Wer nutzt diese Software?

We serve the Contact Center industry across the Globe, focusing on agent engagement, performance management, and business process optimization

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 20,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • nGUVU
  • http://www.nguvu.com
  • Gegründet 2015

Über nGAGEMENT

nGUVU offers an employee engagement platform for contact centers.

Using game mechanics, recognition & social media concepts, nGAGEMENT influences agents behaviors by leveraging peoples natural desire for competition, collaboration, achievement, status & recognition to build intrinsic motivation & improve employee engagement.

nGAGEMENT is an immersive experience that empowers agents to self-manage and makes it fun for them to accomplish tasks that are at the core of their responsibilities

nGAGEMENT Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • Feedback-Management
  • Für Call Center
  • Für Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Für den Vertrieb
  • Für die Bildung
  • Leistungskennzahlen
  • Nachverfolgung von Ranglisten / Aktivität
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wettbewerbs-Management
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • für Entwickler
  • Benchmarking
  • Employee Recognition
  • Feedback-Management
  • Leistungsmanagement
  • Pulsbefragungen
  • Zielmanagement

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Die hilfreichsten Reviews für nGAGEMENT

nGAGEMENT helps us collaborate!

Bewertet am 10.8.2016
Orsolya H.
Support Tech
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: nGAGEMENT was deployed at IQWare 3 months ago, and since then, we have been using it to collaborate between teams and locations. I love that it reminds me of Facabook, and I can get my stats every day.
Finally, I don't have to wait for the boss to tell me how I'm doing LOL!

Vorteile: easy to use, not a big time-sapping app, allows me to work on my stats before my performance review. Also, they just added integration with customer surveys, and I get to see the results at the same time as management

Nachteile: Not sure I like the quizzes my manager sends me. Is there a way to limit the frequency of the testing?

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