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Was ist Marsello?

Viele Unternehmen haben immer noch Schwierigkeiten zu definieren, wer ihre Kunden sind. Ohne dieses Wissen verlassen sich Unternehmen auf teure Programme oder Recherchen von Drittanbietern, um ihre Strategie festzulegen. Goody löst dieses Anliegen zu einem Bruchteil der Kosten, die herkömmliche CRM- oder Koalitionsbindungsprogramme verursachen. Dies wird erreicht, indem Einzelhändlern einfache, integrierte Tools zur Verfügung gestellt werden, mit denen sie ihr eigenes Treue- und Engagementprogramm erstellen können. Diese Tools sind automatisiert und bieten Einzelhändlern eine konsolidierte Ansicht ihres Kundenstamms.

Wer verwendet Marsello?

Gastgewerbe, Apotheken, Einzelhandel, Schönheit und Salon.

Marsello Software - 1
Marsello Software - 2
Marsello Software - 3
Marsello Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Marsello das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Marsello

Marsello

4,4 (103)
125,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
50
16
4,3 (103)
4,3 (103)
4,3 (103)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
12
4,3 (35)
4,3 (35)
4,3 (35)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Marsello

Customer Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kangaroo
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kundendatenbank
Treueprogramm
EngagePackage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Listen-Management
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare
TapMango
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Massen-SMS
Treueprogramm
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Apex Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Geschenkkarten-Management
Treueprogramm
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm

Bewertungen über Marsello

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
24%
3
11%
2
1%
1
4%
Sierra
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ALL in ONE APP, MUST HAVE APP!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, this is my most use app since ive started this journey back in 2018. Ive managed to use this app for all my marketing. I will continue to use the email marketing campaigne, loyalty points, and enjoying seeing the growth in my report. Apprieciate the work you folks put in to help businesses like mine.

Vorteile:

When i first started with this app, it took a hot minute to figure out where things are. Only because they offer so many options, from loyalty rewards, email marketing, points, and etc. I use all these features to help improve all my marketing stratagies. Definitly my most used app and feature ive came across since.

Nachteile:

Im still trying to figure out all the options this company has to offer. But i did come across a few bumps in the road on this topic. I would like to narrow down a group of emails/locations to certain clients, which i cant do. I also would like to custumize my email with sizing choice in Headline logo, or GIFs.

Shannay
Office Manager in Neuseeland
Lebensmittelproduktion, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Hopefully more customers passing through the store

Vorteile:

Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Nachteile:

Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Antwort von Marsello

vor 6 Jahren

Hi Shannay, thanks so much for your response. We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10! Kind regards, Rory Moss, Marketing Manager

Shannay
Office Manager in Neuseeland
Essen & Trinken, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Goody review 2019

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vorteile:

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Nachteile:

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Antwort von Marsello

vor 5 Jahren

Hi Shannay, We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had. Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders. Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve. Appreciate the feedback. Kind regards, Rory Moss General Manager

Jusmena
Owner in Neuseeland
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Consistent

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Nachteile:

Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Antwort von Marsello

vor 6 Jahren

Hi Jusmena, Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this. Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate. We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP. Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer? Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options. Kind regards, Rory Moss Marketing Manager

Walt
Director in Neuseeland
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great all round marketing tool

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great. Excellent customer support as well. With one on one support when I need it.

Vorteile:

The loyalty programme is great. It also does really well in tying together our bricks and mortar and ecommerce offerings.

Nachteile:

Probably the reporting. Could be more customizable, but still pretty good.