Was ist Maintainly?

Unkomplizierte Wartungsverwaltung mit Funktionen wie Ressourcennachverfolgung, Inventar, Berichterstattung sowie native mobile Apps.
Fixd ist ein Innovator im Bereich Wartungsverwaltungssoftware und bietet eine Alternative, wenn ältere Software die Anforderungen einfach nicht mehr erfüllen kann.

Wer verwendet Maintainly?

Jede Branche mit verwalteten Assets und Außendienstberichten. Dazu gehören unter anderem Energiesektor, Gesundheitswesen (z. B. Krankenhäuser), Landwirtschaft, Fertigung, Bauwesen und Behörden.

Wo kann Maintainly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Maintainly
  • Ansässig in San Diego, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch, Portugiesisch (Brasilien), Spanisch

Über den Anbieter

  • Maintainly
  • Ansässig in San Diego, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch, Portugiesisch (Brasilien), Spanisch

Maintainly – Videos und Bilder

Maintainly Software - 1
Maintainly Software - 2
Maintainly Software - 3
Maintainly Software - 4
Maintainly Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Maintainly
Maintainly Software - 1
Maintainly Software - 2
Maintainly Software - 3
Maintainly Software - 4
Maintainly Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Maintainly vergleichen

Maintainly

12,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
2.390,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen
569,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Maintainly Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Asset Lifecycle Management
  • Aufgabenplanung
  • Barcode / RFID
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Historische Berichte
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendienst-Historie
  • Mobiler Zugriff
  • Standortverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungsplanung

Alternativen für Maintainly

Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Eine Business-Software, dafür entwickelt, die Produktivität und Effizienz deiner Außendienstmitarbeiter zu erhöhen, indem dein Büro papierfrei gemacht wird.
Aladdin ist eine cloudbasierte Asset-Lifecycle-Management-Lösung, mit der du Kosten sparen und die Lebensdauer deiner Assets erhöhen kannst.
Asset-Lifecycle-Management-Software, die auf an deine Anforderungen an die Ressourcennachverfolgung ausgerichtet ist. Abschreibung, Barcodierung und mehr. Teste es kostenlos.
Gerätewartung, Flottenmanagement, Versandplanung, Zeitmessung, Echtzeitberichterstattung, Cloud- und Offline-Fähigkeit.
Cetaris Fleet is a fleet maintenance software solution designed to monitor, measure, and optimize your operations. Built with your ROI
TAG kann mit Tausenden von zufriedenen Kunden eine 15-jährige Erfolgsgeschichte in der Anlagenverwaltung und Wartung vorweisen. Buche eine Demo.
Fracttal ist ein cloudbasiertes, computergestütztes CMMS (Computerized Maintenance Management System) und EAM (Enterprise Asset Management).
FMX ist eine webbasierte Lösung für das Facilitymanagement für Arbeitsaufträge, präventive Wartung, Ereignisplanung, Ressourcennachverfolgung und mehr.
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Verwalte Arbeitsaufträge, präventive Wartungspläne und historische Aufzeichnungen mithilfe von ManagerPlus CMMS schneller und effizienter.
Corrective and preventive action solution that helps businesses manage center programming and inventory on a unified interface.
eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suit für Anlagenmanagement.

Bewertungen über Maintainly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
31%
4
54%
3
15%
Janice
Parts Procurement & Inventory Anaylst in USA
Erneuerbare Energien & Umwelt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent System, User Friendly with all the info you need!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I first started using Fixd 4 years ago when I worked for a different company. After being hired by another company who needed an inventory system it was a no brainer for me to instantly think of Fixd! My employer had begun trying to set up a different system and after one look at it I told them that there was a much better system out there called Fixd. I explained the system and showed them how it worked and they where very happy to switch. Pricing is excellent, support is top notch and the system covers all levels of inventory management. The customer service and IT support that fixd offers is unlike many other programs I have used. The team at Fixd is easy to get in touch with and is always there to help with whatever you need!

Vorteile:

I have always liked how easy this system is to use. My site technicians who where not computer savvy easily caught on to the system and how it worked and enjoyed using it as it made their lives so much easier! This system is also web based so a company like the one I work for with heavy security and firewalls makes this system a perfect fit as it doesn't require its own server.

Nachteile:

There isn't anything I do no like about this software. User friendly, and covers all areas of inventory management.

Mike
Category Manager - Wind in Neuseeland
Versorgungsunternehmen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good sound product

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very good system with excellent and approachable support staff. Only real downside is that software functionality and/or screen appearance is often changed without advance notice to users or even release notes. Not always an issue but this can be a problem if one is going in to do a quick query/adjustment "on the go" and has to try and work out what is going on. I would like the ability to write my own bespoke reports.

Vorteile:

Cost effective, easy to use and intuative.

Nachteile:

Asset Structure can be a bit confusing and is inconsistent overtime between sites and there are a couple of data vagaries from the early days that can't be removed.

Antwort von Fixd

vor 2 Jahren

Thanks for the feedback Mike!

Timothy
wind turbine technical specialist in Neuseeland
Versorgungsunternehmen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

fixed ever changing

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

stores data and scanned documents I need to find tasks completed by other workers and read their reports . the way searches work seems to keep changing so I have to figure out how to work the software again. I did not like the way the search date changed from job complete to last the document was updated as physical work date is more important to me. also the search by asset closed jobs changed now I have to re-search for each of our 100 top assets. changes seem to be driven by the biggest users without the option to keep what was working for you .

Nachteile:

I need to find tasks completed by other workers and read their reports . the way searches work seems to keep changing so I have to figure out how to work the software again. I did not like the way the search date changed from job complete to last the document was updated as physical work date is more important to me. also the search by asset closed jobs changed now I have to re-search for each of our 100 top assets. changes seem to be driven by the biggest users without the option to keep what was working for you .

Antwort von Fixd

vor 2 Jahren

Hi Timothy, Thanks for your review & sorry to hear that the recent product advancements interrupted your current flow. We'll shortly reach out to you directly to arrange a call to as it appears that you may have missed the advanced filtering option that now exists - so you can actually continue to view tasks in the same way that you previously did.

Sally
Project Controller in Australien
Erneuerbare Energien & Umwelt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Fixd Software Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Fixd can be tricky to ensure schedules are set up correctly, but very easy once you get the idea, you can the "Copy" the asset tree from another saving time, Tech support on chat are always on hand to help out and provide suggestions and investigate any issues promptly

Vorteile:

Fixd is an extremely user friendly system for our technicians to use, It is very easy to create, edit and manage tasks and schedules,

Nachteile:

The ability to also have a sliding schedule and not just a fixed time range on all maintenance tasks This would save removing and recreating schedules and would be an extreme advantage, anc able to set on individual l assets not entire fleet

Karey
Services and Parts in USA
Erneuerbare Energien & Umwelt, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

My opinion

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Internal inventory issues

Vorteile:

Ease of navigation and overall appearance, very clean and concise

Nachteile:

No complaints as of yet, everything is very self explanatory

Antwort von Fixd

vor 2 Jahren

Thanks for the review of Fixd, Karey!