Was ist Nicereply?

Nicereply hilft Hunderten von Teams in Unternehmen wie Microsoft, Lenovo, Hubspot und Buffer, die Qualität ihres Kundenservices zu messen und zu verbessern.
Miss CSAT, NPS und CES 2.0 pro Agent, Team oder unternehmensweit. Steigere die Rücklaufquote deiner Umfragen um 200 %. Sieh dir deine Daten in der Support-Software an und stelle darauf aufbauende Trigger ein. Erhalte dreimal mehr Feedback und sende weniger E-Mails. Passe sowohl das Aussehen als auch den Inhalt deiner Umfragen an. Setze Ziele, verfolge KPIs, erstelle Berichte und vieles mehr.

Wer verwendet Nicereply?

Jedes Unternehmen, das sich darauf konzentriert, ein großartiges Kundenerlebnis zu bieten.

Wo kann Nicereply bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Nicereply
  • Ansässig in Bratislava, Slowakei
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 20 weitere

Nicereply Kosten

Startpreis:

49,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Nicereply bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nicereply ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Nicereply
  • Ansässig in Bratislava, Slowakei
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 20 weitere

Nicereply – Videos und Bilder

Nicereply Software - 1
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Nicereply Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • URL-Anpassung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Visuelle Analytik
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen für Nicereply

GetFeedback ist eine einfach zu bedienende Suite aus Online-Umfragetools, mit der du bessere Umfragen senden und besseres Feedback sammeln kannst. Erfahre mehr über GetFeedback
Customer-focused companies of all sizes and across industries use Hello Customer to drive revenue by removing friction in CX experience
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
Umfragelösung für VoE- & VoC-Feedback. Wir bieten erweitertes Reporting, DSGVO-Konformität, Experten-Support und Echtzeit-Ergebnisse.
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Technologie mit integrierten qualitativen und quantitativen Funktionen. Erfahre mehr über Crowdtech
Unterstützt dich dabei, den Net Promoter Score deines Unternehmens zu verfolgen, wertvolles Kundenfeedback zu sammeln und die Kundenloyalität zu verbessern.
Trustmary verbindet Kundenfeedback, Kundenbewertungen und Website, um mehr Konversionen (Leads, Verkäufe) zu generieren. Vollständig automatisiert.

Bewertungen über Nicereply

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
22%
3
1%
2
1%
Zach S.
Zach S.
Senior Marketing Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Vorteile:

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Nachteile:

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Emily M.
Customer Experience Specialist in USA
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Vorteile:

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Nachteile:

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

In Betracht gezogene Alternativen: InMoment, Delighted, Survicate und Customer Thermometer

Gründe für den Wechsel zu Nicereply: Price, accessibility for global team, visual customization

Kevin M.
Customer Operations Manager in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

2 vor 4 Jahren

Vorteile:

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Nachteile:

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that. In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Spirit C.
Spirit C.
Product Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very Happy They Went Above and Beyond

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed. That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Nachteile:

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Bryan F.
Bryan F.
Customer Support Agent in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing tool to keep track of your ratings

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Vorteile:

I like you easy it is to compile a weekly, daily or monthly report. It can be integrated with ticketing software. You can only filter by low rating in order to identify trends.

Nachteile:

I like the service a lot, however, I feel that it's UI can be improved into a more modern layout to have a better experience.