Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die Net Promoter Score verwenden möchten, um Teams darauf auszurichten, die Kundenzufriedenheit zu steigern.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6/5
  • Kundenservice 4.2/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 89,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Wootric
  • http://www.wootric.com
  • Gegründet 2013

Über Wootric

Wootric ist die Net-Promoter-Score-(NPS-)Plattform zur Steigerung der Kundenzufriedenheit. Führe NPS-Umfragen in deiner Web- und mobilen Anwendung aus, um die Kundenstimmung in Echtzeit zu messen, Promoter zu aktivieren und die Bindung und Loyalität zu verbessern. Schlüsselfertige Installation, automatische Umfragen.

KOORDINIERT DEINE TEAMS, UM DIE KUNDENZUFRIEDENHEIT ZU FÖRDERN.
Führe A/B-Zufriedenheitstests durch, segmentiere die NPS-Ergebnisse und erhalte eine einzige NPS-Ansicht für alle Web- und mobilen Anwendungen.
Auslöser

Wootric Funktionen

  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Die hilfreichsten Reviews für Wootric

A great software to know your customer

Bewertet am 29.11.2019
Emilio joaquín B.
Customer Success Analyst
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: All in all, it's a great experience because the information is readily available, which makes decision making possible, and is very easy to use. Our employees are able to know in real time the problems our customers have.

Vorteile: Possibility to use tags in the evaluations to stratify the data and the Snapshot screen is very complete.

Nachteile: You cannot compare current data with previous data on the same graph.

Overall product rating

Bewertet am 21.11.2019
Alexander F.
Customer Success Manager
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My experience with the tool is very positive. It is well accepted in the company (at analytics) and by our customers (at the surveys). Through it we treat the feedbacks and perform the daily monitoring of the evaluations.

Vorteile: System Usability.
Evaluation within the software.
Creation of several filters.
Analysis through trends.

Nachteile: It is not possible to close the client feedback loop.
Comparison month by month in charts by customer.
Extract custom reports.

Take control of the NPS

Bewertet am 12.10.2019
Vinicius A.
Designer
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Wootric is very useful for our Customer Success team. They have the control of the NPS, and use the info collected to contact customers in order to understand what they are really missing, and how we could help in a more efficient way. Since we start counting the NPS, this actions has helped us to improve more, and our NPS keeps going up. I have made a personal use of it when collecting information in a ux research, for a project in the design team. The simplicity of the tools and the filters of search has facilitated my job.

Vorteile: The platform is intuitive, anyone learns quickly how to use, filters are smart (date, grade, company, email, etc.). We have a integration with Slack, and the comments made by customers go to a channel in there, this way everyone in the company can evaluated the perception of our users about our tool, without the need to access wootric. Some collect needs to be classified by type tags before. After that I can filter to see only grades, comments, by detractors or promoters, etc. After that I can use this data to making decisions and prioritize improvements for our product.

Nachteile: The mobile version is a mess, it is not responsive.

Good for a simple NPS tool, should have a better API though

Bewertet am 15.2.2019
Verifizierter Rezensent
Senior BI Data Engineer
Marktforschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This tool is simple to use and the UI is clear and easy to grasp. When needed, customer support was helpful and quite fast to answer.

Nachteile: The Wootric product by itself is good. However, when I used the API to retrieve data, some endpoints didn't allow us to get only the latest updated results which meant we had to get all the results each time (the number of results obviously kept on growing over time). On top of that, there is a limit of pages (30) and a limit or records per page (50) which makes the querying very difficult in order to retrieve more than 1500 results.

Awesome NPS

Bewertet am 27.9.2018
Ganesh P.
Business Head
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I am been using NPS for several time and i am happy with the service being an free service you get an regular update for your activity.

Nachteile: Nothing cons about it but should provide an Paid plan without any branding.

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