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Was ist ALICE Receptionist?

ALICE ist eine äußerst fortschrittliche und umfassende Besuchermanagementlösung auf dem Markt. Die umfangreichen Produktfunktionen bieten ALICE-Kunden mehr Fähigkeiten als andere Technologien in diesem Bereich. Echtzeitkommunikation, sichere Beschäftigung, Besucherbearbeitung und Inhaltsanzeige sind nur einige der Funktionen, die ALICE bietet. Finde heraus, warum sich immer mehr große Unternehmen und Regierungsbehörden für ALICE entscheiden.

Wer verwendet ALICE Receptionist?

Gesellschaften, Großunternehmen, Behörden und KMUs. Unternehmen oder Agenturen jeder Größe können ALICE Receptionist verwenden.

ALICE Receptionist Software - 1
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ALICE Receptionist

ALICE Receptionist

4,5 (39)
299,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
7
4,4 (39)
4,3 (39)
4,6 (39)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
28
4,8 (47)
4,4 (47)
4,7 (47)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ALICE Receptionist

OfficeSpace
Am besten bewertete Funktionen
Desk Availability Schedule
Desk Reservation
Online-Buchung
The Receptionist for iPad
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self Check-In/Check-Out
Envoy
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Kontaktmanagement
Honeywell Forge Visitor Management
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self Check-In/Check-Out
SwipedOn
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self Check-In/Check-Out
Sign In Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mehrere Standorte
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
FacilityOS
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Kontaktmanagement
Self Check-In/Check-Out
Teamgo
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Merkliste
Registrierungs-Management
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Kurs-Tracking
Kursverwaltung
Störfallmanagement

Bewertungen über ALICE Receptionist

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
31%
3
3%
1
3%
Joseph
Joseph
IT Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Alice Saved Us $$$

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Been 2 years now and still going strong.

Vorteile:

Great support. Setup everything for us and checks in.

Nachteile:

Manual updates and no wireless option at the time.

Antwort von ALICE Receptionist

vor 6 Jahren

Thank you for being a loyal customer!

Mabry
Marketing Manager in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Elevated contact-free greeting

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It has been great! We've had positive feedback from all who interact with ALICE.

Vorteile:

We have thoroughly enjoyed the ease of use for clients, staff, and administrators.

Nachteile:

The back-office account is a little slow, but I hear changes are coming to that in 2023.

Antwort von ALICE Receptionist

vor 2 Jahren

Thank you for the review!

David
Operations Manager in Australien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Constant bugs and poor customer support

1,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

When it's working all is fine, which is rarely, the problem is that you have limited licences on set up and it's not made easy to purchase these or to renew them after their expiry

Nachteile:

Constantly have to check the system is working, high purchase cost, ongoing licence costs and extra costs for purchasing more licenses, customer support is very poor and system is full of bugs

Antwort von ALICE Receptionist

vor 7 Jahren

Hello David, We are sorry that your experience has not been exceptional. We do not have customers reporting issues like you are stating. We also have no reported issues with our customer support team. We would love the opportunity to make your experience better. Please feel free to contact the ALICE support team to address what issues you are experiencing. Thank you.

Colton
Business Development Manager in Kanada
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Remote reception to save money on employment costs

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: People are quite impressed with an electronic reception, so it has a good bit of "Wow factor" to it. One disappointing thing (that really doesn't have anything to do with ALICE itself), is that we have a very hard/flat reception room, so everything echoes. Even after installing sound dampening it was hard to hear clients and for them to hear us. I suggest making sure that your reception area is built to dampen sound, otherwise you may experience the same frustrations that we have encountered.The ALICE team was very good in helping us reduce some of this, also suggesting an improved microphone which we installed.

Vorteile:

This was impactful for us because we were able to cut the costs of an entire reception. ALICE serves its job well and provides a fairly easy start-to-finish solution for clients to reach the people they are wanting to get ahold of when they enter the building.

Nachteile:

The calls have a small delay when connecting to our phone system. That being said, it may very well be because we are using ZOOM phone service, but there is an audible delay between the client and the person answering the ALICE phone. You might be starting your sentence to realize someone else is already talking over you. Otherwise there are no cons that came to mind for this software. Keep that small detail in mind when choosing to set up this service. It's still very workable, though.

Antwort von ALICE Receptionist

vor 2 Jahren

Thank you for the review, Colton!

James
Strategic Account Manager in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GreenSource Fabrication

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The system functions as advertised and is a cost savings SAAS system.

Vorteile:

Self check in with DoD, State Department, ITAR prescreening and vetting visitors

Nachteile:

The scanner disconnects too often and we have to reboot. It is waaaay better than a year ago, but still goes off-line for no apparent reason.

Antwort von ALICE Receptionist

vor 2 Jahren

Thank you, James! We are glad to hear about the team's support and that ALICE is providing a benefit for your business.

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