FieldForce

von RANDEM

4.5 / 5 12 Bewertungen
FieldForce

Wer nutzt diese Software?

B2B-Vertriebsnetze einschließlich Automotive und Commercial (Trucks/Agriculture) Großhandel/Handelsteile, Medical Distribution und allgemeine Großhandelsgeschäfte.

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • RANDEM
  • http://www.MyFieldForce.com.au
  • Gegründet 2012

Über FieldForce

FieldForce hilft Großhändlern, mehr zu verkaufen, indem sie alles, was sie benötigen, in eine ganzheitliche Lösung bringt: Kundendaten, Vertriebsinformationen, Mitarbeiteraktivitäten, Reiseplanung, Problemmanagement, Workflow-Optimierung, digitales Marketing und mehr. Die Lösung verbindet den gesamten Vertriebskanal, vom OEM bis zu den Außendienstmitarbeitern, und schafft so eine vollständige Kanalausrichtung und volle Kanaltransparenz.

FieldForce Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für FieldForce

Field force is invaluable to my Reps and as a manager keeps me up to speed with what's happening

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.2.2018
Stuart C.
Group Parts Sales Manager
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A chance to voice a couple of things....

Vorteile: Pretty easy to get around, download support material and get an idea where a client is at with the three month comparison -Top performers/Top Opportunities.

Nachteile: It can be a little clunky sometimes. Examples: 1st - Always opening on Issue Activity and not Other Activity, (Notifications, or visitations list) There should be an alarm notice for issues as they are a priority but the main reason is to keep on top of how & where your reps are performing and how they are dealing with day to day client visits so I don't think it should be the opening page on the dashboard. 2nd - When you need to do a quick search for your reps full day on the dashboard, 10 (notifications) visitations are shown. You load more which adds 10 more visitations. All good. You then look into details on a visitation in that second 10 and then go back into your visitation list, it then reverts back to the original 10 and if you want to look at a visit in the second list of 10, you have to load more again. Why can't it just go back to the 20 you were looking at? Does this make sense? I don't want to have to create an excel every time I want to look at more than just the last 10 visits. I have 2 full time reps and sometimes just need a quick perusal. 3rd - Parts Sales & Credits downloads. If a customer has dual account numbers, house & Capricorn accounts entered into their information data, is the system supposed to pick up either and/or both? We get a few anomalies every time we download sales & credit data. I update the customer data but it still happens and this does not give me a true sales history on some customers. Like I said, minor irritations.

Review from Suttons Parts

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.6.2016
Kerri W.
Marketing Manager
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a company we never used a CRM prior to Field Force. It has offered our Reps an easy way to access their customers and potential customers. Field Force has also enabled us to make informed decisions regarding our Reps territories and to focus on the most important customers in our business.

Vorteile: Opening doors for those Reps which choose to utilise the program to its capacity and to give us the advantage over our competitors.

Antwort des Softwareanbieters

von RANDEM an 17.6.2016

Thanks Kerri for the great feedback. Your recommendations are fantastic and have been scheduled in for deployment. We look forward to helping you even more over the long term.

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