Elevent

Elevent

von Elevent

Wer verwendet Elevent?

Filmfestivals, Food- und Weinfeste, Musikfestivals, Zoos und Aquarien, Museen, Zentren für darstellende Künste. Jeder Veranstalter mit Unternehmensanforderungen ohne den Organisationsaufwand.

Was ist Elevent?

Bringt professionellen Veranstaltern die Benutzerfreundlichkeit, Attraktivität und Erschwinglichkeit von Ticketing-Systemen für Verbraucher näher.

Elevent – Details

Elevent

http://www.eleventsolutions.net/

Gegründet 2015

Elevent – Preisübersicht

Elevent bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Elevent findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Elevent Funktionen

Ticketsysteme
Angebotsmanagement
Barcode / Tickets scannen
Kartenverkauf vor Ort
Kartenwiederverkauf
Kiosk-Kartenverkauf
Konzessionsmanagement
Kundendatenverwaltung
Mitarbeitermanagement
Mobiler Kartenverkauf
Online-Kartenverkauf
Saisonkarten
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Verkaufspunkt POS
Website-Management
Zuhause drucken

Elevent – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Elevate Your Event!

Bewertet am 29.10.2019
Verifizierter Rezensent
Video Specialist
Kino & Film, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Elevent is a great program to use for film festivals and organizing other small events. Would recommend.

Vorteile: Elevent is sleek and user-friendly. It's modern, and not at all confusing to use. The simplicity and ease of navigation helped at our event tremendously.

Nachteile: I least like that because Elevent is so new, the support isn't that great. With time, I know that will change.

It's like having super-admin assistance, for our film festival--only better.

Bewertet am 9.4.2018
Cindy S.
Executive Director
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Streamlining our ticketing, more advance ticket sales (with early bird discounts, too)--because it's so easy to use

Vorteile: Easy-to-access daily and overall sales for screenings, donations and more. We can also sell passes and 10-packs, offer discounts, encourage donations, send ticket confirmations and thank-yous. Also, there's no disconnect from our website.

Nachteile: Looking forward to having mobile ticketing (with notifications in text messages)this year! That's really all our folks asked for and do not yet have.

We've just started using Elevent for our festival, and so far the process has been terrific.

Bewertet am 12.4.2018
Guy L.
Festival Director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: - User-friendly interface makes setting up our ticket pages simple and fast.
- Options for real-time reporting are head and shoulders above what we had with our previous ticketing system.
- Completed ticket pages LOOK great - very attractive to our potential customers.
- Options for collecting donations, memberships etc in 'one stop shopping' is a fantastic feature.

Nachteile: - Fees are a bit higher than our previous supplier - mainly because our previous supplier had a non-profit rate for fees, while Elevent does not.
- Because there are SO many options for customizing tickets, the learning curve for our team has been a bit higher than anticipated.
- I don't like the fact that we have to rent Elevent scanners and can't just use our in-house devices to scan tickets.

Still a pretty long way from ideal

Bewertet am 22.8.2019
Jenn M.
Box Office
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It got the job done, but I'd sure like to see some improvements before I'd consider recommending it, especially with that mobile platform. We used a laptop when we could, but our ticketing station was a table outside, and laptop batteries don't last all day.

Vorteile: Used this as half the ticketing software for a film festival last weekend, because neither of the two services we used were quite what we needed. This one is pretty good with gathering customer data and sorting tix the right way - as long as you have a computer to use it on.

Nachteile: Terrible on mobile. There is no app, you just have to use the web page, and just trying to log in is horrible - sends you into a feedback loop where the page just infinitely reloads, UNLESS what you do is log in and THEN click a separate link we were able to find that loads the correct page. It logs you out every hour or so, so this process repeats many times throughout the day. Also, we weren't able to do rush (last minute) ticket sales using Elevent, only advance sales, so we had to use a whole different app for rush sales.

Generally a great experience, but they still need to do a few things to make it easier to use.

Bewertet am 12.4.2018
Judith L.
Festival Director
Kino & Film, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It captures a lot of data which helps us know the customers. They also have great customer support and are very responsive to our requests and suggestions.

Nachteile: Our customers complain that it's too complicated to use and requests too much information about them.