Wer verwendet Zahara?

Unsere Kunden sind diejenigen in den Dienstleistungsbranchen, die keine Lagerbestände haben oder Inventare berücksichtigen müssen. Sie wollen die Ausgaben mit einem einfachen, aber vielseitigen System kontrollieren.

Was ist Zahara?

Zahara macht den Kauf besser. Mit maßgeschneiderten Freigabeprozessen für Einkäufe und Rechnungen hast du sofort die Kontrolle über deine Kosten. Organisationen sollen dabei unterstützt werden, ihren Mitarbeiter Möglichkeiten zu schaffen und gleichzeitig Ausgaben zu kontrollieren und zu verwalten. Benutzer können Kaufanfragen stellen und Manager können sich auf ihren Telefonen abmelden. Die Finanzabteilung wird mehr Kontrolle und Transparenz mit detaillierten Ausgabenanalysen haben und die OCR-Rechnungsverarbeitung wird die Produktivität verbessern. Direkte Integration mit Xero, Quickbooks und Sage.

Zahara – Details

Zahara

https://www.zaharasoftware.com

Gegründet 2007

Zahara – Kostenübersicht

Zahara bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zahara ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

30,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zahara Funktionen

Einkaufssoftware
Ausgabenmanagement
Bedarfsmanagement
Beschaffungsmanagement
Bestell-Management
Compliance Management
Inventarverwaltung
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Vertragsmanagement
1099-Vorbereitung
Betrugserkennung
Cash Management
Datenextraktion
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronischer Zahlungsverkehr
Kontenabgleich
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Scheckausstellung
Tracking offener Rechnungen
Wiederkehrende Zahlungen

Zahara – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 21 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Barry R.
Financial Operations
Bekleidung & Mode, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020

"Overall good and functionally friendly system"

Kommentare: Overall experience has been great It was easy to setup business, users and documents requirements and basic workflows
All help desk queries have been handled in a great manner and excellent efficiency
Also great test-ability with allowing multi businesses and testing at full range

Vorteile: The ease of overall use, the setup of users and allocation of abilities Not used to full capacity - used alongside other in house system - used only as a PO generator and approval trail

Nachteile: Lack of ability to set required fields and over complications for multi functional divisions (multiple managers within division with workflows to each) Not used to full capacity - used alongside other in house system - used only as a PO generator and approval trail

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020
Rajesh K.
Accountant
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2016

"Zahara PO system"

Kommentare: The system seemed to be a good step between basic and advanced and we also came to learn that it's fairly new therefore being developed further. As such it was a good fit for our business requirements which is also growing. We didn't want an "all singing and dancing" system however we also didn't want a basic system.. Zahara was an ideal fit as we thought it would develop as we grow and as such meet our requirements for at least the short term if (at worst) not long term. The owner managed business was akin to our business and as such added to the plus points. The people behind the system were friendly and helpful from demo to implementation. Whilst Zahara does not have all the features that we require, it had the key ones that we required and as such it was decided to go with this provider. We're still in the early stages or using the system so a full review is not practical at this time.

Vorteile: The flexibility of the platform and the ability to create bespoke workflows ourselves is key. The platform itself is quite easy to set up and use.

Nachteile: Some features are currently in development and there are some bugs in the system however they are being fixed as found. Some features are not functioning for us but it is being looked into. The features at present are not fully to our requirements however it is hoped that it will develop and meet all our needs. Whilst we have had instant responses to our queries, it would be useful to have a support email for the users.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2016
Sophie C.
Finance Manager
Glücksspiel & Casinos, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"Great customer service"

Vorteile: I have recently purchased this software (we are yet to use it implement this) [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been my point of contact from the demo to the completion of the software set up to our needs.
He has been so helpful, always so quick to reply to questions and he also set up the software for us extremely quickly and accurately. Very happy with the customer service and I will review again once we have used the software for a short time as we are implementing this into our processes from tomorrow.

Nachteile: The mobile app is not yet set up for invoice approval.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020
Alexandra V.
Accounts Assistant
Eventservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2020

"Envisage Feedback"

Vorteile: The sign off of PO's. Different authorisation levels etc.
Sage integration
Uploading of quotes & delivery notes

Nachteile: Runs quite slow
PO's that are part allocated aren't adjusted for.
posting invoices and creating PO's is a lengthy process.
The customer ref. doesn't show in 'external ref' in sage.
Reporting function is rarely accurate
job no.s, cost codes and nominals aren't copied down in large PO's

Antwort des Softwareanbieters

von Zahara an 12.3.2020

Our aim is to make invoicing and PO's as easy as possible, based on other feedback we are doing a good job of this - if you would like to get in touch for some training, we would be more than happy to help. We are constantly working to make Zahara better for you, so your feedback is greatly appreciated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2020
Brendan G.
IT
Biotechnologie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018

"PO's made easy"

Kommentare: good

Vorteile: its easy to use, well layed out and functional

Nachteile: I can not see the contents of my PO's on the main screen, i have to click on the PO to open it, this is time consuming especially when searching for an old PO for say a printer i purchased, i dont know the PO number so being able to see the items in the PO without clicking to open it would be so beneficial and a huge time saver.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018