eGain Knowledge

von eGain Communications

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eGain Knowledge

Wer nutzt diese Software?

Large companies aiming to provide timely, contextual, and consistent knowledge to consumers across digital and voice channels and touchpoints, and to agents in contact centers for superior CX.

Durchschnittliche Bewertung

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  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • eGain Communications
  • http://www.egain.com
  • Gegründet 1997

Über eGain Knowledge

eGain Knowledge+AI, powered by Artificial Intelligence, enables transformative customer service and sustainable business differentiation for companies by making consistent knowledge available 24/7 to contact center agents. It improves core customer service and contact center metrics, like NPS, FCR (First-Contact Resolution), AHT (Average Handle Time), agent training time, etc., saving companies millions in the process.

eGain Knowledge Funktionen

  • Cataloging/Categorization
  • Content-Management
  • Decision Tree
  • Diskussionsforum
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

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