Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Scan2x?

Eine Front-Office-Dokumentenscanner-Lösung für mehrere Nutzer mit Nutzerauthentifizierung, Audit, OCR, OMR, ICR für Datei, Cloud, DMS und mehr. Die ScanStation basiert auf dem Konzept eines Bankkassenautomaten und ermöglicht Nutzern, die keine Kenntnisse über das Scannen von Dokumenten haben, die Papierdokumentation zu einem möglichst frühen Zeitpunkt des Prozesses zu erfassen – auf Knopfdruck. Die Administratorkonfiguration erfordert kein technisches Wissen, wird zentral verwaltet und macht die Dokumentenerfassung zum Kinderspiel.

Wer verwendet Scan2x?

Jede Organisation, die eine konsistente Dokumentenerfassung für jedes Mitglied der Organisation benötigt, indem eine Scanlösung im Kiosk-Stil, die einfach und intuitiv zu bedienen ist, angeboten wird.

Du bist nicht sicher, ob Scan2x das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Scan2x

Scan2x

5,0 (6)
800,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
Keine Integrationen gefunden
4,7 (6)
4,5 (6)
5,0 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
11,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
89
4,5 (21.707)
4,3 (21.707)
4,3 (21.707)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Scan2x

Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Revver
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Sichere Datenspeicherung
Nintex Process Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Formularerstellung und -design
Concord
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
M-Files
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Square 9
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
onPhase
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Document Control
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CapLinked
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Scan2x

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Mas Adiana
Mas Adiana
Oracle Database Administrator in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Making scanning job really easy

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: This software really handles all my needs on scanning a document and it has make the job easy and only need one push of button to make it work. Great experience with this software.

Vorteile:

ScanStation combines multiple scanner into the system, which it will manage all scanning job that I need. It can automatically merge the newly scanned document into existent document, or auto extracting data and text from the scanned document using the OCR.

Nachteile:

It is a quite expensive software to purchase, luckily it is one off payment and not a monthly subscription.

Steve
Director in Malta
Unternehmensberatung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Scanning Software that really makes your physical documents work for you!

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Anyone who has worked with digitizing physical documents will tell you that getting consistent quality OCR'd scans can be a challenge.
Add to this the fact that you need it to be fast and simple for all of the end users to use.
And that you want the documents to actually go 'somewhere' after you have scanned them.
And you get the main reasons that I think the ScanStation software is really a must have for anyone who wants to get a good document management solution project off the ground.

Vorteile:

Works with any Twain Scanner which connects to Windows and can manage 4 at a time allowing for one station to manage multiple document types at the same time. (Maps and Passports and Contracts) Customisable ATM style interface. Allowing the user to press a button drop the document and go. Allowing OCR and processing to happen in the background. Starts workflows automatically depending on choice or document recognition. Connects to Office365 and Microsoft SharePoint out of the box! Allows you to teach document recognition for OCR scans - using templates.

Nachteile:

For administrators and system integrators their are a lot of features, options and utilities. Can be daunting to set this up at first. However I have found the support excellent so far and the online help and videos are getting better at covering the more advanced features.

Antwort von Avantech Software

vor 9 Jahren

Hi Steve - thanks for your feedback. Nick

Elliot
Corporate IT Manager in Malta
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Avantech ScanStation - fool-proofing Document Management System scanning

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Pros:
Easy to use (for the end-users)
Easy to set up job types (for the administrators)
Customisable profiles
In-depth scanning options available
Same ScanStation can be used with a number of different scanners
Regularly updated
Excellent integration with Document Management Systems, e.g. Canon Therefore, Microsoft SharePoint, etc
Cons:
Some simple features missing (e.g. scanning a number of sheets into separate documents), but most of these can be implemented by the developers.
The Avantech ScanStation can be set up as a kiosk-type scanning system which facilitates the scanning of documents into your Document Management System (or folders, emails, etc...). Each user is presented with their own GUI containing different scanning profiles dependant on that user's requirements & permissions. These are set up by an administrator and are quite fool-proof.

Antwort von Avantech Software

vor 9 Jahren

Hi Elliot. Many thanks for your positive feedback. We are pleased to advise that ScanStation has multiple options for scanning a number of sheets and splitting them automatically into separate documents, all configurable per job. These can be found under the Document Splitting tab within the Job Configurator. Don't hesitate to get in touch if you need further clarification or assistance. :)

Rebecca
Malta
Staatsverwaltung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Exceptional and Easy to Use Product complimented by Sterling Support

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Having integrated this product into our new system changeover, we can easily say that we were very happy with the results and especially with the hands on support when it came to customer care support! Product is extremely user friendly and efficient!

Vorteile:

One stop shop system experience, easy to use, user friendly GUI with a fully customisable menu and touchscreen. Interactive tabs show your shared docs, scanned docs & easily upload to different locations or network sites with a simple click. Limitless features, integrated document conversion to readable text (OCR), solid document manageability with regular updates. No particular knowledge is required for operability; inarguably a big plus for busy environments with heavy document loads. Excellent overall support and service.

Nachteile:

None so far.

Antwort von Avantech Software

vor 9 Jahren

Thanks for the feedback Rebecca

Jesmond
IT Senior Manager in Malta
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Simplicity, efficiency, reliability peace of mind

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: The ScanStation software helped us improve our business overall experience thanks to the simplicity of use, improved efficiency in document scanning together with reliable retrieval. We can now dedicate more time to our customers as opposed to slow traditional scanning solutions. The ScanStion offers a fully customisable state of the art interface with touch screen functionality, super fast double sided scanning together with data validations, workflow and low administration costs; very easy to set up. This solution is cost effective with a quick return on investment. This outstanding unique software is backed up with a dedicated team of professionals where Customer Service is at the top of their agenda.

Antwort von Avantech Software

vor 9 Jahren

Hi Jesmond Thank you for your positive review. We are very proud to have been trusted with the document capture and management solutions for Bank of Valletta and we look forward to further cooperation. Nick

Software gefunden in