
ServeManager Software - 3
ServeManager Software - 4
ServeManager Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ServeManager das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ServeManager

ServeManager

4,8 (178)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
47
4,7 (178)
4,7 (178)
4,9 (178)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
23
4,7 (2.929)
4,5 (2.929)
4,4 (2.929)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ServeManager

Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Proof Pulse
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Berichte
Aufgabenmanagement
Kontenplan
Docusign
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Clio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
MyCase
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenmanagement
Rechtsfall-Management
Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Fall-Aufzeichnungen
Fall-Management

Bewertungen über ServeManager

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
13%
3
2%
2
1%
Joseph
Joseph
Private Investigator and Social Media/Cyber Investigation Expert in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Game changer for our company. Software is great, people are even better!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We're more efficient, have been able to reallocate staff to other positions and our profits have never been higher. The analytics we get out of Serve Manager have helped us make some really well informed decisions about what direction to take our company.

Vorteile:

Very Intuitive/ training new staff on the platform is easy Streamlines process for handling paperwork Flexible proofs of service/ documents Easy uploads for client documents Great client interface Customer service is excellent Easy to track open jobs

Nachteile:

There are some features we'd like that aren't available yet. That being said, they are constantly adding new features that we didn't even know we needed until they gave them to us!

Amanda
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Absolute Must for any Process Server

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I am very satisfied.

Vorteile:

I love how this software is user friendly. As a business owner, I have never had an issue training any new server, as the software is self explanatory. I love the GPS stamped attempts and the fact that my clients are automatically updated. The option for my client to pay online is also very efficient! I love the newest improvements such as mass attempt updates. The company is very customer service oriented and takes recommendations from servers to heart! I have tried a couple other programs but Serve Manager is by far the best.

Nachteile:

I wish the mobile site had more options. I find myself needing to switch to the desktop site from my mobile device which can be hard to read and time consuming to do.

Christopher
Process Server in USA
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Satisified

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Satisfied for my purposes wish it were easier to get questions answered and documents were useable instead of having to go to other sites to get useable docs for court

Vorteile:

Professional appearing but system is not clearly explained so u need to do a lot of trial and error? POS templates when printed look small print and overlapping printing on bottom of last pages making it unusable? System seems to keep closed files on active status and doesn’t remove finished jobs from gps routes so I can’t use it? Just a few of my personal issues? But it still is better than nothing so I continue using it and try to resolve problems and print out my own docs for court I just don’t use servemanager templates? That’s my biggest disappointment?

Nachteile:

Confusing system for less tech people like me, it keeps old files and closed accounts and can’t seem to remove them from gps routes and lists?

Gregory
Process Server in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A must have in the Process Serving Industry!!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The software handles my entire business. I only scratched the surface using it the first year for primarily invoicing. These guys are here to help. Their customer service is amazing and they tell you what they can do for you not what they can't. Find out the full potential. It has saved me and my business countless hours and money.

Vorteile:

The customer service is like no other. It is super easy to use. There are plenty of Webinars, videos, product information and they are always looking for more ways to make my life easier.

Nachteile:

My only complaint is not having control over my Job number.

Charles
Vice President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Increase Productivity with Great Service

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Customer service is probably the best I have experienced with a vendor! I get responses back right away and if a problem can be solved immediately, it usually always is taken care of right away if not the same day at the latest.

Vorteile:

You can hit the ground running with this software. It is very intuitive and although SM offers many training modules you really don't need them to get started right away.

Nachteile:

Sometimes a new upgrade can take time to be rolled out. However, this can be expected with many large companies.