Was ist SphereMail?

SphereMails virtuelle Mailbox-Lösung ermöglicht es Deinen Mitgliedern, online auf all ihre eingehende Post zuzugreifen. Unsere Cloud-basierte E-Mail-Management-Software beschleunigt Deine eigenen Verwaltungsaufgaben (Weiterleitung, Scannen, Benachrichtigungen) alles in einer sauberen, gut organisierten Online-Plattform. Kein Verfassen mehr von E-Mails Suchen in Tabellen --- SphereMail reduziert die Arbeit des Mail-Managements.

Wer verwendet SphereMail?

Wir begannen, mit Coworking-Büros, Shared Office Spaces und Executive-Suiten, die virtuelle Büros bieten, zu arbeiten. Wir bewegen uns derzeit in den Unternehmens-Business-Markt.

Wo kann SphereMail bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • SphereMail
  • Ansässig in Santa Monca, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • SphereMail
  • Ansässig in Santa Monca, USA
  • 2011 gegründet
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SphereMail Funktionen

  • Kreditplanung
  • Sendungsverfolgung

Alternativen für SphereMail

Online-Porto-Management-Software, mit der du USPS-genehmigtes Porto auf deinem Computer und Drucker drucken kannst.
Package tracking software to streamline inbound tracking demands & delivery workflow, and automate carrier integration & more.
Shipping tool that helps firms using Salesforce manage shipments, quotes & returns via integration with FedEx, UPS & USP services.
Paketeingangsverfolgung und POD-System zur Nachverfolgung des Transports von Post und Paketen zwischen Poststelle und Empfängern.
Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
Willkommen in der modernen Lobby! Envoy erleichtert die Verwaltung von Gästen.
FMX ist eine webbasierte Lösung für das Facilitymanagement für Arbeitsaufträge, präventive Wartung, Ereignisplanung, Ressourcennachverfolgung und mehr.
Instandhaltungssoftware, die einfach zu bedienen ist. Unbegrenzte Nutzer*innen und lebenslange Kundenbetreuung. Mobil und webbasiert.
MaintainX ist eine Mobile-First-Software zur Digitalisierung von Arbeitsaufträgen und -verfahren, die die Effizienz erhöht und Echtzeiteinblicke ermöglicht. Erfahre mehr über MaintainX
eMaint unterstützt mit einer benutzerfreundlichen Oberfläche dabei die Effizienz zu verbessern und die Wartungskosten zu senken . Erfahre mehr über eMaint CMMS
Maxpanda mischt die CMMS-Branche mit Software auf, die schneller, besser und erschwinglicher ist als viele andere.
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.

Bewertungen über SphereMail

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
18%
3
9%
Alan "al" W.
Alan "al" W.
Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Vorstandsbüro
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for My Business

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

We rolled out Spheremail to new customers starting mid-2017. I love that it's an evolving product and the team at Spheremail is always open and responsive to new functionality suggestions. This is very uncommon for cloud software products, where your suggestion tickets just disappear.

Nachteile:

Since this is an evolving product, sometimes functionality can be a little difficult to find and/or use. There's a new platform rolling out in the future which I'm sure will resolve this.

Rachael W.
Events & Community Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Quickly becoming the most valuable tool for coworking!

5 vor 4 Jahren

Kommentare: This helped me manage a large part of my job role and have been able to move on to handle more. Definitely recommend this for EVERY coworking space.

Vorteile:

Easily add customers to platform and manage them from there. Easy to add new mail, scan and forward items. Really, I don't have any problems with Spheremail, which says a lot considering I use the platform multiple times every day. Customer service is phenomenal! If I do come across something, say a new customer's bank isn't listed, they add it within a few days. Reach out and they're there to help!

Nachteile:

It is a new thing, they are still working on a developing need in the workplace so you will come across a thing and say why isn't this..., but just email them and let them know and it's solved within days. Recently added a new notification system to let you know when they add all this stuff but an updated FAQ/Help section would be amazing!

Alysha-aubrey B.
USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

On the daily

3 vor 5 Jahren

Kommentare: I use SphereMail every day and most days I have no problems at all. The interface is easy to use and is efficient. The only time I run into problems is when I have a question I need answered. The FAQ is completely out of date and there is no simple way to contact anyone to address my concerns. Otherwise, I love it.

Antwort von SphereMail

vor 5 Jahren

Hi Alysha-Aubrey, Thank you for your feedback. I'm sorry that you've had trouble reaching our support team, and getting answers to your questions. We are always here to offer support at support@spheremail.co and our response time is usually within 30 minutes. At the bottom of our FAQ page (which is kept up to date) you may find our contact email: https://spheremail.co/footer/get_faq Again, we are sorry if this was not clear. Sincerely, Tom Montgomery Account Executive SphereMail

Kathryn C.
Owner/Founder in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Automated Services with SphereMail help our Business Grow

5 vor 5 Jahren

Kommentare: myBusinessBar was Utah's first coworking business center. As such, we have been 'pitched' numerous white label options to help automate and streamline our services. We decided on SphereMail because of the superb functionality of their platform, and the ease it provided our clients for sign up and mail receipt, all of which is offered at lower rates than many of their counterparts.

Vorteile:

Simplicity of client sign up, profile management, mail handling/scanning services, and reporting tools.

Nachteile:

30 days net payment can seem like forever for a small operation

Antwort von SphereMail

vor 5 Jahren

Hi Kathryn, Thank you so much for your feedback. Just to note we have an option to elect our flat rate plan option where it allows you to use any third party payment gateway/processor to avoid the 30 Net payment. As always, we are always here to help. Sincerely, Hasan Mirjan CEO SphereMail

Sarah G.
Adminstrator in USA
Vorstandsbüro, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great service with even better support. As a partner, our customers love the options

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Our clients get more peace of mind about how their mail is being handled and have a way to better plan their visits to the box or their forwards as requested. It helps us provide better service and gives us a competitive edge to companies selling simply physical mailboxes.

Vorteile:

It's easy to use and gives a very comprehensive service to any of our mailbox clients. We love the level of detail we are able to provide about the mail and our customers love the requests they can make to better handle their mail all in one place.

Nachteile:

Some of the features, while helpful for many, are not necessary for some and cannot be turned off (like email notifications) or we would like to have features that are currently unavailable. However, every time we email support they give us great feedback and they have made many updates fixing or improving features to how we would like them. They always inform us of when a feature will be upgraded at the next update.