Nicereply

Nicereply

von Nicereply

Wer verwendet Nicereply?

Jedes Unternehmen, das sich darauf konzentriert, ein großartiges Kundenerlebnis zu bieten.

Was ist Nicereply?

Nicereply hilft Hunderten von Teams in Unternehmen wie Microsoft, Lenovo, Hubspot und Buffer, die Qualität ihres Kundenservices zu messen und zu verbessern.
Miss CSAT, NPS und CES 2.0 pro Agent, Team oder unternehmensweit. Steigere die Rücklaufquote deiner Umfragen um 200 %. Sieh dir deine Daten in der Support-Software an und stelle darauf aufbauende Trigger ein. Erhalte dreimal mehr Feedback und sende weniger E-Mails. Passe sowohl das Aussehen als auch den Inhalt deiner Umfragen an. Setze Ziele, verfolge KPIs, erstelle Berichte und vieles mehr.

Nicereply – Details

Nicereply

https://nicereply.com

Gegründet 2011

Nicereply – Kostenübersicht

Nicereply bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nicereply ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

49,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Nicereply Funktionen

Kundenzufriedenheit Software
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden

Nicereply – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 262 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Zach S.
Senior Marketing Project Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018

"Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers."

Kommentare: Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Vorteile: Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Nachteile: As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018
Emily M.
Customer Experience Specialist
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2019

"Easy to use"

Kommentare: Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Vorteile: Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Nachteile: Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2019
David N.
Engagement Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2020

"Super easy to use"

Vorteile: Positive reinforcement for when we get things right.

Nachteile: The UI wasn't the easiest to navigate. I haven't used it since late last year, so maybe it has improved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2020
Kevin M.
Customer Operations Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018

"Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality. "

Vorteile: It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Nachteile: If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that. In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2018
Bryan P.
Project Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2020

"Effective program to track customer satisfaction metrics"

Kommentare: Overall it has helped to build metrics for our client support operation, it gives us something to build off of as opposed to before offering clients any type of satisfaction based response tool.

Vorteile: I like that it can easily be added to an email to clients and allow them to click to access the submission. It also is easy to receive notifications and track the submitted information.

Nachteile: No big cons in particular, it's a pretty straight forward software in that you build a survey or metric based response for the customer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2020