Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die eine Service-as-a-Software-Lösung für Außendienstleistungen benötigen

Durchschnittliche Bewertung

435 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $75/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com/
  • Gegründet 1999

Über Field Service Lightning

Mit der Dispatcher Console kann sichergestellt werden, dass der richtige Job jedes Mal dem richtigen mobilen Mitarbeiter zugewiesen und weitergeleitet wird. Sieh dir sofort die Warnungen zu Aufmerksamkeit erforderlichen Problemen an und ergreife Maßnahmen. Plane Massenaufträge mit nur einem Klick und verfolge und überwache die Servicebereitstellung in Echtzeit. Du kannst Servicetermine sofort über die Lightning Console buchen. Steigere die Produktivität deiner Mitarbeiter, indem du dem richtigen Techniker automatisch Termine anhand von Zeit, Fähigkeiten, Standort und Geschäftsregeln zuweist.

Spotlight_media_placeholder

Field Service Lightning Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Aufgabenmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Field Service Lightning

Salesforce makes it easy to maintain a large group of sales prospects and integrates with outlook

Mit Google übersetzen Bewertet am 4.5.2018
Patrick C.
Vice President - Sales
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I really like the ease of use with this CRM and the fact that it integrates with our other softwares. We operate as a sales unit, so it is essential that we are aware of what other members of the team are doing at all times, and where they stand on different leads, territories, etc. It eliminates the need for additional forms of communication, documents, spreadsheets, you name it. This is essential for any sales team out there, regardless of industry.

Vorteile: We are a sales and distribution company for a number of investment companies that run mutual funds, hedge funds etc. We have a GIANT list of prospects and trying to manage all of that in excel spreadsheets would be a nightmare when you consider that we operate as a team and not on an individual basis. It's easy enough to use and integrates well with outside software, such as outlook and excel. Great product for sales teams**.

Nachteile: I'm really not a fan of the lack of a genuine support system. If you have any issues, your only option is to email the support team and they have not been very helpful in my experience. Unless you pay for the top tier of salesforce, there's no phone number that you can call. I wish they had a decent tutorial and moreover, there are some no brainer adjustments that could really improve the CRM, such as mass email integration. Perhaps there is a way, but the fact that I have not been able to figure it out or get a decent answer from support speaks to their support system.

Salesforce is one of the best CRM out there!

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.9.2018
Workforce Management Planning Supervisor
Informationstechnologie & -dienste, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Salesforce is the best platform out there to help you resolve your business problems! It is the best CRM that you can access anywhere; anytime!

Vorteile: Salesforce helped us resolve one of the major problems in our firm. At first, we were using Excel as our Candidate and Client database, and most of the time we get troubles because of this. There are times that we reach out a candidate who then turns out to be our client. There are times as well that we reach out to a candidate more than 5 times a day, and because of that we get a lot of "do-not-contact" requests. With Salesforce, it helped us to create tailor-fit solution to our business problem. We were able to import all of our candidates and clients to Salesforce by just uploading our excel databases in the system. We were able to put do not contact provisioning to our clients, to candidates that are currently in process, and also those candidates who indicated that they are not actively looking. Now, we were able to make a great relationship with our candidates and clients through Salesforce.

Nachteile: What I least like about Salesforce is their customer support. Sometimes they are not that very good in resolving tech problems. Well, we seldom get problems so we barely need their help, but I hope Salesforce trains them well.

Lies weitere Bewertungen