Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Refract?

Sales Management Empowering erkennt und verbessert sofort kostspielige Fehler, Error und verpasste Chancen, die deine Vertriebsteams jeden Tag erleben. Refract ermöglicht es Vertriebsleitern zu coachen, ohne die Notwendigkeit, zusammenzutreffen, durch Anrufe, Demos und Treffen. Coachbare Momente können hervorgehoben werden, indem zwischen Feedback und Lob, Ideen und korrektivme Feedback gewechselt wird. Eine Bibliothek von Best-Practice-Momenten ermöglicht sinnvolles Lernen, um Onboarding zu beschleunigen und zu teilen.

Wer verwendet Refract?

Ermöglicht Sales-Managements, kostspielige Fehler, Error und verpasste Chancen, die ihre Vertriebsteams jeden Tag erleben, zu erkennen und sofort zu verbessern.

Refract Software - 1
Refract Software - 2
Refract Software - 3
Refract Software - 4
Refract Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Refract das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Refract

Refract

4,4 (24)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,3 (24)
4,5 (24)
4,9 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.658)
4,3 (6.658)
4,1 (6.658)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Refract

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
ExecVision
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Kommentare / Notizen
Gong.io
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
SalesLoft
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Chorus
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf
SocialChorus
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Modjo
Am besten bewertete Funktionen
Aufzeichnung
Content-Management
Trainingsmanagement
Mindtickle
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Gemischtes Lernen
Tests/Bewertungen
Clari Copilot
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf

Bewertungen über Refract

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
25%
3
17%
Dan
Dan
Vice President, Growth in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Undeniable value on par with big competitors, for a fraction of the cost

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Fantastic. Great sales approach, well-priced product, gives 80% of the value of bigger competitors at 25% of the cost. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] & the entire team are great.

Vorteile:

Has much of the features of far more expensive competitors in this space that cost upwards of $20k-$30k. Support team is amazing - helpful - responsive - innovative. Helps me get team using it. Product continues to improve. Above all though, allowed us to create process & score people on their ability to work it when it comes to sales & success team conversations.

Nachteile:

Interface is a bit clunky, some of the integrations need improvement - but i see those as areas to improve with the "nice to have" areas. the "need to have" which is the core of the product has always been smooth sailing & effective.

Neil
Managing Director/ Founder in UK
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Coaching Platform for both Companies or Trainers'

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The company and knowledge of the Sales Enablement Market is what really sets them apart from other vendors. From Sales to Customer Success, they really take the time to help you optimise your own business, and help on every step of the way.

Vorteile:

Analytics, Scenario Challenges, On-Boarding, Content Uploads

Nachteile:

UI could do with some updating, and can sometimes lag in Google Chrome as it's web-based, but not too taxing

Aaron
Aaron
Director of Student Enrollment in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Incredible support, needs a bit more time to bake.

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Our business case has changed over our time with refract. Originally I was looking for training and onboarding assistance. Now it is monitoring. I really like the feature set but now look to integrations to be able to monitor from 1 place.

Vorteile:

The team and product are fantastic, it's the learning curve which gets ya. Once you climb, functionality makes sense and you start to realize the leverage Refract promises. Features I really like include: - Full transcripts of calls - Rep/Prospect time allocation - Time based notes (comment on a specific section of the call)

Nachteile:

As with any startup, the roadmap is changing. Features you'd like can take weeks or months but Support does a fantastic job bridging the gap. Shout out to CSR for her help! Areas of improvement include: - Search, the taxonomies could use an update to make finding things faster - Improved pricing, would ideally like a viewer and editor license. - Folders, I'd like improved storing of content based on specific use cases: Research, monitoring, training

Audrey
Director in UK
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A tool to guarantee transformation on sales calls

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My experience with Refract has been superb. The customer service is excellent, nothing is too much trouble. In the early days I'd be contacting them more often than I care to admit while I got used to the platform, which on reflection I realise now was more about me not taking time out to test it. The platform is brilliant and easy to use. I'm updated regularly on new features etc, which all help me offer much more to my clients and enables me to stand out from the crowd. Must say a big thank you to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] my customer account manager who is FABULOUS :)

Vorteile:

The software makes a trainers job like mine really effective and easier. It allows the learner to hear and see first hand what they are great at and equally what needs to improve and how. The extra features that highlights the % of time a learner speaks compared to the amount of time their prospect or customer speaks is absolutely a game changer. What's unique is the software's ability to stop a call and put 'notes / tags' on key points is truly in a league of its own. Most learners I know haven't got the patience to sit listening to a call from start to finish. This function allows them to get what they need to know very quickly and then apply what they've learned. Using this software enables me to accelerate learning QUICKLY.

Nachteile:

Nothing. Totally happy with it. Just wish I'd found it earlier!

John
Director in UK
Professionelles Training & Coaching, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best of the best.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Wonderful!

Vorteile:

Rich, rich data from your calls, enabling your coaches to get a true insight into what's happening in your sales teams. The excellent team behind it to support you and provide the help needed to re-think your sales approach.

Nachteile:

Some integration challenges with Skype.