Was ist CallTrackingMetrics?

Durch die Kombination von leistungsstarken Call Tracking- und Kontaktcenter-Tools unterstützt CallTrackingMetrics Agenturen und Unternehmen dabei, eine persönlichere Kundenerfahrung zu schaffen. Entdecke, welche Marketingkampagnen Leads und Konversionen generieren, und verwalte alle deine Gesprächskanäle, Anrufe, Chats, Formulare und Texte auf einer Plattform. Mehr als 100.000 Nutzer vertrauen auf die All-Kanal-Plattform von CallTrackingMetrics, um die Kommunikation für ihre Marketing-, Vertriebs- und Serviceteams zu vereinheitlichen.

Wer verwendet CallTrackingMetrics?

Unternehmen, Agenturen und Callcenter jeder Größe, die Konvertierungen verfolgen und ihre Kommunikation automatisieren möchten, um die Kundenerfahrung zu verbessern.

Wo kann CallTrackingMetrics bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CallTrackingMetrics
  • Ansässig in Severna Park, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Angola, Antigua und Barbuda, Argentinien und 138 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CallTrackingMetrics
  • Ansässig in Severna Park, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Angola, Antigua und Barbuda, Argentinien und 138 weitere

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Englisch

CallTrackingMetrics – Videos und Bilder

CallTrackingMetrics Software - 1
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CallTrackingMetrics

39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
45,00 $/Monat
Kostenlose Version
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30,00 $/Monat
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35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

CallTrackingMetrics Funktionen

  • Agenten-Schnittstelle
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anruf-Transkription
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anruferprofile
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufverfolgung
  • Anrufüberwachung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audioaufzeichnung
  • Aufzeichnung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatische Antworten
  • Automatische Outbound Dialer
  • Automatische Transkription
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Call Tracking Metrics
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Chatbot
  • Computer Telephony Integration
  • Cross Channel Attribution
  • Dateitransfer
  • Datensicherheit
  • Drittanbieter-Integration
  • Eigenständige Suche
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Für kleine Unternehmen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Konversion-Tracking
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kurzwahlnummern
  • Listen-Management
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mehrfache Skripts
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multi-Touch-Attribution
  • PBX
  • Personalmanagement
  • Qualitätsmanagement
  • ROI-Tracking
  • Rückruf-Terminplanung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Spracherkennungsanalyse
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umleitung der Anrufe
  • Voice-Mail
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für CallTrackingMetrics

Talkdesk ist eine intuitive, Cloud-basierte Contact-Center-Software mit erweiterten Funktionen, umfassendem Reporting und nahtlosen Integrationen.
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Aquaji ist eine KI-Computer-Vision-Software, die vergleichbare Marketinganalysedaten zur Messung der Besucherfrequenz und des Publikums bietet. Erfahre mehr über AQUAJI Marketing Analytics Software
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Cloud-Kontaktcenter mit praktischer KI – Inbound-, Outbound-, ACD-, IVR-, Predictive-Dialer-, Chat-, Anrufaufzeichnungs- und CRM-Integrationen.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
Squaretalk ist eine vielseitige Cloud-Kommunikationsplattform, mit der deine Vertriebs- und Supportteams von überall aus effektiv arbeiten können. Erfahre mehr über Squaretalk
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
ContactSPACE bietet Cloud Contact Center-Technologie, mit der Kundengespräche verbessert und Produktivität und Transparenz erhöht werden können.

Bewertungen über CallTrackingMetrics

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
22%
3
7%
2
1%
1
3%
Jennifer B.
Jennifer B.
Internet Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Exceptional Value and the Support is Top Notch!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We are a marketing company and use it when placing ads via print, online, craigslist and so much more. It has helped us save numerous accounts that say they are not getting response from their advertising with us. We are able to print out detailed reports and physically show them how many calls they are receiving.

Vorteile:

We have been with CTM forever it seems like! I have used many different call tracking applications, but, they are hands down the best! If you need something specific from reports, to call handling, forwarding, whispers, they can do it all. The support team is the most helpful with a quick response. From small to big issues they can do it all! The value you get with this CTM far exceeds any other software.

