HealthPRO

HealthPRO

von HealthPRO

Wer verwendet HealthPRO?

Unabhängige Gesundheits-, Wellness- und Fitnessprofis (d.h. Personal Trainer, Massagetherapeuten, Akupunkteure, Yoga, Ernährungsberater, Ernährungswissenschaftler, Life Coaches, Chiropraktiker usw.)

Was ist HealthPRO?

HealthPRO ist eine All-in-One-Management-Plattform für Gesundheits-, Wellness- und Fitnessunternehmen. Diee Online- und Mobil-Plattform macht es Kundschaft einfach, dich online zu finden, deinen Terminplan einzusehen, einen Termin zu buchen und deine Dienstleistungen zu bezahlen.
HealthPRO ist in den Google-Kalender integriert, sodass du nicht mehrere Kalender verwalten musst. Das System ist einfach zu benutzen. Und es ist erschwinglich. Du kannst aus drei kostengünstigen Preisstufen wählen, die durch eine 45-tägige Geld-zurück-Garantie abgesichert sind.

HealthPRO – Details

HealthPRO

https://healthpro.com/

Gegründet 2015

HealthPRO – Kostenübersicht

HealthPRO bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HealthPRO ist ab 19,95 $/Monat verfügbar.

Startpreis

19,95 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

HealthPRO Funktionen

Fitnessstudio Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
Marketing-Management
Mitarbeitermanagement
Mitgliedschaft-Management
Online-Buchung
Self-Check-in/-Check-out
Unterrichts- und Stundenplanmanagement
Veranstaltungsmanagement
Verfolgen der Teilnahme
Vertragsmanagement
Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
E-Mail Marketing
Geschenkkarten-Management
Kundenmanagement
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
SOAP-Notizen
Terminverwaltung
Verkaufspunkt POS
Übungs-Management

HealthPRO – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Jackie T.
Pain Clinic Team Leader
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2018

"HealthPRO"

Vorteile: The software was easy to understand, however I have not yet utilized all its options yet.

Nachteile: The video option was a little confusing but useful after I worked with it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.11.2018
Shannon O.
Owner/Healer
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.9.2016

"Awesome customer service"

Kommentare: Everyone I have spoken with listens to what I need for my business. From the original demo that was easy to understand to follow up information I received about features I needed that they are working on. They want you to have the best experience with HealthPro and it shows. I am recommending them to my students and fellow practitioners.

Vorteile: That it was easy to set up my profile. That I could enter my client list and send them an email that I had a new booking option for them. I can still make appointments in person and add them myself to my booking calendar. That I can coordinate my goggle calendar to my booking availability so I don't double book. I can easily change my times of availability for each day of the week and block out time whenever I need it. I also like being able to choose a cushion (time that is automatically put between clients) that is appropriate to my work. That has been an issue with other booking software.

Nachteile: That at this time I can't have two active locations. I split my time between two cities. I would like to be able to have business hours for each place depending on what location I will be at. That way I can set up my calendar in a way that I can be taking bookings in the appropriate location at any time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.9.2016
Abhishek B.
Software engineer
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019

"Great health tracker app"

Kommentare: Great app helped in tracking health

Vorteile: Nice app to use , helped my parents to keep their health on track.

Nachteile: Cost factor, drains battery, improvement in UI

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019
Arielle D.
yoga instructor
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.12.2016

"Arielle's Review "

Kommentare: Though there are some features and functionalities on the site that still need to get worked out, the customer service has far surpassed my expectations which more than makes up for the small things that are already being improved. John Richey has been an incredible representative of the company and is extremely responsive, caring, and solution oriented. What makes Health Pro stand apart from other payment/scheduling platforms is the specificity toward health and wellness independent contractors and the deep understanding and personalization I feel they have for my needs. I also feel that they are partners and not just a vendor...they care about my success and about improving the site and their features to address my unique needs for my business. I really appreciate the level of personal (HUMAN!) attention and detail they provide. The user experience is fairly clean and simple, and the process of setting up my site was also simple. As soon as the AMEX payment is added and the client intake forms are added I will be able to give 5 stars! Also, if there is an easier way for old clients to pay specific pricing that is not published publicly that would be ideal!

Vorteile: The fact that it is specifically tailored to health and wellness professionals and allows me to automatically sync my schedule so clients can book direct and pay directly. Also, like that, this is a network that new clients can find me on and Health Pro helps promote you on their network

Nachteile: Feel like there could be an easier way to manage specific payments with clients (who are paying a different price than what is publicly published on site), also AMEX payments should be allowed, and I'd love to get a reporting every week of people that visit my site.

Antwort des Softwareanbieters

von HealthPRO an 5.1.2017

HI Arielle,

Thanks for your amazing review. We are pleased to let you know payments with AMEX has been implemented. Thank you for suggesting this. As always, we are here to assist you. Warm Regards, HealthPRO

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.12.2016
Cindy K.
CISC
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019

"HealthPro Practice Management System"

Vorteile: Billing, Patient Demographics, Appointment Scheduling, UDS reporting

Nachteile: Our organization really like the HealthPro PM system. It's only downfall was that at the time we were using it, it didn't have an EHR module.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2019