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Was ist Wootric?

Wootric ist die Net-Promoter-Score-(NPS-)Plattform zur Steigerung der Kundenzufriedenheit. Führe NPS-Umfragen in deiner Web- und mobilen Anwendung aus, um die Kundenstimmung in Echtzeit zu messen, Promoter zu aktivieren und die Bindung und Loyalität zu verbessern. Schlüsselfertige Installation, automatische Umfragen.

KOORDINIERT DEINE TEAMS, UM DIE KUNDENZUFRIEDENHEIT ZU FÖRDERN.
Führe A/B-Zufriedenheitstests durch, segmentiere die NPS-Ergebnisse und erhalte eine einzige NPS-Ansicht für alle Web- und mobilen Anwendungen.
Auslöser

Wer verwendet Wootric?

Unternehmen, die Net Promoter Score verwenden möchten, um Teams darauf auszurichten, die Kundenzufriedenheit zu steigern.

Wootric Software - 1
Wootric Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Wootric das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Wootric

Wootric

4,6 (12)
89,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,6 (12)
4,8 (12)
4,4 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
105
4,7 (10.813)
4,8 (10.813)
4,4 (10.813)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wootric

Google Forms
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Hotjar
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Risikokarten
Umfragenerstellung
SurveySparrow
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragenerstellung
Zonka Feedback
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Dashboard
Umfragenerstellung
Startquestion
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
NPS-Umfragestruktur
Umfragenerstellung
Feedbackly
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Daten-Import / -Export
Datenanalyse-Werkzeuge
SurveyMonkey
Am besten bewertete Funktionen
Befragungs-/Umfragemanagement
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
SurveyLab
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Datenanalyse-Werkzeuge
Umfragenerstellung
Delighted
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Fragen
Berichterstattung / Analyse
Kundenerlebnis-Management

Bewertungen über Wootric

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
42%
Wagner
account Manager in Brasilien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tool that helps the sales team in tracking the customer

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Tool that helps the sales team to monitor the customer, sell additives and guarantee customer satisfaction after the purchase of our products.

Vorteile:

It allows us to define the periodicity between the first and the second survey. Through our configuration, we can search our customers by company, being able to identify, which companies have more detractors and promoters customers, assisting in the post sales contact. We can identify through feedbacks, when a customer is dissatisfied with the product he bought and sometimes even the reason.

Nachteile:

Manually we need, after a while, to look for the last evaluation of the client, to compare with the current one, making it impossible to identify and automatically if the negotiation carried out with the client, generated a better assessment than the previous one.

Emilio Joaquín
Customer Success Analyst in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A great software to know your customer

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: All in all, it's a great experience because the information is readily available, which makes decision making possible, and is very easy to use. Our employees are able to know in real time the problems our customers have.

Vorteile:

Possibility to use tags in the evaluations to stratify the data and the Snapshot screen is very complete.

Nachteile:

You cannot compare current data with previous data on the same graph.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marktforschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good for a simple NPS tool, should have a better API though

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This tool is simple to use and the UI is clear and easy to grasp. When needed, customer support was helpful and quite fast to answer.

Nachteile:

The Wootric product by itself is good. However, when I used the API to retrieve data, some endpoints didn't allow us to get only the latest updated results which meant we had to get all the results each time (the number of results obviously kept on growing over time). On top of that, there is a limit of pages (30) and a limit or records per page (50) which makes the querying very difficult in order to retrieve more than 1500 results.

Estefanía
deployment analyst in Brasilien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

get the result of your customer's satisfaction the moment it happens

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The software allows evaluations to run directly in the application, and allows it to be sent by email. It allows exporting reports, where we use them to carry out more detailed analyzes. It has a very beautiful dashboard and allows various visualization settings in the graphics. We have an Integration with zapier, where evaluations without comments, we send an automatic email to customers.

Nachteile:

I don't see it as a bad thing, but the system is not very responsive and sometimes the filter fails, where we need to update the page to use it again.

Vinicius
Designer in Brasilien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Take control of the NPS

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Wootric is very useful for our Customer Success team. They have the control of the NPS, and use the info collected to contact customers in order to understand what they are really missing, and how we could help in a more efficient way. Since we start counting the NPS, this actions has helped us to improve more, and our NPS keeps going up. I have made a personal use of it when collecting information in a ux research, for a project in the design team. The simplicity of the tools and the filters of search has facilitated my job.

Vorteile:

The platform is intuitive, anyone learns quickly how to use, filters are smart (date, grade, company, email, etc.). We have a integration with Slack, and the comments made by customers go to a channel in there, this way everyone in the company can evaluated the perception of our users about our tool, without the need to access wootric. Some collect needs to be classified by type tags before. After that I can filter to see only grades, comments, by detractors or promoters, etc. After that I can use this data to making decisions and prioritize improvements for our product.

Nachteile:

The mobile version is a mess, it is not responsive.