Was ist Epos Now?

Epos Now bietet Business-Management-Lösungen für kleine und mittlere Unternehmen, die im Einzelhandel und Gastgewerbe tätig sind. Das Unternehmen bietet Point-of-Sale(POS)-Hardware und branchenführende cloudbasierte Software, die mit dem Appstore von Epos Now geliefert wird, um nahtlose Integrationen mit Zahlungen, Konten, Marketing und anderen wichtigen Geschäftstools zu ermöglichen. Diese skalierbaren Systeme sind auf individuelle Geschäftsanforderungen zugeschnitten und bieten vollumfängliche Schulung. Premium-24/7-Support ist ebenfalls verfügbar.

Wer verwendet Epos Now?

Die ausgezeichneten separaten Einzelhandels- und Gastgewerbesysteme von Epos Now sind für Unternehmen jeder Größe geeignet und wurden online mit einem Rating von 9/10 bewertet.

Wo kann Epos Now bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Epos Now
  • Ansässig in Orlando, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Guernsey, Irland, Isle of Man, Jersey und 6 weitere

Sprachen

Englisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Epos Now
  • Ansässig in Orlando, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Epos Now

39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
79,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Epos Now Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einkauf & Empfang
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Für Bäckereien
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Küchen- / Menü-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Tabellenverwaltung
  • Touch-Screen
  • Transaktionshistorie
  • Transaktionsmanagement
  • Treueprogramm
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für Restaurants

Alternativen für Epos Now

Webbasierte Point-of-Sale- und Inventarmanagement-Software für den Einzelhandel für iOS. Ab 99 USD/Monat.
TouchBistro ist eine iPad-POS- und integrierte Zahlungslösung von Gastronom*innen für Gastronom*innen.
Cloudbasierte Point-of-Sale-Softwarelösung kann sicher auf jedem Gerät, online oder offline verwendet werden. Nahtlose Verbindung zu Add-ons.
Die Lösung wurde entwickelt, damit Salons und Spas Buchungen und Produktverkäufe effektiv verwalten und die Kundenbeziehungen verbessern können.
POS für Restaurants, Bars und Cafés. Komplettes Restaurant- und Barmanagementsystem.
ACCEO Smart Vendor POS and Retail Management system is a feature-rich and vertical-tailored solution for Canadian retailers.
Dieser POS verleiht Restaurants Effizienz. Verfolge Verkäufe, schule Mitarbeitende und nimm Bestellungen von überall mit einem iPad entgegen. Erfahre mehr über Lightspeed Restaurant
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.
Kostenlose Erstellung und Einrichtung des Menüs. Kontaktiere Rezku, um Einzelheiten zu erfahren.

Bewertungen über Epos Now

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,5
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
11%
3
10%
2
5%
1
22%
Wojciech S.
Wojciech S.
Project Manager in Polen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent POS system for various types of business, expecially hospitality ones

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

- great 24/7 support team - elastic SAAS solution that can be customised for various business needs - cloud-based solution that can work on any device and any operating system

Nachteile:

- pricing seems fine initially but the sales team constantly keep pushing for paid support plan - this might be expensive - As this is a massive provider, you might sometimes wait a long time for your new features to be implemented

Antwort von Epos Now

vor 4 Jahren

Hello Wojciech, Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. I am so glad to hear that you have found our software to be so useful and that you have had the chance to speak to our excellent support team. We are consistently improving our software based on customer feedback so do keep an eye out for our regular software releases. If there is anymore feedback you would like to add we would love to hear from you at customer-engagement@eposnow.com. Kind Regards, Naiomi

Anna M.
Company Director in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Great customer support, very easy to use brilliant for accountancy and amazing software

Vorteile:

To be honest is pretty much nothing I consult with this software it is absolutely amazing I love the statistics on it the graphs all the financial information that you can gain and the simplicity of it all the amount of information you can extract about your business is Colossal.

Nachteile:

Only downfall was the free tanning app. Not in-depth enough to move with the speed of our company growth. Tanning App was extremely basic. I approached them on many occasions to try and develop it further but it was not possible. There was no tanning applications that were able to integrate with it either. So I had to look for alternative software. Such a shame I really didn’t want to move from Epos now.

Vijay M.
Director in UK
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Care plan con

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Ok.
They sold us the caer plan and said you can cancel after 12 months which we have in writing and now they are saying we are not able to cancel so a bit of a con.

Vorteile:

Overall easy to use and works for us and the reviews overall we’re positive

Nachteile:

The customer support is terrible they have no clue how the system works. Have rang 10 time sift the same issue and they have no clue how to rectify the issue so gave up.

Miguel C.
Receiving Manager in USA
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not meant for middle to large businesses

2 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I am the shipping and receiving manager for my company. A few of my daily tasks is to post and receive 200+ invoices weekly. Inventory management, market retail adjustments, sales reports, purchase orders, etc. It'd a very busy job. When we first got this EPOS NOW system we started having issues and they informed us the application at the time was unstable and so they switched us over to a web browser format. (First red flag).
Every day I get constant "timed out" errors because their servers have too many users. As I write this review, it's been almost 2 hours now that I can't post and receive any invoice. There's also the too many users are online so your task has been killed pop up. Which literally means "try again".
They are constantly trying to add new features, but don't address and resolve the instability of their service. There's also a huge problem with the feature "notes" which is where we add the invoice number of every invoice/po entered in to the system. I told them that 90% of these notes are erased from the system days after posting. They said that's not a priority of theirs. So, I told them it's definitely a priority for a market that processes hundreds of invoices weekly. Helps us search entries i.e duplicate invoices, etc. This system is good for smaller businesses (such as a bar/restaurant). But not for middle to large businesses.

Vorteile:

Easy to navigate menu. Seems pretty straight forward.

Nachteile:

The constant "hang". Unable to connect. They keep adding features to the system without fixing the instability of current features and service connection.

Jeananne W.
Manager in Australien
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

POS system suitable for small retail outlets only

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Still waiting to resolve outstanding payment issues

Vorteile:

POSTouch screen , POS customer display. If it had of worked the intergrated eftpos

Nachteile:

Unfortunately EPOSnow is not at all suitable for medium to large retail businesses. There are many basic functions it is not capable of doing and those that it is capable of doing mostly require you to download and pay for additional apps. We where not able to do something as basic as print off a customer invoice on A4. It does not recognise duplicate barcodes. The eftpos system that was sold with the product does not work through our store due to its inability to accept the "basic card". Salesman's knowledge of the product was very limited, they are the experts and I feel it should have been up to them to ensure this product meet all of my business model requirements. Very disappointed and have now returned to the old POS system