SMhack

von Smhack

4.5 / 5 17 Bewertungen
SMhack

Wer nutzt diese Software?

Social-Media-Manager, die soziale Profile für kleine und mittlere Unternehmen verwalten. Social-Media-Marketing-Agenturen, die mehrere Kunden verwalten müssen. Blogger, Freiberufler und Beeinflusser

Durchschnittliche Bewertung

17 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $3/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Smhack
  • http://www.smhack.io/
  • Gegründet 2016

Über SMhack

SMhack ist ein leicht zu bedienendes Social-Media-Management-Tool. Das alles kannst du auf unserer kollaborativen Social-Media- Plattform tun: Inhalte planen und veröffentlichen / Inhalte in der Warteschleife halten, um optimale Zeiten abzupassen / Identifizierung und Überwachung von Keywords und Hashtags / Verfolgen der Strategie und des Wachstums deiner Wettbewerber / Erhalten von umfassenden Berichten / SMhack wurde für Social-Media-Agenturen gebaut sowie für kleine und mittlere Unternehmen. Es unterstützt derzeit Twitter, Facebook, LinkedIn und Instagram. Neu: Slack Integration

SMhack Funktionen

  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kundenbindung
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Social Media-Überwachung
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Analytik
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Content-Management
  • Filtern nach Keyword
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kunden-Zielgruppenansprache
  • Nachterminierung
  • Verwaltung mehrerer Konten

Die hilfreichsten Reviews für SMhack

Easy and Affordable Social Media Manager with Powerful Analytic Features

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.12.2016
Abigail N.
Social Media Specialist
Architektur & Planung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I found SMHack while going through social media marketing apps here, the website seems interesting so I signed up for a trial. I connected a facebook page, Twitter profile, Instagram account, and Google analytics account. However, SM hack also supports Linkedin allows up to 25 profiles. The Dashboard is simple with self-explanatory tabs such as Tasks, Publish, Engage, Analyze, Competition, and Monitor. One of the features I love about SM Hack is the competition tab, SM Hack lets you Benchmark your Facebook page and twitter account against your competition. Which is great because I no longer have to go to my facebook page to input competitors, I can do that right from SM Hack. Another feature I love is the Engage tab which shows twitter DM and mentions I can reply to, and get a conversation going. My favorite tab is the Analyze tab which presents several data from my profiles such as:
Post engagement, Video performance, Fans demographics (gender, city locale, age groups etc.) Post impressions, Post reports, page fan, fan geo-distribution and fan growth on Facebook.
On Twitter, data presented are: Follower growth, Twitter engagement reports, tweet trend report, tweet report by media, most engaged hashtags, and top engaged tweets. On Instagram, I get: Top posts by engagement rate, hashtag engagement, hashtag engagement by media, media interactions, comment engagement, like engagement, Media summary, and interaction summary Google analytics gives the following data on my connected social media profiles: Page views, sessions, bounce rate, Average session duration, page views/session and users. Compared to most SM Managers I've tried SMHack gives the most comprehensive reports. Swift Social can be used in place of SMHack for most features but No other SM manager gives comprehensive analytics reports like SMHack.

Vorteile: The analytics feature is the best in the market, in terms of social media management

Nachteile: I couldn't add a task in the task tab. there was no option of adding one, I think it was because I didn't add a client, but I would like it to be clearer next time.

Pricing model is perfect for any growing agency, simple and scalable

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.7.2017
Lee M.
Director
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The pricing model works perfectly for us; we are a small but rapidly growing agency. SMHack has scalable payment options based on profiles added and not the number of users. What this actually means is we can give our clients (restricted) access to their own social media profiles, and they get a good picture of what is going on, highlight any posts that they are not happy / suggest new posts or quickly view engagement across all social media profiles, this is good for client relations, keeping them onside at all times. The Library feature; this is a great time saver in conjunction with The queue. You can quickly re-market regular posts at the click of a button or schedule in for weeks/months into the future. The simplicity of the website, very clean and intuitive to use. The tasks feature allows you to set up roles to users, so you can have a junior member of the team creating a schedule and sending it over to a more experienced member of the team to check over and publish.

Nachteile: No cons, I have been using SMHack for five months now and relatively smooth. The only issue I would say is when setting up a new profile we initially had a few problems with the LinkedIn integration. However the technical support and customer services was excellent, the highlighted issue was rectified very quickly, and CS followed up a few days later to make sure everything was still working as it should have been.

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