Wer verwendet Marchex?

Marchex ist ein Medien- und Analysetechnologieunternehmen, das eine Reihe von Produkten für Unternehmen anbietet, die von Telefonanrufen von Verbrauchern abhängig sind, um den Umsatz zu steigern.

Was ist Marchex?

Marchex weiß, dass die besten Kunden diejenigen sind, die bei deiner Marke anrufen. Sie werden schneller zu festen Kunden, kaufen mehr und es kommt in ihrem Kreis zu weniger Abwanderung. Marchex bietet Lösungen, mit denen du mehr Anrufe tätigen kannst und verstehst, was bei diesen Anrufen geschieht. Außerdem kannst du mehr dieser Anrufer in Kunden umwandeln. Die umsetzbaren Informationen von Marchex stärken die Verbindung zwischen dir und deinen Kunden, indem sie die physische und die digitale Welt überbrücken und Marken dabei helfen, ihre Marketinginvestitionen zu maximieren, um die besten Kunden zu gewinnen.

Marchex – Details

Marchex

http://www.marchex.com

Gegründet 2003

Marchex – Preisübersicht

Marchex bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Marchex findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Marchex Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
Campaign Attribution
IVR / Spracherkennung
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Absichtserkennung
Code-Free Development
Empfindungsanalyse
Kontextabhängige Anleitung
Mehrsprachig
Omnichannel
On-Screen-Chats
Spracherkennung
Sprachsynthese
Virtueller Assistent
Vorkonfigurierte Bots
Wiederverwendbare Komponenten
für Entwickler

Marchex – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 29 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Verifizierter Rezensent
Account Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018

"Must Have Tool for Call Tracking "

Vorteile: The program is easy to use and can handle high volume of information without affecting how it functions. If you run large call tracking campaigns it has the ability to be plugged into another tracking dashboard which is a huge plus! It provides stats within the program which is another plus, this allows you to quickly analyze data without having to physically do the calculations and comparisons yourself. You manage all of your information and campaigns which takes the headache out of dealing with a third party. Customer service is also really helpful in making sure you are using the program to its highest potential.

Nachteile: Sometimes it can glitch, and some of the features are definitely under-utilized due to accessibility. Overall I would recommend to everyone.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018
Verifizierter Rezensent
Search Marketing Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018

"Good Product for Call Tracing, easy to use"

Kommentare: able to track calls generated from Google Adwords ad spend and focus on getting more calls and spending less in Google Adwords. Also able to track calls generated from Facebook. Calls are recorded and interface allows for easy listening to determine quality of the call.

Vorteile: customer support for set up is very good, quick and simple
Keyword Level Tracking available
integrates easy enough with Google Adwords for keyword level tracking, but haven't been able to track search terms used

Nachteile: customer support for trouble shooting is a little difficult
interface is easy enough to use but calls data needs to be downloaded to generate reports
getting in touch with a sales person is not easy
not a lot of bells and whistles compared to other platforms

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Digital Marketing and E-Commerce
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2018

"Reporting to be desired"

Kommentare: marketing numbers and the ability to listen to them, the basics

Vorteile: It records the calls and allows you to create marketing numbers as needed. archex serves it's purpose but to sift through various calls to understand if it is a good or bad call can be daunting when a property receives 20+ calls a day. They have a service that can point out different words for a charge but I belive this should be standard to provide top of the line service to all customers.

Nachteile: I think the reporting could be a little more robust and organzied. Certain reports you have to click into one subject for example "by client" run a report to see another type of report pop up that you then elect and select which properties to go to. Reports are hiding and not clearly found. If you schedule reports for certian users you can't see which reports are schedueld for which user. There should also be a way to give access to only certain accounts and not one or all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.2.2018
Kristi H.
Strategy Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017

"We use this software to track and record calls that come in from digital marketing ads."

Vorteile: The data collected from the calls and the ability to know what ads they came from. The recordings help as well when sending them to clients for training.

Nachteile: The user interface and experience are not friendly at all. The information that is provided is great, but only if you can sort through the paths to get there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017
Rayne B.
Marketing Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2018

"Always received great data, service, and support!"

Vorteile: Overall tracking ability. It's hard to put a value on being able to effectively track marketing campaigns, but Marchex has really made it possible for us to see what is working and what isn't. The platform has also increased our efficiency for new development transitioning.

Nachteile: Wish there was a little more detail on some of the reporting and how certain #s are effected. I get a fair amount of "Other" calls by status and am unsure what causes this, but it could be purely from my lack of knowledge about how that category works. I haven't done much research in the help guides regarding. I also have a hard time figuring out how my locations get categorized so I have properties that are broken out and listed just as "other" while the rest have their location names.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2018