CRS

CRS

von Computer Repair Shop Software

Wer verwendet CRS?

Designed for computer shops, cell phone stores, and technicians, it helps track repair tickets, generate hardware/software test reports, manage appointments, monitor awaited payments, and more.

Was ist CRS?

Features include parts tracking, POS, repair tracking, asset management, calendar, staff messaging, inventory management, and more.

CRS – Details

Computer Repair Shop Software

http://computerrepairshopsoftware.com

Gegründet 2010

CRS – Kostenübersicht

CRS bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

CRS Funktionen

Computer Reparatur Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aufnahmeformulare
Barcodes/Etiketten
CRM
Inventarverwaltung
Reparatur-Tickets
Verkaufspunkt POS

CRS – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Navin S.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2019

"Very useful software"

Vorteile: This is very intuitive and highly scalable software to manage repair shops. My team worked on it for some customization and I was really impressed with the way architecture is built around and the overall quality of the software.
It is a MUST have software for any repair shop.

Nachteile: Would have been great of this software can also be used on other platforms like Mac etc.

Antwort des Softwareanbieters

von Computer Repair Shop Software an 27.6.2019

Thank you for your kind reviews. Some customers use Bootcamp with their mac to use this software but a web interface is also planned which means it can be used on any platform and device!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2019
Richard F.
Director
Computer-Hardware, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2019

"Brilliant"

Kommentare: From booking in to booking out, taking payments and helping us track repairs, it has been amazing. As with any bit of software there are some minor bugs, but an email through to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and it's sorted (reported a bug yesterday in the stock system, today fixed, just over 24 hours!)

Vorteile: Whilst it's not the prettiest bit of software out there, it is easy to use and the functionality is more important than looks. Having it locally hosted means i do not have to worry about a 3rd party holding my customer info and therefore no worries about GDPR

Nachteile: Difficult one there, we use a lot of the features of CRS, but have hardly scratched the surface of its functionality

Antwort des Softwareanbieters

von Computer Repair Shop Software an 20.6.2019

Thank you for your excellent review of CRS software. I look forward to hearing more of your feature requests and issues so we can ensure CRS improves all the time. Thanks for your custom and support, Paul

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2019
Dave L.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019

"Brilliant bit of kit"

Kommentare: Smooth overall experience

Vorteile: The sheer depth of the system compared to competitors is amazing. The ticketing system asks all the right questions needed for this industry to keep track of everything from book in to collection

Nachteile: would be nice to integrate my card machine

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019
Renjith koshy J.
Program Lead
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2019

"A complete package!"

Vorteile: It provides lots n lots of integration! Automatic status updates through email works wonders.

Nachteile: Starter pack should provide the ability to have multiple users.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2019