Zahara

Zahara

von Zahara

Wer verwendet Zahara?

Unsere Kunden sind diejenigen in den Dienstleistungsbranchen, die keine Lagerbestände haben oder Inventare berücksichtigen müssen. Sie wollen die Ausgaben mit einem einfachen, aber vielseitigen System kontrollieren.

Was ist Zahara?

Zahara macht den Kauf besser. Mit maßgeschneiderten Freigabeprozessen für Einkäufe und Rechnungen hast du sofort die Kontrolle über deine Kosten. Organisationen sollen dabei unterstützt werden, ihren Mitarbeiter Möglichkeiten zu schaffen und gleichzeitig Ausgaben zu kontrollieren und zu verwalten. Benutzer können Kaufanfragen stellen und Manager können sich auf ihren Telefonen abmelden. Die Finanzabteilung wird mehr Kontrolle und Transparenz mit detaillierten Ausgabenanalysen haben und die OCR-Rechnungsverarbeitung wird die Produktivität verbessern. Direkte Integration mit Xero, Quickbooks und Sage.

Zahara – Details

Zahara

https://www.zaharasoftware.com

Gegründet 2007

Zahara – Preisübersicht

Zahara ist verfügbar ab 30,00 $/Monat. Zahara bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Zahara findest du unten.

Startpreis

30,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zahara Funktionen

Einkaufssoftware
Ausgabenmanagement
Bedarfsmanagement
Beschaffungsmanagement
Bestell-Management
Compliance Management
Inventarverwaltung
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Vertragsmanagement
1099 Preparation
Alterungsüberwachung
Auftragsabstimmung
Betrugserkennung
Cash Management
Datenextraktion
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronischer Zahlungsverkehr
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Scheckausstellung
Wiederkehrende Zahlungen

Zahara – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 17 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

Simple, user friendly purchase order solution.

Bewertet am 23.8.2016
Kirsty M.
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Zahara is a brilliantly user friendly system with a fresh, clean user interface. As a cloud based piece of software it has proved to be the ideal solution to the automation of our purchase order generation and streamlining of our approval process.

Vorteile: Simple and easy to use and set up. Fantastic, fast customer service and support with flexibility and openness to new ideas. Simple email notifications to approvers enabling easy approval of requests when out of the office. Generation of professional looking purchase orders.

Nachteile: We understand there are continuous improvements and updates but, the ability for the system to select the appropriate approval workflow based on the net total of the order, instead of the user selecting manually, would be a nice feature.

Fantastic solution, ticks all our boxes and more.

Bewertet am 31.3.2017
Martin B.
IT Services Manager
Freizeit, Reisen & Tourismus, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I can't recommended Zahara highly enough. Click2scan are a fantastic company and a absolute pleasure to deal with.
Clear and straightforward usability that doesn't even require user training. Fully customizable workflows and the approval process has given us more control and better visibility of spend.
They constantly listen to users and are happy to implement new ideas. Regular releases means we are always up to date, and the cloud solution is always available with fantastic speed.
I would recommended to anyone without hesitation.

Vorteile: The approval process in Zahara has given us more control and better visibility of spend

Nachteile: Single Sign on would be nice and the ability to add our own corporate skins/colours would be good. But these are very minor things.

Great Piece of Work

Bewertet am 4.8.2016
Alex B.
Financial Controller
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We haven't been using Zahara for long but we can already see how the increased visibility of costs and easy implementation of approval processes will increase our efficiency compared to chasing down approvals manually and not really keeping a record of this.
The software is user friendly and when I have had any questions the customer support (!!Martin!!) has been amazing and responded in no time with all the info and help I've needed.

Vorteile: Easy to Use
Makes Approvals Easy
Allows for individual project budgets and costs to be tracked
Customer Support

Nachteile: It would be great if this software directly integrated with Xero so that when I add a purchase invoice in Xero I could simultaneously match it off against the PO in Zahara.

Antwort des Softwareanbieters

von Click2scan an 4.8.2016

Full Xero integraion is coming soon

Product Search Removal

Bewertet am 19.1.2017
Glyn H.
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: You have removed the product search facility, we are now unable to use Zahara for the majority of purchases.

Antwort des Softwareanbieters

von Click2scan an 20.1.2017

Unfortunately this user is mistaken. The product search facility referred to has simply been improved from a two-box search facility to one.

Previously a user would use the first search box to enter a few characters which would then populate the second drop-down list.

The new system (it's in our release notes at https://www.zaharasoftware.com/releases/) uses a single box that filters results as you type.

Glyn has rated our support with one star but has not actually contacted support. Had he done so we would have explained the above.

Great Piece of Work

Bewertet am 4.8.2016
Alex B.
Financial Controller
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We haven't been using Zahara for long but we can already see how the increased visibility of costs and easy implementation of approval processes will increase our efficiency compared to chasing down approvals manually and not really keeping a record of this.
The software is user friendly and when I have had any questions the customer support (!!Martin!!) has been amazing and responded in no time with all the info and help I've needed.

Vorteile: Easy to Use Makes Approvals Easy Allows for individual project budgets and costs to be tracked Customer Support

Nachteile: It would be great if this software directly integrated with Xero so that when I add a purchase invoice in Xero I could simultaneously match it off against the PO in Zahara.