Was ist Orderry?

Orderry ist eine SaaS-Lösung, die speziell für Serviceunternehmen und Reparaturwerkstätten entwickelt wurde. Das Tool hilft bei der Rationalisierung und Automatisierung gängiger Abläufe, wie Auftrags- und Reparaturverarbeitung, CRM, Bestandsverwaltung, Barcode-Etikettierung, Finanzen, Berichterstattung, Analytics usw.
Orderry bietet eine All-in-one-Funktionssuite, die individuell auf die Bedürfnisse von Computer- und Gadget-Reparaturwerkstätten, Handy-Service-Centern, Haushaltsgeräte -und Autoreparaturen, Außendienst, Elektrounternehmen und mehr zugeschnitten ist.

Wer verwendet Orderry?

Alle Arten von Reparaturdiensten und Servicebetrieben.

Wo kann Orderry bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Orderry
  • Ansässig in London, UK
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla, Antigua und Barbuda und 111 weitere

Sprachen

Englisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

Orderry Kosten

Startpreis:

39,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Orderry bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Orderry ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Orderry
  • Ansässig in London, UK
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla, Antigua und Barbuda und 111 weitere

Sprachen

Englisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

Orderry – Videos und Bilder

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Videos zu Orderry
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Orderry Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotsmanagement
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufnahmemanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-/Etikettenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Fahrzeug-Nachverfolgung
  • Gerätenachverfolgung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Rabattmanagement
  • Reparatur-Nachverfolgung
  • Reparatur-Tickets
  • Retourenmanagement
  • Segmentierung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Versandmanagement
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Vorbeugende Wartung
  • Webbasierte Entwicklung
  • Workflow-Management
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Alternativen für Orderry

Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Vereinfachte und vollständige Lösung für deine Kostenvoranschläge und Aufträge, Versand, Inventar, Verkaufsstelle, Buchhaltung und Echtzeitverfolgung.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
INControl is a platform that can manage your business from a single process up to a full ERP solution.
AroFlo wurde von Branchenprofis entwickelt und ist eine vertrauenswürdige Außendienstsoftware. Es automatisiert Unternehmen und erleichtert den Arbeitsalltag.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.

Bewertungen über Orderry

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
14%
Esteban
Esteban
CEO in Chile
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Simple

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Easy to Use and Easy Implementation, powerful works.

Nachteile:

Some Non-Congruent Words in Spanish, but in general OK.

Antwort von Orderry

vor 11 Monaten

Thank you for your review, Esteban! We are so glad to read that you like Orderry. Regarding the translation issues in Spanish localization, it would be helpful for us if you could let our support know what words to correct you can write us in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to help@orderry.com

Shane
Owner in Mexiko
Automotive, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great, easy to use CRM software

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall very pleased with software so far.

Vorteile:

I like that it is cloud based and works on all of my devices including iphone and ipad. It is very easy to add photos and create customer invoices.

Nachteile:

The ability for customers to check the status of their work via embedded code on my website seems broken.

In Betracht gezogene Alternativen: Lightspeed Retail

Gründe für den Wechsel zu Orderry: I have used Lightspeed in the past and is a great product but is extremely expensive.

Antwort von Orderry

vor 11 Monaten

Thank you for your review, Shane J.! We are happy to know that you are pleased with our product. To resolve your issue with the statuses, provide us please with more details write our support team in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to help@orderry.com

Dmitry
CEO in Finnland
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Convenient product that solves basic everyday tasks

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket information, amount of job done by tech.

Vorteile:

Almost all daily tasks are automated and do not require the participation of a manager.

Nachteile:

Still need to improve the possibility for local software integration. We use that product in Finland, cant accept its reports without full reworking. Have no integration with cardpayment terminal, with accounting software. No full integration with WooCommerce ... even stop to wait it.

Antwort von Orderry

vor 11 Monaten

Dmitry, thank you for choosing Orderry and submitting such an informative review! We are happy to know that Orderry helps your team be more productive every day. Speaking of integrations missing, here are some comments from our product development team: Card payment terminals are our main focus for the coming versions. We are currently working on the API with webhooks and the integration with any marketplace/online store that can synchronize via xls import. To integrate with international accounting services, we've already released the tax functionality within the coming updates, we will be able to complete this integration. So, stay tuned ;-) The full database search option is now listed in our roadmap as a feature request.

German
Watchmaker in UK
Luxusgüter & Schmuck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Orderry is a good all-rounder for managing incoming orders

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: The app is great for keeping track of orders and what the progress is with them, but lacks POS integration which means we have to use other methods to track sales.

Vorteile:

The app allows you to create orders and attach photos, comments and prices. The status can be changed and automatically notifies the client when the product is marked as 'done', which saves a lot of time. The cloud access means it can be used on any device anywhere, which is really handy. The app has lots of useful features too like saving clients and work/service types, as well as printing nice-looking invoices that use the prices and include comments on works/services.

Nachteile:

The Orderry camera app is clunky and photos are selected individually, it also needs to be closed and reopened to log in and then it works. A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached would also be very useful. We also couldn't integrate it with our POS system meaning that we do sales separately from work orders. Since we copy the serial number from the unit we receive for service, sometimes there is no number and sometimes they can match and that gives an error. There should be an option somewhere to make them non-unique.

Antwort von Orderry

vor 11 Monaten

Thank you very much for your review, German! We do appreciate your feedback on your experience with Orderry. Here is some information we would like to provide you with regarding your remarks: Lack of POS integration: we are working on our own POS as well as an API with webhooks. Orderry Camera is the new app that we are updating constantly adding features and fixing bugs. Update your app to the latest version, please. If issues remain, contact our support team. A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached this is now listed in our roadmap as a feature request. Unique serial numbers are needed to identify devices. For some devices such as phones, laptops, etc. we have third-party integrations associated with the serial number field. But there is a new feature added recently that can solve this issue you can generate a serial number yourself for an asset right in your Orderry account. Then, print and label assets if needed.

Kasparas
Service manager in Litauen
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good value

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: All in all very good product with user friendly interface. Very easy to set it up from the start, my technicians and managers didn't need special trainings to start using it. All function is perfect for us except inventory management. It is impossible for us to have all the spare parts needed so we have to make special orders, but this software do not allow to add spare parts from product list if you don't have on stock, so all the time we have to add spare parts manually on order and after we receive and post, we have to open order delete manually added spare part and then to add the posted one from the warehouse.

Vorteile:

Easy order management, easy order search, orders tracking, easy to create and post product, reports, easy to work on different locations, good support.

Nachteile:

Inventory management: there is no option to add spare part from product list if you don't have it in stock, I would say insufficient stock option is must on software like this.