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Was ist MYBOS?

Verwalte deine täglichen Geschäfts- oder Wohnstandorte mit MYBOS Building Management System. Das Tool ist ein gut gestaltetes Angebot aufgrund einer flexiblen Plattform, intuitiv einfachem, aber attraktivem Design und einem umfangreichen Angebot an Funktionen, die unter Konkurrenzprodukten führend sind. Die Lösung erleichtert nicht nur den Alltag von Strata- und Gebäudemanagern, sondern auch der Anwohnerschaft, Lieferanten- und Auftragunternehmen, indem sie sie auf einer Plattform integriert.

Wer verwendet MYBOS?

Wohnungseigentümergemeinschaften für Schichtgebäude, Facility-Management-Unternehmen und das Gebäudemanagement.

MYBOS Software - 1
MYBOS Software - 2
MYBOS Software - 3
MYBOS Software - 4
MYBOS Software - 5

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MYBOS

MYBOS

4,3 (54)
2,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
Keine Integrationen gefunden
4,2 (54)
4,2 (54)
4,5 (54)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
255,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
131
3
4,5 (880)
4,4 (880)
4,6 (880)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MYBOS

Fracttal
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
Infraspeak
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
Corrigo
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Rosmiman
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Trackplan
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Instandhaltungsmanagement
Vorbeugende Wartung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung
eWorkOrders CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über MYBOS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
33%
3
11%
2
4%
1
2%
Steve
Steve
Building Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Friendly software

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The thing I like most about the software is I have all building information in one place and can access this information from anywhere. Great when you manage multiple buildings.

Nachteile:

The thing I like least about the software, not much not to like.

Dean
Senior Facilities Manager in Australien
Bau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fraser's Property Facilities Management

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The ease of using this system and the overall quality and its capabilities

Nachteile:

There isn't much if anything I don't like

Patrick
General Manager in Australien
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MYBOS V3.01 REV 3.01.01 Not as Friendly

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: New version not as user-friendly as the previous version.
Faults identified are advised will be addressed in next update.
Amenity bookings and calender's too vague and difficult to see quick glance activities. Much information (Rules, forms) all lost in upgrade
Dashboard of little use generally not happy with updated version

Vorteile:

Previously very easy to use for our purpose

Nachteile:

ease of movement between sections lost in v3

Antwort von MYBOS

vor 7 Jahren

Dear Patrick, We are always working to improve the user interface for our clients. If you would kindly send us some extra detail on which aspects of the system you find not user friendly, we would surely like to investigate. Sorry to hear that you lost data during the migration from V2 to V3. We will have one of our support staff look into it and contact you. As such, V3 does have a contractor sign in and tag printing abilities through the Keys page and we can always discuss it if you have a specific requirement. Have a great day!

Anthony
Anthony
Concierge facilities in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MYBOS - Efficency in the work place

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Residents and management have enjoyed the MYBOS experience at concept Blue Apartments.
Its been very easy to use and everything in a simple format.
No more scrolling through excel spreadsheets and wasting time.
This programme has been great to learn and my team are all now experts at navigating through the residential database and logging in Issues, and events through out the day. This programme also allows the team to send out broadcasts and newsletters to all the residents to make sure they are up to date with all the projects within the building.

Vorteile:

-Residential data is easy to fill in and has every category needed to run a building. - Support team are very quick and efficient at resolving the issues and queries that the team have. -Cases created keep all stakeholders in the know, professional format and interactive, add quotes, photos, -purchase orders and send directly to the contractors. -Daily log keeps the managers up-to-date with contractors, issues and events. -Parcel and Key processing has never been easier, this also comes with full history of each item so that everything can be accounted for. - Amenities bookings allows the resident to book in the facilities, or moves all popping straight up into our calendar via the online residential portal. - The Library allows all the building docs to be found in the one place, easy to upload and navigate.

Nachteile:

Mobile App needs more work, at this stage its a very simple version of the overall programme.

Semir
Building Manager in Australien
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MYBOS - For everyone

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Have used MYBOS at various properties and am a big fan of the system.Have also been fortunate enough to implement the software at various properties and see the success turn out.

Vorteile:

I love everything about what MYBOS has to offer, and also what MYBOS has in the pipeline for growth. The support from the team day in day out if required is always there and they are all extremely knowledgeable.The ease of use of the system is extremely important and vital as this makes it seamless for all staff to utilize and make the most of the system.

Nachteile:

Unfortunately, nothing comes to mind when it comes to disliking anything on the software.

Antwort von MYBOS

vor 6 Monaten

MYBOS values your feedback. Thank you for taking the time to submit this review.