Was ist AzureDesk?

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Wer verwendet AzureDesk?

Alle Unternehmen

Wo kann AzureDesk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • AzureDesk
  • Ansässig in piscataway, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Spanisch

Über den Anbieter

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Nicht verfügbar
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AzureDesk Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • IT-Asset-Management
  • Kundendatenbank
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Veränderungsmanagement
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensbasis-Management

Alternativen für AzureDesk

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Bewertungen über AzureDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
45%
3
2%
Mark P.
Mark P.
Non Executive Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Azure Desk

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Our main objective is to provide monthly stats for all incidents and problems. We also wanted a browser-based solution and hopefully a mobile app will arrive soon.
We setup the Service Desk quickly and can report on stats very easily.

Vorteile:

Cloud based and very easy to use. Quick to setup

Nachteile:

More features is always good but they do seem to get added once requested

Kaitlyn M.
Customer Service Representative in USA
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

VPN User Review

4 vor 3 Jahren

Kommentare: It keeps support tickets reasonably organized

Vorteile:

It's more streamlined than other similar products, in my experience.

Nachteile:

Sometimes certain tickets show up repeatedly in the "unassigned" section.

Anthony N.
Director in Südafrika
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

AzureDesk Product Review

3 vor 3 Jahren

Kommentare: Simple to use , affordable for 1 Man Business or SMB, if mobility is not required.

Vorteile:

Very simple to setup and use Useful Knowledge base

Nachteile:

No manual time logging No Mobile support

Michael D.
IT Manager in UK
Medienproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Azure Desk

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Using Azure Desk enables us to effectively manage all IT incidents for over sixty franchisee operations. We are able to track, monitor and where necessary escalate outstanding tasks and prioritise incidents based on priority levels. The software is very easy to use and we have never experienced any issues or outages to date. We look forward to working with the Azure development team to offer enhancements to what is an excellent software tool.

Vorteile:

Azure Desk is easy to use browser based application. It has a simple to use and intuitive interface to create new incidents, manage existing incidents. Monthly and ad-hoc reporting are easy to run for MI purposes. Another plus point is the ability to update user requests via email during the incident duration.

Nachteile:

Some additional fields would really be useful especially 'Channel' fields which would also assist with better reporting.

Antwort von AzureDesk

vor 3 Jahren

thank you so much

Shaun D.
Engineer in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AzureDesk

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We have very pleased with the software and support - at a great price as well!

Vorteile:

We were able to institute and bring the software up from ground zero to a useful internal application very quickly. They were able to take a listing of customers and import them for us for ease of data entry which helped a great deal.

Nachteile:

I haven't had any issues to note - so far its been great.