Nachteile:

Honestly, there really isn't anything that I don't like. I haven't found anything that they can't do. If they can't do it, they find a way to make it happen for you.

Verifizierter Rezensent
Marketing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy Alternative to Call Rail

4 letztes Jahr

Kommentare: It has been good.

Vorteile:

Easier to deploy than call rail. Give them a call or chat with them for a program to fit your budget or agency. Simple for a small business or a smaller agency.

Nachteile:

Not as technical as CallRail. There are fewer selections on placement and connection.

Antwort von CallTrackingMetrics

letztes Jahr

Thank you so much for the review! It is always helpful to hear how we measure up to our competitors.

Alex F.
I.T. Admin/Lead Manager in Honduras
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

CallTrackingMetrics, it's resourcefull, easy to implement, and use!

5 vor 6 Tagen Neu

Kommentare: A wonderful experience, since we implemented it our account manager was always eager to address any concerns that we had and the Support team is always very helpful in explaining if something isn't working or what could be a possible cause of the issue.

Vorteile:

It's an amazing suite for small and large companies, it has everything you need, IVR, call recording, Call tracking, Queues, SMS tracking, and campaigns. You name it and they have it!

Nachteile:

None that I can think of, it's a great product.

Alexander S.
PPC Analyst in USA
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not intuitive. Difficult to find information. Too expensive

3 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: It was OK in the beginning. But it's so difficult to find information and to get decent reports on usage. In order to figure out how much we were paying for the Fixed Fee, I had to go into account settings and see what package we were on - because their bills don't actually show this. Their bills are literally: here is the total amount you were charged for the month. Ok, but what is the breakdown? How many minutes were used? What taxes did you charge? You can't find that information easily. Almost like it's by design to hide this information. Going to be dumping this software in favor of a different, more professional solution. There are many professional solutions out there with lower fees and better customer support.

Vorteile:

I like that it tracks calls from marketing channels quite well. It is relatively easy to set up the call tracking and to get phone numbers.

Nachteile:

- It's difficult to get customer support. When I tried to get Canadian numbers, it was just messages "we can't get you that number at this time". No follow up. No path forward. - Their bills do not break down information. How many minutes did I use for all the client accounts? What was the fixed monthly charge? It's not broken out on the bills. It's very difficult to dig in and get account-level information. - It's really expensive for the price. If you're an agency, you have to pay $120 per month fixed fee, just for the privilege of being able to have child accounts. It's very silly compared to many alternative options out there.

Antwort von CallTrackingMetrics

vor 3 Wochen

Thank you for taking the time to share your feedback, Alexander. Generally speaking, assistance with technical issues through our Help Desk is available from Monday through Thursday from 7:30 a.m. to 7:30 p.m., Eastern Time and on Friday from 7:30 a.m. to 5:30 p.m. Eastern Time. Our team is available by phone call, chat, or email. With regards to the difficulties with acquiring numbers in Canada, our number providers do occasionally have shortages of numbers in certain regions. When this happens, we should communicate next steps so that you have all options made available to you. We would love the opportunity to research the difficulties you experienced with our services, as well as have an account manager touch base with you to address your concerns with our billing statements and reports. If you could call us at 888-770-3332 or email us directly at info@calltrackingmetrics.com, we can take action to ensure that your concerns are addressed.

Stephanie C.
Stephanie C.
Sales Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The More info the better

4 vor 7 Monaten

Kommentare: We have made more money by using this product as it allows us to access info we wouldn't have had otherwise. Being able to track the missed calls from nights and weekends has produced many new leads.

Vorteile:

Being able to see the phone number and some basic info about the person that calls is very beneficial to how we work a lead. Knowing what pages they came to helps direct the call in the right direction without wasting time.

Nachteile:

We have several websites we track that are all part of one corporation, It's quite bulking and time-consuming to set them up all individually. I wish there was reporting that would show calls across all sites instead of having to swap back and forth between the 5 accounts we have.