Wer nutzt diese Software?

Whether you're an SMB or Enterprise business, in Marketing, Sales or Operations we have solutions that can help you overcome your business challenges to help you improve performance

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 65,00 $/Monat
  • Preisinformationen Please get in touch to discuss pricing in more detail.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Infinity
  • https://www.infinity.co
  • Gegründet 2010

Über Infinity

Infinity analyses the conversations you have with your customers to create clarity, which empowers you to grow revenue & reduce costs. Infinity allows you to integrate call data into the Google suite to allow you to track the full visitor journey. Infinity is a call intelligence platform available in over 75 countries.

Infinity Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Infinity

A tool that does the job well.

Bewertet am 27.3.2019
Dan B.
DevOps Engineer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like how in-depth the call tracking is and how easy the UI is to use. We regularly get a lot of requests to look into rogue callers and to credit calls, the software allows us to easily determine whether or not it was a legitimate call. The support team are an excellent bunch who respond to queries pretty fast and go out of their way to make our lives easier.

Nachteile: The admin portal has limited functionality for the end-user, we regularly have to contact Infinity Support to create new users and dial in groups, for example. I'm sure there's reasons for this, but it's just a mild inconvenience at times as sometimes their workload is high, it can take a little longer for a response. They do state they will respond within 48hrs, which has always been the case though.

Infinity is imperative to the success of our new business strategy

Bewertet am 27.3.2019
Laura N.
Digital Marketing Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The call tracking gives us a better understanding of the marketing activity that is driving the enquiries and converting to new business. The integration with Doubleclick has improved the efficiency of our PPC campaign, we have a better cost per lead now. The agents can rate calls directly in to the portal which gives us clearer reporting which also links with GA so we can view qualified calls and appointments booked. All activity whether online or offline can be measured using Infinity's fixed numbers. The IVR allows users to select which department they want to speak with to help us divert calls quickly to the right people.

Nachteile: Infinity is really useful for our business. We previously used a competitor and Infinity is by far superior in its customer service, functionality and reporting.

Outstanding Features - Great Customer Service

Bewertet am 29.3.2019
Verified Reviewer
Marketing Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been a client of Infinity for many years and find their service invaluable. Their customer support team are always on hand to offer a helping hand if ever needed

Vorteile: The Infinity platform dashboard provides our business the marketing intelligence that allows us to get a true understanding of the value of all of our website clicks.

Nachteile: Nothing that comes to mind - the features of the service give us all the information required in order to make intelligent marketing decisions.

Great platform

Bewertet am 27.3.2019
James B.
Head of Performance Marketing
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A deeper level understanding of what channels are driving phone enquiry that is converting - great platform, excited to know how they evolve the platform from here.

Vorteile: Great insights into quality and ROI of phone enquiry.
Responsive customer service team.
Evolving platform - always adding new features and integrations with other third party suppliers.

Nachteile: It would be good to see them integrate with Facebook ads platform.

Good Stuff

Bewertet am 27.3.2019
Nick C.
Online Marketing Executive
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to navigate around the portal and shows data in different formats.

Nachteile: Does not link up with Google Data Studio.

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