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Was ist Quip?

Quip ist eine neue Art der Zusammenarbeit mit deinem Team, die Dokumente, Tabellenkalkulationen, Checklisten und Chats in einer nahtlosen Umgebung kombiniert. Verwalte Projekte effizient, stelle Budgetpläne fertig, teile Besprechungsnotizen und bleibe bei jedem Schritt auf dem Laufenden. Von Tausenden der innovativsten Unternehmen der Welt verwendet: Facebook, NewRelic, Quora und Pinterest. Verfügbar für iOS, Android, Windows und im Web. Starte jetzt mit Quip kostenlos durch.

Wer verwendet Quip?

Quip ist ein Tool, mit dem jedes Team schneller und intelligenter arbeiten kann.

Quip Software - 1
Quip Software - 2
Quip Software - 3
Quip Software - 4
Quip Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Quip das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Quip

Quip

4,4 (199)
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
10
4,4 (199)
4,3 (199)
4,5 (199)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
55,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
13
4,2 (3.327)
4,3 (3.327)
4,3 (3.327)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Quip

Confluence
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Ryver
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Aufgabenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Dropbox Sign
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
LibreOffice
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Zoho People
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Urlaubsverwaltung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über Quip

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
39%
3
7%
2
2%
1
1%
Charles
Charles
Owner - Marketing in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All your info access anywhere. Collaborate with your team and those on your external team.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am quite happy with it. The fact that everything is there and it's secure and I'm always adding to it makes it more valuable for me and my team every day. Especially when I can pull up costs or ideas when out and about.

Vorteile:

The way it easily works on mobile and on desktop and you get notifications as soon as someone has done something. Ease of linking documents in chats Having everything available in one place so you don't lose things and get others up to speed quickly. Ability to easily lock people out of the use of a document or not.

Nachteile:

Sometimes it's hard to find an item if you clearly don't label it in the title. - Access to support is a lot harder since Salesforce bought it over. You now have to log in to Salesforce fill in a form to get the support, before you could message support within Quip.

Kreasan
Jnr HR Business Partner in Südafrika
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Quip has it all. The benefits are endless.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Quick integration and implementation. Very profound Services and smart results. I create documents and share them with ease and enjoyment.

Vorteile:

Quip has a unique treatment that unites every department building a conclusively focused team fit to deliver on the goals and objectives of the company. I have been able to share documents and tasks while keeping communication at top notch. Furthermore, Quip is problem easiest to use software yet the capabilities are way beyond expectations. I am a happy user.

Nachteile:

Quip is user friendly and reliable. It has helped us work as a team achieving goals faster and accurately. I have not experienced a single downside of it.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect for quick notes

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great tool for quick notes and easy access but not a tool I'd recommend to use over Google Drive or Microsoft Office.

Vorteile:

Quip is a great tool to use for your team when quickly brainstorming and jotting down ideas. It strips itself of unnecessary formatting/UI options and provides you a clean slate to work smarter.

Nachteile:

While Quip is easy to use, using Quip as a main tool to create spreadsheets or documents is not something I recommend. Exporting a Quip spreadsheets to Excel will export all the information over but leaves you with a lot of manual formatting and editing and becomes unreliable when needing to export something on the fly. This could be fixed if the "Save to PDF" function worked properly, but alas, saving to a PDF does not allow you to format properly and will include the Header rows and columns into the PDF - thus not allowing you to send clean, concise information over to colleagues.

Krishna
Krishna
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

When using Salesforce, Quip is a great tool for working together

4,0 letztes Jahr

Kommentare: The team can make a document of any kind and work on it together. Thus, we rely on it to efficiently record a wide variety of information. The quip app also allows us to exchange entire folders of documents if necessary.

Vorteile:

In order to make reference to external services or data in Quip, you may simply type a @ symbol before their handle. The @ symbol has many uses, such as mentioning people or adding a time stamp or date. In addition, you will receive a reminder at the specified time.

Nachteile:

Setting up Quip and getting the most out of it can be challenging; the optimum use is in conjunction with the Salesforce product, so you're limited if you're using a different CRM.

Yoyo
Co-founder in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Quip is like Google Docs combined with Apple Notes

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: A really great notetaking app. I can take notes on my android phone or iPhone and it syncs right to my mac. And it's very easy to keep organized. All the collaboration features are just cherry on top.

Vorteile:

Super easy to use like Apple notes. Easy to view at a glance. Unlike Google Docs which things tend to get lost in. Google docs' dashboard is just weird compared to apple notes.

Nachteile:

Running on windows the app seems to take a lot of RAM and my computer heats up quickly. Considering it's a notes app, it should be more lightweight.