Wer verwendet Goody?

Gastgewerbe, Apotheken, Einzelhandel, Schönheit und Salon.

Was ist Goody?

Viele Unternehmen haben immer noch Schwierigkeiten zu definieren, wer ihre Kunden sind. Ohne dieses Wissen verlassen sich Unternehmen auf teure Programme oder Recherchen von Drittanbietern, um ihre Strategie festzulegen. Goody löst dieses Anliegen zu einem Bruchteil der Kosten, die herkömmliche CRM- oder Koalitionsbindungsprogramme verursachen. Dies wird erreicht, indem Einzelhändlern einfache, integrierte Tools zur Verfügung gestellt werden, mit denen sie ihr eigenes Treue- und Engagementprogramm erstellen können. Diese Tools sind automatisiert und bieten Einzelhändlern eine konsolidierte Ansicht ihres Kundenstamms.

Goody – Details

Goodycard

http://www.goodycard.co.nz

Gegründet 2014

Goody – Preisübersicht

Goody ist verfügbar ab 70,00 $/Monat. Goody bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Goody findest du unten.

Startpreis

70,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Goody Funktionen

Kundenbindung Software
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-System
Kundenaktivitäts-Tracking
Kundentreuesystem ohne Karten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Rabattmanagement
Treuekartensystem
Zugriffsquellen-Verfolgung

Goody – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 72 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Che C.
Sales And Marketing Specialist
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2018

"A Simple, flexible CRM system for Point of Sale"

Kommentare: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Vorteile: We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Nachteile: Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.10.2018
Shannay H.
Office Manager
Lebensmittelproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018

"Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer."

Kommentare: Hopefully more customers passing through the store

Vorteile: Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Nachteile: Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Antwort des Softwareanbieters

von Goodycard an 15.5.2018

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018
Monica B.
Online Development Manager
Bildungsmanagement, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Useful for collecting rewards"

Kommentare: Fine. Collected some rewards.

Vorteile: Nice and easy to use, plenty of options for collecting points, i.e. card, phone app or type in email address. can use same card at different shops easily.

Nachteile: Little bit wary of anything that collects information about where I go to shop

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Billy E.
Owner
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020

"Goody is everything you need"

Kommentare: I had a customer service person [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] that was amazing. I would employ her if I could. Took time to help me through every single step. Wants to help me grow my business, she seems to love her job. I feel I can email or call and things get done straight away. Happy to help me to understand campaigns and all the features Goody has.

Vorteile: I love the product. I am growing in loyalty and already seeing bounce back from customers. Has the ability to target customers on time since last visit. Has the option to target quiet nights. Really happy so far.

Nachteile: I would love to see push notifications instead of email, and the ability to leave offers on the app at all times to entice people browsing the app.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020
Shannay H.
Office Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019

"Goody review 2019"

Kommentare: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vorteile: Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Nachteile: Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Antwort des Softwareanbieters

von Goodycard an 19.7.2019

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019