Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Condeco?

Condeco Desk Booking ist eine nutzerfreundliche, webbasierte Anwendung, mit der du Schreibtische buchen, Buchungen verwalten und Kollegen finden kannst. Die Software hilft dir, die Schreibtischnutzung zu verstehen, Desksharing-Programme zu vereinfachen und neue Arbeitsweisen zu entwickeln, um immer mehr mobilen Mitarbeitern Platz zu bieten.

Wer verwendet Condeco?

Mit Condeco können fortschrittliche Unternehmen fundiertere Entscheidungen über ihre Arbeitsbereiche treffen. Die vernetzten Produkte verändern den Betrieb und helfen den Menschen, produktiver auf der ganzen Welt zu arbeiten.

Condeco Software - 1
Condeco Software - 2
Condeco Software - 3
Condeco Software - 4
Condeco Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Condeco das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Condeco

Condeco

4,1 (52)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
Keine Integrationen gefunden
4,1 (52)
3,8 (52)
4,1 (52)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
196
9
5,0 (5)
4,8 (5)
5,0 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Condeco

anny
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Terminverwaltung
Smartway2
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Online-Buchung
Schreibtischreservierung
TableAir Meeting Room Booking
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Flexopus
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
hybo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
Skedda
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
Ronspot
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
Zynq Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mehrere Standorte
Online-Buchung

Bewertungen über Condeco

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
35%
3
10%
2
8%
1
4%
sarah
Senior Manager in UK
Computer- & Netzwerksicherheit, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

space booking system

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Multiple platforms to parking, desks, meeting spaces. Helpful booking grid gives you view of bookings for weeks ahead. Love floorplan. Updated mobile app is modern and userfriendly can book and manage any time v convenient. integrated with m365 and out look add-in is no brainer. Syncs with ldap and sso for smooth user experience and means we can leverage existing authentication infrastructure. Customer support = great.

Nachteile:

One drawback was outlook addin lacked ability to book multiple meeting space But this has been developed and we’re looking forward for the release

Antwort von Eptura

letzten Monat

Hi Sarah, thank you for your positive review! We're thrilled to hear that the platform is working well for you and that you're excited about the upcoming release of multi-space booking. We appreciate your feedback as we're always looking for ways to improve. The Condeco by Eptura team

Christine
Regional Estates Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Meets so many needs in one product

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Since Covid we have been able to simply rollout out the desk booking to new sites, and it was so easy. A great product that allows us to set up groups for whatever we need, and set access levels to meet the demand.

Vorteile:

For me the ability to easily move meetings around, we call it room Tetris, to make the most use of our meeting rooms. Condeco is certainly the easiest that we have seen. The support team are also great at helping, if stuck with something not working, or suggestions on how we can do something better.

Nachteile:

Nothing that we can think of, and with regular reviews with account team they tell us what is coming up, and we also have the ability to log ideas as well.

Erin
Director of Space Management in USA
Marketing & Werbung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reactive versus innovative

3,0 letzte Woche Neu

Vorteile:

I like that as an admin, I don't have to operate from two different portals. Also, the ability to make so much customization and allowing us to build/control/troubleshoot on our own first before involving Eptura engineering.

Nachteile:

Reliant on the users to push through innovation or innovating as a reaction, versus trying to forecast and keep up with the market. There is no tracking and admin access cannot be further limited within the categories. No cancellation reporting. All new advancements require further monetary investment and everything is an add on.

Joseph
Service Manager in UK
Automotive, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Top workspace booking tool

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Having both browser and mobile app is great so easy to book a desk or space I need when I go to office. Can see what days the office is going to be busy and when to go in The team day feature is really good, love being able to organise getting my team in for our weekly inoffice day and book one of our ‘areas’. Seeing the spaces visually on the floor plan is great also. We use it to book our parking spaces. Nice having all your bookings (desks rooms parking) in one place on portal. Condeco has become engrained into our work lives and its become a fun tool that you want to use!

Nachteile:

We are excited for more work to be done on mobile app and team day feature. Be good to be able to click on floor plan and see who has booked what spot

Antwort von Eptura

vor 3 Monaten

Hi Joseph, thank you for your review and feedback on Condeco. It's great to hear that our web and mobile app have made it easy for you to book workspaces and stay organized. We really appreciate your suggestions for improvements, and the team are continously working on enhancing our mobile app and the popular team day feature. Stay tuned for more updates coming soon! The Condeco by Eptura team

Marc
Network and Systems Administrator in USA
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Condeco Review - 9.11.23

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall experience has been good and support has been very responsive when needed.

Vorteile:

Compared with other solutions we reviewed, Condeco proved the most intuitive by our end-user testers. It also addressed the requirements we were seeking in a resource management solution.

Nachteile:

I feel like the administrative side of the portal could be a bit more initiative or laid out a bit more efficiently. It seems you have to jump between multiple menu sections to accomplish tasks that should be handled within a single menu and process flow. I'd also like to see all th eCondeco portals contained within one Portal so it is not necessary to jump between them to accomplish admin tasks. (Eg. Condeco Portal, Vendor Portal, Support Portals)