Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Hive?

Hive ist die Plattform für Echtzeit-Kollaboration, die das schnelle Tempo in Unternehmen wie Starbucks, Uber, WeWork und The Economist unterstützt.

Gib deinem Team die Flexibilität, Projekte so zu verwalten, wie sie am besten funktionieren, und verfolge den Fortschritt mit Hive Analytics.

Hive kann auch in Tausende von Anwendungen integriert werden, um die Zusammenführung der gesamten Arbeit an einem zentralen Ort zu vereinfachen.

Wer verwendet Hive?

Hive wird von Tausenden von Agenturen und Marken verwendet, die dank dieser leistungsstarken Software für Projektmanagement und Zusammenarbeit schneller agieren.

Hive Software - 1
Hive Software - 2
Hive Software - 3
Hive Software - 4
Hive Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Hive das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Hive

Hive

4,5 (197)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
23
4,4 (197)
4,5 (197)
4,5 (197)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
11,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
17
4,5 (399)
4,4 (399)
4,4 (399)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hive

ActiveCollab
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Any.do
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung / -aktualisierung
Aufgabenplanung
Priorisierung
FunctionFox
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
farmerswife
Am besten bewertete Funktionen
Budgetmanagement
Ressourcenmanagement
Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
Businessmap
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über Hive

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
37%
3
6%
2
1%
1
1%
Robert
Robert
Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Only Project Management Software with the Features I need

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Hive is the only project management software that is cloud collaborative, has infinite sub tasks, and Gantt charts so it was an easy choice. Also it is not Microsoft Project so I don't have to deal with their insane billing methods. Chatting inside tasks or letting task owners turn sub tasks into their own projects is great. Everyone can keep up with who is working on what and who needs help or what is holding up the project. Sign in and billing is super easy. Support is extremely reactive when I have questions. There is a bunch of stats on task completion that I don't use, but look useful.

Nachteile:

The mobile app has significantly reduced functionality compared to desktop.

Kelly
Kelly
Design Engineering Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Hive improves collaboration and project management

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: The platform has transformed the way my team collaborates and manages projects. The intuitive interface, coupled with powerful project planning features, has significantly improved our efficiency and productivity.

Vorteile:

Hive has become an indispensable tool in my daily workflow, and its best feature, in my opinion, is the seamless integration of project management and collaboration tools. The ability to centralize communication, task management, and file sharing in one platform has significantly enhanced team collaboration and efficiency.

Nachteile:

The mobile app experience could use some improvement. The app is functional, but it lacks some of the features available in the desktop version. Enhancing the mobile app's capabilities would be beneficial for users who need to manage tasks and collaborate while on the go.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good Software for small teams

3,0 letztes Jahr

Kommentare: It was an easy to use software, but we needed more functionality.

Vorteile:

It was easy to use and implement and roll out in our small business.

Nachteile:

Unfortunately, the software was very slow at times and some of my employees reported very long waiting times. One of my employees was not able to use it on Linux PC.

Francesca
Digital Marketing Manager in UK
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Brilliant project management tool with enhanced collaboration

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Really useful tools at a very reasonable price. Enhances collaboration and comms across the organisation.

Vorteile:

Love the way this is set up with varied views. Teams view is the most useful for me - I love that you can track actions as they pass between teams. Bonus is that the Gantt does allow a great overview.

Nachteile:

Not great for time tracking and then getting an overview of your time for the day or week over all projects.

Brandon
Brandon
Sales Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ideal for cooperation on internal and external projects

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Team members should be able to talk to each other right away. As a company, we rely heavily on phone contacts with consumers, therefore when problems arise, staff members need to be able to get down to the bottom of things without having to start another call. While on the phone with a customer, we may effortlessly converse thanks to this service.

Vorteile:

It's incredibly straightforward, yet packed with flexible features. handling projects as a manager. Assigning work to team members, keeping tabs on their progress, etc.

Nachteile:

The only drawback thus far is the cost. Although it is not the cheapest service we have used, it has everything we need to keep our projects on schedule and working smoothly.