Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist FixMe.IT?

Die Nummer 1 unter den Remote-Support-Anwendungen, die für die sofortige unbeaufsichtigte und bedarfsgesteuerte Unterstützung von Kunden an jedem Ort der Welt entwickelt wurde. FixMe.IT kostet nur $ 25 pro Monat und bietet Multi-Session-Handling, unbegrenzten On-Demand-Support und Zugriff auf bis zu 150 unbeaufsichtigte Computer. Weitere wichtige Funktionen sind Branding, Navigation über mehrere Monitore, beidseitige Desktopfreigabe, Dateiübertragung, Zeichentools, Sitzungsaufzeichnung, Berichterstattung und vieles mehr.

Wer verwendet FixMe.IT?

IT-Experten aus Unternehmen aller Größen und Branchen

Wo kann FixMe.IT bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Techinline
  • Ansässig in Toronto Ontario, Kanada
  • 2007 gegründet

Support für FixMe.IT

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Angola und 145 weitere

Sprachen

Englisch

FixMe.IT Kosten

Startpreis:

30,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

FixMe.IT bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von FixMe.IT ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Techinline
  • Ansässig in Toronto Ontario, Kanada
  • 2007 gegründet

Support für FixMe.IT

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Angola und 145 weitere

Sprachen

Englisch

FixMe.IT – Videos und Bilder

FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu FixMe.IT
FixMe.IT Software - 1
FixMe.IT Software - 2
FixMe.IT Software - 3
FixMe.IT Software - 4

FixMe.IT Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Bildschirmaufnahme
  • Chat / Messaging
  • Dateitransfer
  • Echtzeit-Chat
  • Fehlerbehebung
  • Filesharing
  • Live-Chat
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Unbeaufsichtigter Zugang
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zugriff auf mehrere Monitore
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für FixMe.IT

GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme.
Unglaublich einfaches Tool für Bildschirmfreigabe, um spontane Meetings abzuhalten. Alle sind dabei ‒ auch wenn sie nicht im selben Raum sind!
Arbeite mit anderen zusammen, halte Schulungen ab, stelle Projektaktualisierungen bereit und kommuniziere mithilfe von ConnectWise Control mit deinen Kunden.
Fernverwaltung von Systemen für Desktops, Server und mobile Laptops.
Einfach zu bedienendes und erschwingliches Remote-Steuerungs- und Remote-IT-Verwaltungstool für Windows-, Mac- und Linux-Plattformen.
AnyDesk ist die weltweit schnellste Remote-Desktop-Software auf dem Markt, ideal für gemeinsames Desktop Sharing, Support aus der Ferne und Web-Präsentation.
Vereinfachtes Endpunktmanagement für Desktops, Server und mobile Laptops.
Reduziere IT-Kosten und steigere die Effizienz mit Cloud VDI-Lösungen für Microsoft Azure.

Bewertungen über FixMe.IT

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
21%
3
2%
R. Curtis
R. Curtis
System Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Remote Access Software Available

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vorteile:

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Nachteile:

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Strong Remote Management App - good balance of features for price

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, it's fast, simple, lightweight and good for get at this cost point.

Vorteile:

Fixme is a simple and basic remote access tool that we use daily for unattended support to our end users. I like that you can have separate accounts should you want to have personal devices not available to the rest of my staff. It's easy and fast for one-off remote sessions and you can white-label a custom page for your end-users to keep your brand flowing through the remote experience. Deployment is simple and effective. The chat feature is also nice. With this basic feature set, it would easily be replaced by most bulit-in RMM tools.

Nachteile:

Although it has multi-monitor support, it's frustrating to always guess which monitor and sometimes does not reset correctly. I do like the chat feature, but it only stays on the end-user screen while you are connected with fixme. Which means you lose the dialog if you have to close out but your end-user has stepped away. It has a file transfer feature so you can send a file to the remote computer, but it would be very helpful to reverse the process and be able to send a file from the session back to the tech.

In Betracht gezogene Alternativen: TeamViewer und Dameware

Gründe für den Wechsel zu FixMe.IT: We chose FixMe because it has just the right amount of features to do what we need for much less than Teamviewer. Dameware is comparable in cost and has more features, but requires a central server to access multiple tenants. We also like that we can keep end users with our brand through the remote experience.

Antwort von Techinline

vor 4 Jahren

Thank you for taking the time to share your experience and for being our valued customer! Regarding the file transfer feature, the remote user has the option to use the Send File button which can easily be found on the Client App interface. Besides that, you can transfer files back to your desktop during the remote session via drag-and-drop or copy-paste. Best, Dan | Techinline

Thomas
Ceo in USA
Computer-Vernetzung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vorteile:

On demand sessions work great East to install and setup remote clients Easy to organize accounts by company

Nachteile:

No Ability to go cross platform ie mac No mobile ability The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!! Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Antwort von Techinline

vor 6 Jahren

Hi Thomas, Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine. Regards, Dan | Techinline

Stephen
Managing Director in UK
Computer- & Netzwerksicherheit, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PC Paramedics use FixMe.IT

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.

Vorteile:

The client can watch what the techie is doing. Works reasonably well on a poor rural broadband connection down to 2mb/sec down - 50Kbs up Can see from the dashboard what connections have been made by team members

Nachteile:

Trying to get luddites to run the client - not easy with older users especially. Lockdown has meant connecting to home working users used to having a co-worker close by who could assist. Can take 20 minutes sometimes to start a session! A simple click and go for the client would be a huge improvement. Lack of Mac support is a big limitation, causing us to utilises two products. Limit on number of unattended clients that can be stored is a pain in the Rse.

Olaf
Sys admin in Belgien
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Cheap & Stable

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)

Vorteile:

Cheap and stable is the opposite of my ex so that’s a plus. Price -> Affordable per admin (unless you have 150+ unattended clients) Stability -> No downtime experienced Self updating client

Nachteile:

- No OSX expert app - No Android expert app - No IOS expert app - No client app for the above either, but that’s clear when you buy. - Unattended client access can be revoked by the user without any hassle. (which isn’t helping if your client computers are used by schoolchildren) - For every 150 unattended seats you need to buy an extra admin license, whether you have more than 1 admin or not

In Betracht gezogene Alternativen: VNC Connect

Warum FixMe.IT gewählt wurde: Price, their mandatory/yearly ‘oh we have a new version’ scam while silently deleting the older versions from their site and making you deal with their programming errors in the previous version.

Zuvor genutzte Software: TeamViewer

Gründe für den Wechsel zu FixMe.IT: Usability