Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist FixMe.IT?

Remote-Support-Lösung, die für die sofortige unbeaufsichtigte und bedarfsgesteuerte Unterstützung von Kunden an jedem Ort der Welt entwickelt wurde. FixMe.IT kostet nur 32,50 $ pro Monat und bietet Multi-Session-Handling, unbegrenzten On-Demand-Support und Zugriff auf 200 unbeaufsichtigte Computer. Weitere wichtige Funktionen sind Branding, Navigation über mehrere Monitore, bidirektionale Desktopfreigabe, Dateiübertragung, Sitzungsaufzeichnung, Berichterstattung, Kompatibilität mit alten Betriebssystemen wie Windows XP und vieles mehr.

Wer verwendet FixMe.IT?

IT-Experten aus Unternehmen aller Größen und Branchen

Wo kann FixMe.IT bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Techinline
  • Ansässig in Toronto Ontario, Kanada
  • 2007 gegründet

Support für FixMe.IT

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Angola und 145 weitere

Sprachen

Englisch

FixMe.IT Kosten

Startpreis:

39,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

FixMe.IT bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von FixMe.IT ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Techinline
  • Ansässig in Toronto Ontario, Kanada
  • 2007 gegründet

Support für FixMe.IT

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Angola und 145 weitere

Sprachen

Englisch

FixMe.IT – Videos und Bilder

FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu FixMe.IT
FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4

FixMe.IT Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Bildschirmaufnahme
  • Chat / Messaging
  • Dateitransfer
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Chat
  • Fehlerbehebung
  • Filesharing
  • Live-Chat
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Unbeaufsichtigter Zugang
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zugriff auf mehrere Monitore
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für FixMe.IT

Arbeite mit anderen zusammen, halte Schulungen ab, stelle Projektaktualisierungen bereit und kommuniziere mithilfe von ConnectWise Control mit deinen Kunden.
Unglaublich einfaches Tool für Bildschirmfreigabe, um spontane Meetings abzuhalten. Alle sind dabei ‒ auch wenn sie nicht im selben Raum sind!
Vereinfachtes Endpunktmanagement für Desktops, Server und mobile Laptops.
Sicherer R-HUB-Remote-Support-Server für kooperative Fernunterstützung. Robust, sicher und schnell. Unterstütze Kunden oder Mitarbeiter.
Reduziere IT-Kosten und steigere die Effizienz mit Cloud VDI-Lösungen für Microsoft Azure.
Fernverwaltung von Systemen für Desktops, Server und mobile Laptops.
Webbasierte Fernzugriffslösung, die den einfachen und sicheren Zugriff auf deinen Computer von überall aus ermöglicht.
Rescue unterstützt die Echtzeit-Fernsteuerung von Kundengeräten über das Internet für Helpdesks, Software, IT-Organisationen und viele mehr.
ConnectWise Automate, früher LabTech, ist die einzige RMM-Plattform, die von Systemingenieuren mit Erfahrung in der IT-Services-Branche entwickelt wurde.

Bewertungen über FixMe.IT

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
21%
3
2%
R. Curtis
R. Curtis
System Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Remote Access Software Available

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vorteile:

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Nachteile:

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Aidan
IT Manager in Malta
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helpful tool

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Been using the product for a long time. Pricing could be better, or else kept the same with more support users.

Vorteile:

FixMe first impression is Easy to use and customization.

Nachteile:

Would be great to have a copy and past function similar to Microsoft Remote Desktop. Looks like no advancements are being done on this version.

In Betracht gezogene Alternativen: TeamViewer Remote und AnyDesk

Gründe für den Wechsel zu FixMe.IT: The customization and the layout have been the first things I noticed. Then the performance wasn't bad too.

Antwort von Techinline

vor 2 Monaten

Hello Aidan, Thank you for your feedback and for being our valued customer! Please note that the copy-paste functionality has always been available with FixMe.IT. On top of that, you can also transfer files to/from the remote computer (or even between multiple remote computers) via drag-and-drop. You can find more information about the available file transfer methods in our help center article: https://docs.fixme.it/features/transferring-files-folders-and-text Best, Dan | Techinline

Thomas
Ceo in USA
Computer-Vernetzung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vorteile:

On demand sessions work great East to install and setup remote clients Easy to organize accounts by company

Nachteile:

No Ability to go cross platform ie mac No mobile ability The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!! Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Antwort von Techinline

vor 7 Jahren

Hi Thomas, Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine. Regards, Dan | Techinline

ed
Principal in UK
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

best in town

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Great. Hope I dont sound unappeciative cause I am. Thanks !

Vorteile:

Ease of use. I train groups of 4+ programming mainly. Been using it for 3 or so ? years The way each student can interact with my (instructor's) screen sometimes makes me smile - its quite magical. In my opinion training thus is better than one-one face-face (but you try telling that to potential customers that :-( ) since with this remote software we BOTH have dual keyboard/mouses control of a (mine) screen.

Nachteile:

The name! Embarrasing to be honest when teaching a financial house or other. Ill also be honest in saying that I often peruse for sotware that can have many simultaneous/concurrent CLIENTS and if it were cheaper Id go for it. So far not :-)

Stephen
Managing Director in UK
Computer- & Netzwerksicherheit, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PC Paramedics use FixMe.IT

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.

Vorteile:

The client can watch what the techie is doing. Works reasonably well on a poor rural broadband connection down to 2mb/sec down - 50Kbs up Can see from the dashboard what connections have been made by team members

Nachteile:

Trying to get luddites to run the client - not easy with older users especially. Lockdown has meant connecting to home working users used to having a co-worker close by who could assist. Can take 20 minutes sometimes to start a session! A simple click and go for the client would be a huge improvement. Lack of Mac support is a big limitation, causing us to utilises two products. Limit on number of unattended clients that can be stored is a pain in the Rse.