Wer nutzt diese Software?

Repair shops, technicians, computer shops, cell phone stores, mobile phone stores.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Computer Repair Shop Software
  • http://computerrepairshopsoftware.com
  • Gegründet 2010

Über CRS

Features include parts tracking, POS, repair tracking, asset management, calendar, staff messaging, inventory management, and more.

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CRS Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufnahmeformulare
  • Barcodes/Etiketten
  • CRM
  • Inventarverwaltung
  • Reparatur-Tickets
  • Verkaufspunkt POS

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Die hilfreichsten Reviews für CRS

Brilliant

Bewertet am 19.6.2019
Richard F.
Director
Computer-Hardware, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From booking in to booking out, taking payments and helping us track repairs, it has been amazing. As with any bit of software there are some minor bugs, but an email through to Paul and it's sorted (reported a bug yesterday in the stock system, today fixed, just over 24 hours!)

Vorteile: Whilst it's not the prettiest bit of software out there, it is easy to use and the functionality is more important than looks. Having it locally hosted means i do not have to worry about a 3rd party holding my customer info and therefore no worries about GDPR

Nachteile: Difficult one there, we use a lot of the features of CRS, but have hardly scratched the surface of its functionality

Antwort des Softwareanbieters

von Computer Repair Shop Software an 20.6.2019

Thank you for your excellent review of CRS software. I look forward to hearing more of your feature requests and issues so we can ensure CRS improves all the time. Thanks for your custom and support, Paul

Brilliant bit of kit

Bewertet am 11.7.2019
Dave L.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Smooth overall experience

Vorteile: The sheer depth of the system compared to competitors is amazing. The ticketing system asks all the right questions needed for this industry to keep track of everything from book in to collection

Nachteile: would be nice to integrate my card machine

Very useful software

Bewertet am 20.6.2019
Navin S.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This is very intuitive and highly scalable software to manage repair shops. My team worked on it for some customization and I was really impressed with the way architecture is built around and the overall quality of the software.
It is a MUST have software for any repair shop.

Nachteile: Would have been great of this software can also be used on other platforms like Mac etc.

Antwort des Softwareanbieters

von Computer Repair Shop Software an 27.6.2019

Thank you for your kind reviews. Some customers use Bootcamp with their mac to use this software but a web interface is also planned which means it can be used on any platform and device!

A complete package!

Bewertet am 26.6.2019
Renjith koshy J.
Program Lead
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It provides lots n lots of integration! Automatic status updates through email works wonders.

Nachteile: Starter pack should provide the ability to have multiple users.

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