Wer verwendet Tasker?

Sicherheit Service und Reparatur Gebäudewartung Heizung, Lüftung & Klimatechnik (HLK) Automaten

Was ist Tasker?

Sie ist für kleine und mittelständische Unternehmen mit mobilen Mitarbeitern konzipiert und verbindet die Büroangestellten (Prozessverwaltung über das Webportal) in Echtzeit mit Außendienstmitarbeitern (Verwendung einer personalisierten nativen App auf Android-Geräten).

Dieses Setup bietet die Möglichkeit, Aufgaben effektiv zuzuordnen, sie erfolgreich auszuführen und den gesamten Prozess zu steuern.

Alle Funktionen sind für unbegrenzte Zeit und bis zu drei Nutzer völlig KOSTENLOS.

Tasker – Details

7Sprints

http://www.taskertools.com

Gegründet 2014

Tasker – Preisübersicht

Tasker ist verfügbar ab 20,00 $/Monat. Tasker bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Tasker findest du unten.

Startpreis

20,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Tasker Funktionen

Equipment Maintenance Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Garantie-Nachverfolgung
Gerätenachverfolgung
Job-Management
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online Stempeluhr
Routing
Terminplanung
Versenden
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Arbeitsauftragsverwaltung
Auftragskostenrechnung
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Job-Management
Kundendatenbank
Routing
Terminplanung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Versandmanagement
Wartungsplanung
Wohnimmobilien
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Kalibriermanagement
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Schlüssel & Schloss-Management
Techniker-Management
Terminplanung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versand
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobile App
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Call-Center-Management
Job-Management
Job-Nachverfolgung
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Terminplanung
Vertragsmanagement

Tasker – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5

In the space of the first half year, we saved over 20 000 Eur and 600 hours

Bewertet am 1.6.2017
Kestutis A.
Service Manager
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Saved 20 000 Eur and 600 hours at first half a year.

Vorteile: Time saving: The distribution of work has become more efficient and faster. All information about customer orders is stored in one place, and it is possible to clearly see the work status without having to call and ask. Moreover, customers can immediately be provided with answers about the progress of work. And with access to the system, the customers themselves can monitor progress and view reports. By filling out the forms in e-format, our mechanics save time. There is no need for any photos taken to be additionally forwarded or for documents to be delivered to the office; they are automatically stored in the system. Finally, it is no longer necessary to decipher what is written on paper forms. Money: Since we sell our work and services, saving time means we can earn more. Adding up the work of mechanics, workshop managers, and service assistant to the calculation, we save about 10% of working time. Additional hours for work turn into additional work, revenue and profits for the company. In the space of first half a year, we saved over 20,000 euros, eliminated work backlogs, and minimised problematic situations by using TASKER. The savings total about 600 working hours during that time.

Nachteile: Some small bugs appeared and few features were missing, but bugs were solved quite quickly and features were added with custom development.

Not stepping forward without a Tasker task

Bewertet am 27.2.2019
Agne G.
CEO
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: All in all, Tasker business management system helps us work more smoothly, effectively and transparently.

Vorteile: This is the principle that we follow when delegating and performing requests of our clients. First of all, we find it very convenient that our technicians receive task assignments in real-time, with attached descriptions that are detailed as well as formed in a precise and clear manner.
After having performed the task or having detected the fault, they not only describe the work that has been done in writing but also attach photos, which helps us avoid any misunderstandings when we communicate with clients.
Second, using this solution we track our efficiency as it enables us to calculate how many hours our workers spend at clients’ premises. This gives us an opportunity not only to evaluate the costs of our services but also to motivate the best employees. In addition to that, we no longer need to deal with paper acts – instead, we use e-documents, which we can review and forward to our client in a simplified manner.
We can see all tasks in one place, filter, analyze them, and plan which engineer was / is / will be busy and how busy in the future.

Nachteile: Actually none. It's moving forward and delivering additional value each year.

The system helps to quickly and efficiently plan and assign tasks to remote mobile service support

Bewertet am 6.3.2018
Dovile R.
Service Coordinator
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Alwark is known for its prompt and professional service. Our mobile repair service is constantly expanding, and to ensure the highest standards of services, we are constantly improving our processes. We have implemented TASKER to manage our service desk operations more effectively. The system helps to quickly and efficiently plan and assign tasks to remote mobile service support. We get real-time information about on-going and completed work, faults covered by warranty, and customer reviews across the entire country, so we can promptly and efficiently organise delivery of spare parts from our warehouses and order them from manufacturers. All information is immediately systematised into the service database and becomes the maintenance logbook for each machine. This helps us not only to quickly identify the possible causes of failure, but also to plan preventive maintenance work and regular technical maintenance. All this saves time and money for us and for our customers.

Nachteile: Custom development and/or custom integrations sometimes is still needed, but was always solved professionally.

Customers are satisfied with improved quality of our service and reduced paperwork

Bewertet am 7.3.2018
Sigita M.
Project manager
Umweltdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Saves employees time and serves more customers - we wanted to make it easier for drivers across the country to work, serving factories, supermarkets, schools and kindergartens. Now employees are using their time more efficiently - they spend it for customer service, not for the paperwork. Also by optimizing routing we can serve more customers on a daily basis. We always trying to complete our client's task as soon as possible. Even those which was not scheduled at the beginning of the day could be now started on the fly. We already received a lot of praise: customers are satisfied with the quality of our service and reduced paperwork. Positive changes were received from officials of the State Tax Inspectorate and the State Food and Veterinary Service who are checking drivers on the road. All of the required documentation is displayed on the employee's smartphone screen in TASKER application.

Nachteile: Maybe not the cheapest solution in the market and there are only Android version of application (no iOS version)