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Was ist eWay-CRM?

Ein herausragendes CRM-Add-in für Outlook, jetzt als Web-Anwendung und auf iOS/Android erhältlich. Hilft, Kunden, Vertrieb, Projekte und Mail-Merges zu verwalten. Mit eWay-CRM kannst Du Outlook mit Deinem Team teilen, Kommunikationshistorie verfolgen, Follow-ups planen, Unternehmensprozesse automatisieren und damit Dein Geschäft effizient betreiben. Die Software ist auch hochgradig anpassbar - ermöglicht es Dir, Benutzerfelder zu erstellen, Formularlayouts zu designen, Workflows anzupassen und Benutzerberechtigungen zu erstellen.

Wer verwendet eWay-CRM?

Verkaufs- oder projektorientierte Organisationen mit Microsoft Outlook.

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

Du bist nicht sicher, ob eWay-CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eWay-CRM

eWay-CRM

4,5 (662)
24,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
185
10
4,4 (662)
4,5 (662)
4,7 (662)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
167
88
4,5 (3.033)
4,4 (3.033)
4,4 (3.033)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eWay-CRM

Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Tableau
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Datenintegration
Datenvisualisierung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Teamwork.com
Am besten bewertete Funktionen
API
Drag-and-Drop
Third-Party Integrations
Pipeliner CRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
iGlobe CRM for Office 365
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Marketing-Automatisierung
Verfolgung von Interaktionen
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über eWay-CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Joëlle
Plant Manager in Schweiz
Konsumgüter, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Eway

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Übersichtliche Plattform alle Informationen auf einen Blich

Nachteile:

Mir gefällt alles gut.

Tomáš
Tomáš
Commercial Real Estate Manager in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eWay CRM reference

4,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Price Easy to adjust to your needs Incorporated in Outlook

Nachteile:

Lack of connections to other systems or 3rd party services

Shubham
Data Analyst in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Efficient Client Management with eWay-CRM

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Using eWay-CRM has been a first-rate enjoy standard. It’s a consumer-friendly and dependable device that enables streamline duties, manipulate purchaser facts and take care of invoicing efficiently. The automation gear are a first-rate time-saver and the responsive IT help adds to its reliability. While there are occasional minor issues, it remains an important part of my enterprise operations.

Vorteile:

eWay-CRM stands out for its ease of use, helping me create invoices and manage responsibilities results easily. The automation capabilities save time, and it’s a reliable answer for organizing client statistics. With remarkable IT help and clean commercial enterprise methods, it’s a step in advance of options like Money-S and Pohoda.

Nachteile:

eWay-CRM most important drawbacks are slow performance at instances, no offline functionality that can interrupt work.

Vlada
Owner in Tschechien
Import und Export, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

eWay Review

2,0 vor 2 Monaten

Kommentare: The bad - the web interface has no integration with emails, Outlook for Mac is unfamiliar and I can't use it, nor can current modern Outlook for Windows. Moreover, I find the philosophy of the whole system unclear.

Vorteile:

Probably nothing worth mentioning (and minimum of 40 charactest here - are you crazy?)

Nachteile:

It forces me to use the outdated, unfashionable and ugly classic Outlook or the web interface, which in turn lacks integration with email. In addition, when one would be willing to use the old Outlook (why, for God's sake!) and has a modern Copilot+ laptop with AArch64 architecture, everything is disgustingly slow and by the time Outlook boots up, I can make coffee. It's 2024, not the noughties where x86 is the only platform in the world. So I use eWay out of necessity, not pleasure...

Paul
Managing Director in Südafrika
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CRM from my experience

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: eWay is great. After evaluating all the best CRM products found in popular CRM product reviews, eWay came out on top for us and we are not looking back or missing any functionality either.

Vorteile:

It's seamless integration into Outlook and working with attached documents.

Nachteile:

Not much negative to talk about. I'll have to think hard. Maybe the development that now mostly focuses on Outlook Online instead of Desktop. The table editing would have been great to have on desktop.

Jan
Marketing Manager in Tschechien
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Marketing Manager

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: We chose e-Way because of its integration into MS Outlook, we did not want to use a separate application. We were very impressed by the plug-in panel, thanks to which the user can always see whether the contact is registered in the database or not and is able to add it to the database with one click.
We regret that for us the key plug-in panel is also e-Way's biggest pain point. Supposedly, Outlook itself is to blame. User-wise, however, we find it very inconvenient.
Other than the above, we have no objections to e-Way. However, user willingness to filling the database is quite poor due to the problems with the panel.

Vorteile:

MS Outlook integration; Right-side plug-in panel, allowing, i.a., adding new contacts

Nachteile:

The plug-in panel often shuts down, logs out, etc. This is supposedly not the fault of e-Way, but of Outlook itself. However, it doesn't change the fact that it is very inconvenient.

Gaurav
Business Development Manager in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficient CRM with Customization and Email Integration

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Intuitive and powerful, eWay-CRM offers customization options and easy Outlook integration, making it crucial for our crew’s workflow.

Vorteile:

Designed for smaller agencies, eWay simplifies facts capture, retrieval and pipeline control even as providing seamless touch sync and cell accessibility.

Nachteile:

Works well overall, but could use more template options.

