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Was ist Quip?

Quip ist eine neue Art der Zusammenarbeit mit deinem Team, die Dokumente, Tabellenkalkulationen, Checklisten und Chats in einer nahtlosen Umgebung kombiniert. Verwalte Projekte effizient, stelle Budgetpläne fertig, teile Besprechungsnotizen und bleibe bei jedem Schritt auf dem Laufenden. Von Tausenden der innovativsten Unternehmen der Welt verwendet: Facebook, NewRelic, Quora und Pinterest. Verfügbar für iOS, Android, Windows und im Web. Starte jetzt mit Quip kostenlos durch.

Wer verwendet Quip?

Quip ist ein Tool, mit dem jedes Team schneller und intelligenter arbeiten kann.

Quip Software - 1
Quip Software - 2
Quip Software - 3
Quip Software - 4
Quip Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Quip das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Quip

Quip

4,4 (204)
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
10
4,4 (204)
4,3 (204)
4,5 (204)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,80 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
430
162
4,1 (2.646)
4,1 (2.646)
4,3 (2.646)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Quip

Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
Notion
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Zoho People
Am besten bewertete Funktionen
Management von Performance-Auswertungen
Online-Zeiterfassung
Urlaubsverwaltung
iCloud
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Echtzeit-Synchronisierung
Mobiler Zugriff
Evernote Teams
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kommentare / Notizen
Notizen verwalten
GatherContent
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Coda
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Dropbox Sign
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien

Bewertungen über Quip

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
38%
3
7%
2
1%
1
1%
Charles
Charles
Owner - Marketing in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All your info access anywhere. Collaborate with your team and those on your external team.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am quite happy with it. The fact that everything is there and it's secure and I'm always adding to it makes it more valuable for me and my team every day. Especially when I can pull up costs or ideas when out and about.

Vorteile:

The way it easily works on mobile and on desktop and you get notifications as soon as someone has done something. Ease of linking documents in chats Having everything available in one place so you don't lose things and get others up to speed quickly. Ability to easily lock people out of the use of a document or not.

Nachteile:

Sometimes it's hard to find an item if you clearly don't label it in the title. - Access to support is a lot harder since Salesforce bought it over. You now have to log in to Salesforce fill in a form to get the support, before you could message support within Quip.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good integration with other tools.

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I develop and review engineering technical specifications, operations manuals and policy documents, ensuring they are up-to-date and accessible to everyone involved. Additionally, I use Quip to create and monitor project schedules, assign tasks and track progress. The personalized dashboards allow me to quickly see the status of various projects, I think I can finally say that it has been a favorable program on my team.

Vorteile:

Quip allows my team and I to work simultaneously on the same document. This is crucial when we are developing technical specifications or planning projects, as it allows for instant synchronization and reduces misunderstandings or duplication of effort. The integration with other tools is very cool, we take advantage of it a lot at Chevron, we use several software applications for different purposes. Quip integrates well with other tools like Salesforce, allowing us to access and compile information efficiently without having to constantly switch platforms.

Nachteile:

Although Quip is excellent for text collaboration, I sometimes find that the formatting and editing options are a little limited compared to other more robust document editing tools like Microsoft Word or Google Docs, I think this perhaps with a little more development from them would be great.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Seems to be intentionally limiting

1,0 vor 3 Monaten

Kommentare: From a collaboration perspective, its pretty smooth/easy - but the biggest challenges are the organization of all of these random documents and integration with working with other platforms (namely content from Microsoft apps)

Vorteile:

The ability to quickly create new documents, add others, and collaborate is good. You can quickly tag/add users, and have a good trust in its access controls.

Nachteile:

Quip's ability to work with data from other applications is my #1 biggest gripe. Like most normal humans, my workflows and processes don't exist in a single app... I work across applications. If you try to copy text from a powerpoint or from one-note to quip, it gets pasted in as an image. If you take that same text, and put it in a notepad document first, then paste it in, it pastes as text. It would appear that an intentional decision was made at quip with how they choose to interface with Microsoft platforms - which is beyond infuriating as a user. After much searching online, there appears to be no way to correct this from a settings perspective.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease of doc sharing with Quip

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I enjoy using Quip for its ease and versatility.

Vorteile:

I love the ease with which you can share lengthy docs and spreadsheets.

Nachteile:

It is hard to find a Quip if you lose it. Search function could be made a lot easier if you put a thumbnail with the visual of the Quip.

Kreasan
Jnr HR Business Partner in Südafrika
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Quip has it all. The benefits are endless.

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Quick integration and implementation. Very profound Services and smart results. I create documents and share them with ease and enjoyment.

Vorteile:

Quip has a unique treatment that unites every department building a conclusively focused team fit to deliver on the goals and objectives of the company. I have been able to share documents and tasks while keeping communication at top notch. Furthermore, Quip is problem easiest to use software yet the capabilities are way beyond expectations. I am a happy user.

Nachteile:

Quip is user friendly and reliable. It has helped us work as a team achieving goals faster and accurately. I have not experienced a single downside of it.