Was ist Marsello?

Viele Unternehmen haben immer noch Schwierigkeiten zu definieren, wer ihre Kunden sind. Ohne dieses Wissen verlassen sich Unternehmen auf teure Programme oder Recherchen von Drittanbietern, um ihre Strategie festzulegen. Goody löst dieses Anliegen zu einem Bruchteil der Kosten, die herkömmliche CRM- oder Koalitionsbindungsprogramme verursachen. Dies wird erreicht, indem Einzelhändlern einfache, integrierte Tools zur Verfügung gestellt werden, mit denen sie ihr eigenes Treue- und Engagementprogramm erstellen können. Diese Tools sind automatisiert und bieten Einzelhändlern eine konsolidierte Ansicht ihres Kundenstamms.

Wer verwendet Marsello?

Gastgewerbe, Apotheken, Einzelhandel, Schönheit und Salon.

Wo kann Marsello bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Marsello
  • Ansässig in Auckland, Neuseeland
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Andorra und 191 weitere

Sprachen

Englisch

Marsello Kosten

Startpreis:

99,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Marsello bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Marsello ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Marsello
  • Ansässig in Auckland, Neuseeland
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Andorra und 191 weitere

Sprachen

Englisch

Marsello – Videos und Bilder

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Videos zu Marsello
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Marsello Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenkarten
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitgliedschaft-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Segmentierung
  • Treueprogramm

Alternativen für Marsello

Online-Community-Software, mit der Unternehmen Kunden, Partner und Mitarbeiter verbinden können, um ihre Arbeit überall zu erledigen.
Führe dein eigenes Kundenloyalitätsprogramm mit deiner Marke durch. Belohne Einkäufe und Besuche, erhöhe die Kundenbindung und fördere dein Unternehmenswachstum.
A comprehensive, modular platform that allows you to manage the entire end-to-end loyalty program lifecycle efficiently.
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
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Bewertungen über Marsello

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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4
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1%
1
2%
Che
Che
Sales And Marketing Specialist in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Vorteile:

We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Nachteile:

Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Shannay
Office Manager in Neuseeland
Lebensmittelproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Hopefully more customers passing through the store

Vorteile:

Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Nachteile:

Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Antwort von Goodycard

vor 4 Jahren

Hi Shannay, thanks so much for your response. We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10! Kind regards, Rory Moss, Marketing Manager

Shannay
Office Manager in Neuseeland
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Goody review 2019

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vorteile:

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Nachteile:

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Antwort von Goodycard

vor 3 Jahren

Hi Shannay, We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had. Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders. Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve. Appreciate the feedback. Kind regards, Rory Moss General Manager

Sierra
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ALL in ONE APP, MUST HAVE APP!

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, this is my most use app since ive started this journey back in 2018. Ive managed to use this app for all my marketing. I will continue to use the email marketing campaigne, loyalty points, and enjoying seeing the growth in my report. Apprieciate the work you folks put in to help businesses like mine.

Vorteile:

When i first started with this app, it took a hot minute to figure out where things are. Only because they offer so many options, from loyalty rewards, email marketing, points, and etc. I use all these features to help improve all my marketing stratagies. Definitly my most used app and feature ive came across since.

Nachteile:

Im still trying to figure out all the options this company has to offer. But i did come across a few bumps in the road on this topic. I would like to narrow down a group of emails/locations to certain clients, which i cant do. I also would like to custumize my email with sizing choice in Headline logo, or GIFs.

chere
owner in Australien
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Legacy user

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Its a bit clunky on the user side and really needs more utility for things like embeded Forms and login forms

Vorteile:

I've used it before and it's stable with Kounta Light speed and It is a reasonably solid application

Nachteile:

Not a lot of change over the last 5 years, I have to say I doubt any average user would know how to implement this loyalty program easily, there are large gaps in terms of web-side implementation, you now have no login widgets to embed on websites and the forms are not really customizable. Please allow users to alter and embed forms on websites!!!!!