canUmeet

Wer verwendet canUmeet?

Individual to Enterprise

Was ist canUmeet?

canUmeet is a digital personal assistant which provides the smartest way to schedule & manage your online services, business appointments and meetings over internet for free. canUmeet help users to share their availability to the public and allows them to schedule one-to-one appointments or group meetings as per their customer's timing in there timezone. The platform shows all your appointments in an easy to read manner, sends reminders, notifications and feedback.

canUmeet – Details

canUmeet

http://www.canumeet.com/

Gegründet 2016

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canUmeet – Preisübersicht

canUmeet bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

canUmeet – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

canUmeet Funktionen

  • Agenda verwalten
  • Ausschusssitzungen
  • Gesetzgebungs-Meetings
  • Interne Sitzungen
  • Materialwirtschaft
  • Protokoll-Management
  • Reisemanagement
  • Tagungsraum-Buchung
  • Teilnehmer-Management
  • Terminplanung
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Tools für Vorgänge nach abgeschlossenen Meetings
  • Tools zum Vorbereiten von Meetings
  • Verwalten von Einladungen
  • Vorstandssitzungen
  • Wahl-Management

Siehe die vollständige Meeting Software Liste

canUmeet Alternativen

Mehr Alternativen zu canUmeet

canUmeet – Nutzerbewertungen

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Gesamtbewertung

5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 5
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 5

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Tiana T.
Human Resources Business Coordinator
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.3.2019

"The Paid Version is Worth the Money"

Kommentare: If you have a business that need those connections and meetings to be organized, this is such a great tool to use. The cost is 100% worth it if you want to go the paid route.

Vorteile: The overall ability to connect with people is great. There is also a free version that does pretty well if you want to try it out first.

Nachteile: Once you go with the paid option it's kind of hard to go back, you get spoiled. The other features become hard to live without.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.3.2019
Anchal U.
Senior System Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.9.2018

"Awesome scheduling App!!"

Vorteile: CanUmeet has been the real time saver for me. I run a small business where our client used to book time with my team. But, there where scenarios where some of my colleagues where getting overbooked. CanUmeet's team event has drastically solved this problem of mine. Now i can also keep a track of which resources are getting booked. The support Team has been really helpful with all my querries and had it solved within 2 hours of my reporting.

Nachteile: As i am from a non - technical background, I wish CanUmeet widget was a little more intuitive.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.9.2018
Verifizierter Rezensent
Senior System Engineer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.6.2018

"Simple and feature packed. Have been using this app at work to manage all my meetings."

Kommentare: I can see a considerable growth in my productivity since I started using this app. I get far more bookings without me wasting time scheduling appointments over phone calls.
Having a customizable questionnaire at the booking page helps me have the necessary information for the meeting in one place.
My clients love this modern approach of scheduling appointments and I am really thankful to the creators of this app. It's a great tool to boost your productivity and I would recommend it anybody who uses a calendar app on regular basis.

Vorteile: This app gives you a free web page(public page) where you can list all your events and users can view your availability for each event and book an appointment at a convenient time. There are a good collection of themes and options to customize this page to your liking. You can use almost all features of this app for free but the reasonably priced premium plans unlock features that significantly boost your overall productivity. Personally, I would recommend exploring the free features first and then upgrading to premium when required.

Nachteile: Although I can access this app from the web-browser of any device(desktop/tablet/mobile), it would be nicer to have a native mobile app. It's just a nice to have feature and not a deal breaker for me.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.6.2018
Ankit S.
Software Engineer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.6.2018

"Comes in handy, simply indispensable"

Vorteile: 1. Most of all of the useful features are available in the free version.
2. Upgrading to the premium comes at a very reasonable price.
3. Wide variety of themes and customisations available
4. Extremely responsive application
5. Amongst the best in business.

Nachteile: None so far, have been using this for almost 10 months now...
Advise to the stakeholders...it could be a bit more AI centric

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.6.2018
Chandra B.
Technical Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2016

"Awesome Scheduling app"

Kommentare: I like the slick user interface and the way all functionalities are organized.
I also liked the Advanced options more.
There are some features which you wont find in other scheduling apps.

Vorteile: Features

Nachteile: None

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2016