Plunet BusinessManager

von Plunet

5 / 5 1 Bewertung
Plunet BusinessManager

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Wer nutzt diese Software?

Plunet is the management system for the translation and localization industry.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Plunet
  • http://www.plunet.com
  • Gegründet 2003

Über Plunet BusinessManager

The translation management system Plunet BusinessManager provides a high degree of automation and flexibility for professional language service providers and translation departments. Using a web-based platform, Plunet integrates translation software, financial accounting and quality management systems. Within a configurable system, various functions and extensions of Plunet BusinessManager can be adapted to individual needs.

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Plunet BusinessManager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsmanagement
  • CRM
  • Für Software
  • Für Webseiten
  • Genehmigungs-Management
  • Kollaboration
  • Lokalisierung-Automatisierung
  • Marketing-Management
  • Maschinelle Übersetzung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Qualitätskontrolle
  • Ressourcenmanagement
  • Terminologie-Management
  • Versionskontrolle
  • Workflow-Management
  • Übersetzer-Datenbank
  • Übersetzung-Analytik

Die hilfreichsten Reviews für Plunet BusinessManager

Great tool for translation project management

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.6.2017
Kelly M.
Project Manager
Schreiben & Editieren, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Organization of projects and streamlining workflows. Database for all company information relating to clients, linguists, pricing, etc.

Vorteile: Very easy to use. Easy to customize to the company's needs. Workflow creation is great! I love having all of my tasks/projects listed so that I can know what I need to work on and when. Easily synced with other software, like memoQ. Nice that everything can be done through the program - emails, file sharing, project assignments.

Nachteile: There wasn't really much I didn't like. Sometimes updating prices/price lists is very time consuming, especially if you need to update multiple records at once.

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