Wer nutzt diese Software?

Wir sind darauf spezialisiert, E-Commerce-Marken zu helfen, die Traffic in Kunden verwandeln müssen.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Yieldify
  • http://www.yieldify.com
  • Gegründet 2012

Über Yieldify

Vergiss traditionelle A / B-Tests, die viel Mühe und Veränderungen für minimale Belohnung beinhalten - versuche Yieldifys dynamische Vor-Ort-Overlays und Benachrichtigungen, die deine Konversionen, Leads und Auftragswerte auf einfachere, intelligentere Art und Weise steigern. Starte in wenigen Minuten und profitiere von Yieldifys Erfahrung im Bereich Customer- Journey-Optimierung, um sinnvolle, messbare Ergebnisse für deinen E-Commerce-Shop zu erhalten.

Yieldify Funktionen

  • Kampagnen-Segmentation
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Multivariate Tests
  • Risikokarten
  • Split-Tests
  • Statistische Relevanz-Analyse
  • Test-Planung
  • Trichter-Analyse
  • Umfragen
  • Visueller Editor
  • Zielgruppen-Targeting

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Yieldify

The service was excellent, the team is always willing to listen and adapt to our needs as a retailer

Bewertet am 19.7.2017
Lauren D.
Digital Marketing Executive
Bekleidung & Mode, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increase in revenue, insight into what offers our customers prefer, inspiration for new campaigns.

Vorteile: The best part about this software is the amount of control we have over the overlays. We are able to create custom overlays, target specific audiences, and test campaigns all on our own time. This is extremely valuable to us as our stock levels are constantly changing, and as a fashion retailer we need software that is able to keep up with the fast-pace, which Yieldify does well. Account management is fantastic; Yieldify is always happy to listen and adapt to our needs in the ever-changing world of ecommerce. They take on board all suggestions and are constantly updating their platform for the better.

Nachteile: The reporting portion of this software really needs improving. It is quite basic in terms of exporting data. We only have the option of exporting CSVs when we have a lead-driven campaign, which is rare. The data should be a bit more granular, providing C:R, CPC, and AOV to name a few. Furthermore, the price is expensive compared to competitors who offer overlay technology. Yieldify should be able to offer more for the price, as competitors offer overlays plus additional features such as email/product recommendations/display ads for the same price.

Efficient account management, good functionality

Bewertet am 18.7.2017
Lei lei C.
Digital Marketing Coordinator
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The functionality is great. The fact that we can customise and make the popups look on brand is great.

Nachteile: The dashboard is not very intuitive however we have a great account manager, Nick, who explains and reports on results and findings so we don't find we really log into the dashboard often.

My Favorite Platform

Bewertet am 29.5.2019
Aly Z.
Product Marketing Manager
Bekleidung & Mode, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The support I get from my dedicated CSM is amazing. They truly understand our business and goals, and provide great ideas and recommendations. There are always new features being rolled out, new and more helpful reporting. The platform does exactly what I need it to.

Nachteile: Tried to brainstorm a con and honestly can't come up with one.

Great product for ab testing and I 've used many on the market

Bewertet am 7.11.2017
Phillip R.
Digital Media
Onlinemedien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: love it, and learned all about A/B testing!

Vorteile: I love how it teaches and information it offers....Easy to pick up, but not easy to teach. A great overall product that I highly recommended to any organizations out there.

Nachteile: i think it could be a bit easier to learn, as well as teach, but again overall its a great product... I have used many other the market, they all have cons, but you have to weigh them over the pros, and you will see that this is a great product.

Incrementality testing is what enhanced the experience for us

Bewertet am 12.4.2018
Laura W.
Director
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: In addition to the more standard A/B Testing, Yieldify enables Incrementality Testing for broad campaign targeting -- this helps measure how much uplift our campaigns are delivering (the caveat to it is that you do need considerable amount of data in order to generate reliable metrics of course; therefore it wouldn't suit websites with less than 25,000 monthly visitors or so).

Nachteile: Sales is the measurement of success for A/B testing. I'd have liked to see the difference in the number of leads collected by variant when the test includes lead generation fields.

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