Riana
Admin in Südafrika
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Happy with eway

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Satisfied with the program. It keeps everything organized and together. I like the reminder feature

Vorteile:

organizes everything and the reminder is great

Nachteile:

no problem with eway self. problem is other users not using it to full capacity

Jorge
Yacht Broker in Portugal
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review Jorge Ferreira

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: The experience has been good in genereal

Vorteile:

The good database and functionality in general

Nachteile:

When updated the system creates a lot of small errors most of the times

Hannes
account manager belgium in Niederlande
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

review Hannes D lipoelastic

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: good enough for the time being, certain features not included that would've been interesting to work properly (connection with waze to name one)

Vorteile:

connection possible with mobile device, needed for easy access on the road

Nachteile:

the clunky submenu's and trying to attach a document specifically to a certain journal in the account of a specific doctor

Štěpánka
Account Manager in Tschechien
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Document management CRM

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Robust document management features help keep all relevant information in one place.

Vorteile:

Fast and reliable performance with minimal crashes or bugs, providing a smooth user experience.

Nachteile:

The absence of structured, step-by-step training programs could make it difficult for users to fully utilize the software, especially for more complex functions.

Lubos
Technical manager in Tschechien
Medizinische Geräte, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Eway used exclusively for project management

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: It has brought to us a systematic evidence of all business leads and projects and helped us to specify better responsibilities for all projects as well as single stages of each project.

Vorteile:

Integration with desktop Outlook and other MS applications, easyness of use, simplicity of user interface

Nachteile:

A bit complicated workflow management, non-perfect integration with Outlook tasks

Natalie
Business development manager in Tschechien
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good value for money, best Outlook integrated CRM

4,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

Outlook Integration, Pipeline management, Mobile app with contacts synchronization and access to all data from the phone.

Nachteile:

Initial customization was not super intuitive and required several remote help sessions

Dan
President in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

5 Star Review

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: eWay-CRM has completely revolutionized virtually every element of our business. It has allowed us to substantially scale our infrastructure while creating time savings and new efficiencies at every turn. It's also allowed us to leverage the assistance of virtual assistants in a way that never would have been possible without eWay. We have systemized all aspects of our company to be better and faster.

Vorteile:

The modules are almost limitless in their customization options which allows us to design module types that perfectly support the most efficient workflows.

Nachteile:

That some feature changes still require the old admin settings. Though I am now comfortable navigating the old settings, it makes it more difficult to allocate responsibility to others sense it's a different dashboard that is designed differently than the new admin portal.

Marie
Financial manager in Tschechien
Personalwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BL4U/SELY Review

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I am very satisfied with eWay. It's an easy-to-use Outlook add-in that's very smart and helpful when you need to save emails, files, and keep track of deadlines. Great when multiple people need to work with one file - there is a versioning option.

Vorteile:

It is easy to use. It is easy to implemented and it is very user friendly. eWay - CRM is oriented on customer. The support is very helpfull.

Nachteile:

The necessity of frequent updating of the entire eWay, sometimes it gets stuck in the work.

Patrik
quality manager in Tschechien
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

With eWay every day

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I use eWay daily as an administrator and have a very positive attitude towards the system.

Vorteile:

Creating opportunities and projects directly from email.

Nachteile:

The report outputs are not very useful for us.

Birgit
Business Development Manager in Belgien
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Noord Natie Terminals CRM experience

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Positive in functionality, development and easiness to contact

Vorteile:

the possibility and the easiness of setting this CRM up in the format which suits your business best.

Nachteile:

When contacts move companies, you cannot just deactivate them and add them to a new company, this would give us tracebility of someone's carreer path

Pavel
Sales direktor in Tschechien
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

happy user, happy boss

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: in our company we use e-Way as an operational database for sales representatives on the go. we have here all the important information about the customer, which we can change and add. traders write down their information from meetings here, which can be well reported.

Vorteile:

Communication with IT support is excellent. we can solve many things immediately by phone or remote management

Nachteile:

each software has its own logic of programming and use and its own nomenclature. at first it was sometimes more difficult to empathize with these words.

Dan
CTO in Niederlande
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It does what is expected. And does well.

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Everything is good in general, it does what is expected

Vorteile:

Workflows and features which fits our business

Nachteile:

Usability of web version is lower than Outlook's plugin, but Outlook plugin limits usage inside Outlook.

Lucie
Consultant in Tschechien
Personalwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eWay feedback

3,0 vor 4 Monaten

Kommentare: A good tool to work with when there are sume errors (freezing) and slower pace which sometimes complicates my work.

Vorteile:

Clear Structure, variety of functionalitities.

Nachteile:

Frequent errors (freezing), and slower pace.

Martina
CFO in Tschechien
Personalbeschaffung & -besetzung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Experience with Eway

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: We have been working with Eway for a long time and I am mostly satisfied with its features. It makes our work easier if it is used correctly and relevant data is entered into it.

Vorteile:

Large amounts of important data in one place. It is well connected to Power BI.

Nachteile:

Sometimes it is lengthy to download reports.

Kirils
Manager in Lettland
Schiffbau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BFM review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Extremely convenient to use, store information and documentation

Vorteile:

Convenient ability to search, segment and fill current transactions.

Nachteile:

No email notifications about burning tasks

Radka
Výrobní firma in Tschechien
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Recenze E-way

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

I like the ability to record notes, save emails and documents, schedule tasks and much more.

Nachteile:

I don´t like frequent updates, occasional crashes

Matthew
Head of Automation in UK
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Happy CRM user

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Mid level user not had much more than 25% use of the platform and modules but the Company, Contact and Deals modules are very nice.

Vorteile:

Outlook desktop integration and outlook android Technical support

Nachteile:

lots of updates and at times have to stop work and exit the platform to ensure I don't loose synchronisation

Vít
Přípravář in Tschechien
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Čerpadla , Příprava

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall satisfaction at 80%, facilitates communication within the company, access to the database.

Vorteile:

Access to shared information, emails, documents. The possibility of searching for conversations, the possibility of creating teams and comments .

Nachteile:

Occasional problems with compatibility with outlook, longer loading of the database .