TrackSmart Scheduling

Was ist TrackSmart Scheduling?

TrackSmart Scheduling hilft kleinen Unternehmen dabei, Arbeitsschichten schnell zu planen. Zudem können Mitarbeiter zu einem günstigen Preis ihre Zeitpläne überall und jederzeit über einen Computer, ein Smartphone oder ein Tablet einsehen. Darüber hinaus können die Mitarbeiter selbstständig miteinander kommunizieren und die Schichten untereinander tauschen, sodass du und deine Führungskräfte sich auf das Geschäft konzentrieren können. Mitarbeiter können sich ein- und ausstempeln und du kannst Lohnberichte erstellen, um deine Arbeitskosten effizient zu verwalten. Probiere es kostenlos aus – es ist keine Kreditkarte erforderlich.

Wer verwendet TrackSmart Scheduling?

TrackSmart Scheduling ist ein hervorragendes Tool für kleine Unternehmen.

Wo kann TrackSmart Scheduling bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • HRdirect
  • Ansässig in Pompano Beach, USA
  • 1988 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • HRdirect
  • Ansässig in Pompano Beach, USA
  • 1988 gegründet
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Englisch

TrackSmart Scheduling – Videos und Bilder

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TrackSmart Scheduling Funktionen

  • Kommunikation zur Schichtverteilung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Schichtplanung
  • Schichttausch
  • Urlaubsverwaltung
  • Überstunden-Berechnung

Alternativen für TrackSmart Scheduling

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Personalzeiterfassung mit mobiler App und GPS. Damit ist in Echtzeit zu sehen, wer wo an welchen Projekten arbeitet. Einfache Integration von Lohn- und Gehaltsabrechnung
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Bewertungen über TrackSmart Scheduling

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
33%
3
12%
2
2%
Angela
Angela
Executive Assistant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This software is amazing. It is great for keeping up employee time off, PTO, sick leave and holiday pay.

Nachteile:

The thing I am less fond of about the track smart ware software is I wish it was a tutorial to use to show employees how to use and creatban account.

Jo
Manager in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Summertime Scheduler

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have used TrackSmart scheduler for the past 3 years. I am a manager of a pool and use it to schedule my lifeguard staff. The staff loves it because of the mobile app - they can give up shifts, swap shifts and see who is working all from the app. I also use the time clock function. This allows me to check to see who is working and when they started. It also allows our payroll person to access the payroll from anywhere, even when she is on vacation. As soon as I have approved the hours, she can do whatever she needs to. The whole program, from scheduler to mobile app is easy to use and very functional. I love being able to access the information from anywhere, especially when I am off site. Also, the ability to have a monthly contract is also convenient since I am a seasonal employer. I start it in the spring and I turn it off in the fall. I honestly don't know how I would schedule without this program.

Vorteile:

It is so easy to use and set up. It is easy for my lifeguards who are mostly teenagers. It is difficult to get teens to do anything these days, but they love the ability to trade and switch their shift, and the app makes it so easy to do so.

Nachteile:

1. The swap function is not available on the app. That would be so great to have as most of my lifeguards don't want to just give up their hours - they would much rather swap. 2. As the manager, I can't get notifications who is giving up shifts. I get an email when one is taken, but I lose a little bit of scheduling control when I don't know that they shifts are being given up. I would like to get notified just as the guards do.

Tracy
Manager in USA
Tierarzt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Used it for years, quality when downhill

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I first started using it when it was called HelloScheduling and loved it. After it was rebranded as tracksmart it started going downhill. There were no new updates or changes to the product, the app was poorly maintained and was unreliable, and support rarely offered much assistance if I even got a reply. I did like all the different filters to view shifts and that you could email and text employees right from the schedule. We ended up switching because we needed something that worked smoother with multiple locations - and allowed us to see both schedules at once.

Vorteile:

One of my favorite things about is was the overall layout and appearance. It was easy to look at and visually pleasing without being overwhelming.

Nachteile:

Over the years the customer service when downhill and the software started having more glitches.

Susan
Owner in USA
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Makes Scheduling a Breeze

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Trying to schedule 20 part-time employees was making me crazy! TrackSmart lets me enter everyone's time off requests, max hours they want to work and departments - then I hit Auto-Schedule and my month's schedule is complete! Also love that employee can access their schedules online and are able to swap shifts with my approval.

Vorteile:

Love the Auto Schedule feature which works with requested time off and maxes hours that each employee can work!

Nachteile:

Wish I could lock months that are published so that I don't unintentionally change the current month when scheduling the next month.

Harmony
Marketing Coordinator in USA
Eventservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One year user

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall great software. Used it to manage brand ambassadors in multiple markets. Scheduled 300 plus events a month. Would like for staff to be able to text through the system to each other. Would like to have all information included in the sheets when you download the unscheduled shifts.

Vorteile:

Easy to use, good mobile app

Nachteile:

When you download the unpublished shifts it does not include the notes and other info.