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Was ist One Call Now?

One Call Now ist laut Hersteller der größte Benachrichtigungsanbieter in Amerika. Tausende von Schulen, Unternehmen, Kirchen und Organisationen im ganzen Land verlassen sich auf One Call Now, um ihre Gruppenkommunikation zu verbessern und zu vereinfachen. Es lassen sich Sprach-, Text- und E-Mail-Nachrichten an Tausende von Mitgliedern gleichzeitig senden. One Call Now wurde 2002 gegründet und ist seit 2008 in der Inc. Magazines-Liste der am schnellsten wachsenden Privatunternehmen in ganz Amerika aufgeführt. Wenn Nachrichten wichtig sind, werden sie von dem Unternehmen geliefert.

Wer verwendet One Call Now?

Webbasiertes Auto-Dialer-Tool für Unternehmen, Schulen, Kirchen, Non-Profit-Organisationen und Immobilienverwaltungsunternehmen, das bei einer Audiobibliothek, gezieltem Messaging, Berichterstattung, Umfragen und mehr hilft.

One Call Now Software - 1
One Call Now Software - 2
One Call Now Software - 3
One Call Now Software - 4

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One Call Now

One Call Now

4,6 (25)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
74
2
4,6 (25)
4,2 (25)
4,3 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
102
Keine Integrationen gefunden
4,8 (133)
4,7 (133)
4,9 (133)
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Weitere gute Alternativen zu One Call Now

AlertMedia
Am besten bewertete Funktionen
Massenbenachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Multi-Channel-Kommunikation
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Marketing-Automatisierung
WATS
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Datenintegration
Datensicherheit
DialMyCalls
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Berichterstattung / Analyse
VoIP-Verbindung
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
ROUTEE
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Antworten
Kurzwahlnummern
MMS

Bewertungen über One Call Now

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
28%
2
4%
Gary
Gary
Public Information Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent way to communicate with church members

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use One Call Now at least once a week, sometimes almost daily, to keep our members informed of deaths, events, announcements, schedules, etc. It's a great tool that keeps everyone apprised of what's happening in the church.

Vorteile:

Our church has used One Call Now for several years, and it has continually improved. We use it to send out phone calls, emails, and text messages. You can schedule your messages, send to specific groups that you set up, or to everyone in the system. I've found the easiest way is via phone app as you can use your phone mic to record your voice messages. Sound quality is pretty good, too.

Nachteile:

The phone app used to be buggy but it has greatly improved. The program does cost, but saves so much time and keeps your congregation informed and updated.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

We use one call every day .to keep our team informed of events . announcement, schedules and others

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We use one call from six months .in this six months we solve more than one problems such as communication, and text message.etc...

Vorteile:

Our company has used one calling now for more than sex months. We use it to send our messages also we use it in our company to send out phone call ,also we use it in a certain groups .and it help us to know what the last news .

Nachteile:

This software is very useful honestly from we use it .we find the communication between us is very easy and simple,and didn't cost so much and the phone app is very simple and any one can use it

Tim
administrator in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not very reliable

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am currently looking for alternatives.

Vorteile:

Able to contact multiple people with a single phone call

Nachteile:

Not very reliable. Many times the report states I was contacted with the message, but I never even got a call! Several people say the message starts, stops then restarts with out ever completing the message. Several people reported that the message starts in the middle so full information is not conveyed.

Kelli
Administrative Assistant in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One Call Now contacts EVERYONE how they like to be contacted.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: In today's day and age, the old "phone tree" system does not work. But One Call Now calls everyone on your list and keeps recalling. You get a report showing who was contacted and who was unreachable. With the church having so many subgroups, it is nice to be able to select only certain people or groups to call with meeting updates and event reminders; rather than calling everyone at the church, every time.

Vorteile:

One Call Now will call, text or email your group, whichever they prefer. You can set-up sub groups to call only certain people so that the whole church doesn't need to be called when a youth meeting time is changed.

Nachteile:

One Call Now charges based on the number of phone numbers that you have in your database. So if you have a home phone and a cell phone for someone, that counts as two numbers.

Carol
Office Assistant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One Call Now

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: One Call is great to reach our congregation through phone, email, and text. I can get on the website immediatley. It is wonderful that when we have a prayer request that we can put it out to our prayer groups and the people receive it immediately so they can begin praying for that person or situation. Some people complain they can't understand the voice when they get the phone message, probably talks a little faster than we do, even though I use the voice I think is the slowest.

Vorteile:

I am the office assistant and this is used for our church. I like it that I can go on the internet at home in the evening if needed and put out a prayer request to our congregation instead of having to go back to the church to put out the message.

Nachteile:

The pronunciation on some words is not how we say them. I have to keep changing the spelling of the work until I can get the word to sound the way we pronounce it. An example: Blountville. For it to pronounce it correctly I have to change the spelling to Bluntville. And there are some other words that occasionally will come up that way.