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Was ist Birdeye?

Du erhältst authentische Nutzerbewertungen, überwachst Nutzerbewertungen auf über 200 Websites an einem Ort, antwortest auf Nutzerbewertungen, teilst deine Nutzerbewertungen in sozialen Medien und erhältst umsetzbare Erkenntnisse aus Kundenfeedback. Mit BirdEye bist du online die offensichtliche Wahl.

Wer verwendet Birdeye?

Unternehmen, die einen starken Online-Ruf aufbauen möchten, der durch Kundenfeedback gestützt wird, gute Nutzerbewertungen fördern und Vertrauen aufbauen möchten, um neue Kund*innen zu gewinnen.

Birdeye Software - 1
Birdeye Software - 2
Birdeye Software - 3
Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5

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Birdeye

Birdeye

4,7 (667)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
148
116
4,7 (667)
4,5 (667)
4,6 (667)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
15
4,7 (194)
4,7 (194)
4,8 (194)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Birdeye

Referrizer
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Lead-Erfassung
Zugriffsquellen-Verfolgung
Firebase
Am besten bewertete Funktionen
API
Berichterstattung / Analyse
Web-Benachrichtigungen
Yelp Guest Manager
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Online-Bestellung
Online-Buchung
GetMoreReviews
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Feedback-Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Review Wave
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Nutzerbewertungs-Anfrage
Textnachrichtenversand
Sprout Social
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Chatmeter
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Yext
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Wissensbasis-Management
Überprüfung bewerten

Bewertungen über Birdeye

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
14%
3
3%
2
1%
1
2%
David
David
President
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Works well and good support

5,0 vor 5 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Fred
Fred
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helping Your Customer Help Themselves

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Birdeye has been great in communications now that I have a dedicated rep. Her help each month is invaluable and helps troubleshoot any issues pretty quickly.

Vorteile:

Ability to have all clients fall under one account and dashboard.

Nachteile:

Would like for the texting tool to be more robust.

Cap
Guest Service Director in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: It is easy to utilize and track conversations.

Vorteile:

It is so easy to send text messages to clients.

Nachteile:

There can be many issues/delays with updating auto-texts for different office hours or holiday hours. We are told we can call BirdEye to make these changes, but then we are always required to send an email to BirdEye Support with the updated hours we would like. Sometimes there is a delay with the auto-text hours being updated, the update request might be inaccurate for our auto-response, or the auto-texts are sent to clients at inaccurate times/outside of what was requested. It would be nice for better consistency with update requests or for businesses to be able to control editing their own auto-responses.

Anne
Broker in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Do NOt waste your money

1,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I have a small real estate company and I am perfectly capable of getting reviews on my own BUT I chose Birdeye because the promised to fix some issues I have problems with.
I have a lot of buyers and seller that live out of the country and they were no able to leave reviews on google for me. Birdeye said "NO PROBLEM", we can help you with this. Well, they did NOT help and did NOT solve the problem!!!
I also told them I wanted to connect to my personal FB page NOT my business pages. Of course they lied to me and they couldn't connect to my personal page!
I also have two (don't ask me how that happend...) google business pages and I wanted to connect to the one that has all the reviews. Again, they said no problem......This is over8 month ago and still no solution for either one of my issues. I complained and complained and the only thing that happend is that they assigned a new person to me every thime I called. Wanted to cancel because they did nothing but lie to me BUT ofcourse they were not willing to let me out of the contract. $3000 total waste of money, time and energy!!!

Vorteile:

Absolutley nothing, what they promised sounded good but they did not deliver at all!

Nachteile:

They lied and lied just to get me to sign up

Antwort von Birdeye

vor 7 Monaten

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. We understand your frustration and would like to address your concerns directly. Please contact me at ciera.saldona@birdeye.com so we can discuss your specific issues in detail and work towards finding appropriate solutions. Our team is committed to resolving these matters and improving your experience with our services.

Chasten
Loan Officer in USA
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great one stop shop social media manager.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Great one size fits all approach to social media management

Vorteile:

It gave a good overview off all online standing in one place.

Nachteile:

Didn't always show that I had replied to all posts.

Thomas
Digital Marketing Manager in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BirdEye Is The Perfect Solution For Any Agency Working With Multi Location Clients

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Fantastic. Their support has been super helpful with any questions or troubleshooting needed. This has produced significant results for client form generating positive reviews, to managing negative reviews, to responding to all reviews, to growing a businesses local SEO presence. The list goes on. I highly recommend BirdEye to agencies and businesses.

Vorteile:

AI Functionality - Summarizing reviews - Review responding Ease of use - Bulk uploading contacts for review generation - review monitoring - Local listings - Super effective reporting that does not take too much time to generate for effective presentiations

Nachteile:

Cost. This product comes at premium price.