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Was ist Condeco?

Condeco Desk Booking ist eine nutzerfreundliche, webbasierte Anwendung, mit der du Schreibtische buchen, Buchungen verwalten und Kollegen finden kannst. Die Software hilft dir, die Schreibtischnutzung zu verstehen, Desksharing-Programme zu vereinfachen und neue Arbeitsweisen zu entwickeln, um immer mehr mobilen Mitarbeitern Platz zu bieten.

Wer verwendet Condeco?

Mit Condeco können fortschrittliche Unternehmen fundiertere Entscheidungen über ihre Arbeitsbereiche treffen. Die vernetzten Produkte verändern den Betrieb und helfen den Menschen, produktiver auf der ganzen Welt zu arbeiten.

Condeco Software - 1
Condeco Software - 2
Condeco Software - 3

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Condeco

Condeco

4,0 (53)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
Keine Integrationen gefunden
4,0 (53)
3,7 (53)
4,1 (53)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
88
8
4,6 (67)
4,5 (67)
4,4 (67)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Condeco

YAROOMS
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
Skedda
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
deskbird
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
anny
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Terminverwaltung
hybo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
Smartway2
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Raumverfügbarkeitsplanung
Schreibtischreservierung
Ronspot
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
Zynq Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mehrere Standorte
Online-Buchung

Bewertungen über Condeco

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
43%
4
34%
3
9%
2
8%
1
6%
Christine
Regional Estates Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Meets so many needs in one product

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Since Covid we have been able to simply rollout out the desk booking to new sites, and it was so easy. A great product that allows us to set up groups for whatever we need, and set access levels to meet the demand.

Vorteile:

For me the ability to easily move meetings around, we call it room Tetris, to make the most use of our meeting rooms. Condeco is certainly the easiest that we have seen. The support team are also great at helping, if stuck with something not working, or suggestions on how we can do something better.

Nachteile:

Nothing that we can think of, and with regular reviews with account team they tell us what is coming up, and we also have the ability to log ideas as well.

Marc
Network and Systems Administrator in USA
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Condeco Review - 9.11.23

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall experience has been good and support has been very responsive when needed.

Vorteile:

Compared with other solutions we reviewed, Condeco proved the most intuitive by our end-user testers. It also addressed the requirements we were seeking in a resource management solution.

Nachteile:

I feel like the administrative side of the portal could be a bit more initiative or laid out a bit more efficiently. It seems you have to jump between multiple menu sections to accomplish tasks that should be handled within a single menu and process flow. I'd also like to see all th eCondeco portals contained within one Portal so it is not necessary to jump between them to accomplish admin tasks. (Eg. Condeco Portal, Vendor Portal, Support Portals)

Nick
Director in UK
Computer-Vernetzung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Not fit for consumption

1,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Poor. Very poor Very sad Very upset Very disappointed

Vorteile:

Nothing, I need forty characters - so still nothing

Nachteile:

Impossible to get hold of any support. Impossible to activate. No documentation without wading through tonnes of rubbish in the knowledge base.

Antwort von Eptura

vor 2 Monaten

Hi Nick, thank you for your feedback. I apologise for the challenges you've faced with support. We strive to deliver excellent service to our customers, and we missed the mark this time. I have personally looked into the issues you mentioned and have already coordinated with our team to address them promptly. Please expect a follow-up from us shortly to resolve these matters. Appreciate your patience. The Condeco by Eptura team

Suzi
Office Manager in UK
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy desk booking...

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Ease of booking desks and overview of who is in each day. As an administrator, ease of cancelling a desk for a colleague not coming in.

Nachteile:

Pulling reports is not intuitive and fiddly. Not easy to see who was in in the past.

Antwort von Eptura

vor 2 Monaten

Hi Suzi, thank you for your feedback on Condeco. We're glad to hear that the platform has made desk booking and daily occupancy management easier for you. We appreciate the feedback on reporting, and I will pass this along to the relevant teams, so we can look at enhancing the reporting aspect in the future. Thanks again, The Condeco by Eptura team

Joseph
Service Manager in UK
Automotive, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Top workspace booking tool

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

Having both browser and mobile app is great so easy to book a desk or space I need when I go to office. Can see what days the office is going to be busy and when to go in The team day feature is really good, love being able to organise getting my team in for our weekly inoffice day and book one of our ‘areas’. Seeing the spaces visually on the floor plan is great also. We use it to book our parking spaces. Nice having all your bookings (desks rooms parking) in one place on portal. Condeco has become engrained into our work lives and its become a fun tool that you want to use!

Nachteile:

We are excited for more work to be done on mobile app and team day feature. Be good to be able to click on floor plan and see who has booked what spot

Antwort von Eptura

vor 8 Monaten

Hi Joseph, thank you for your review and feedback on Condeco. It's great to hear that our web and mobile app have made it easy for you to book workspaces and stay organized. We really appreciate your suggestions for improvements, and the team are continously working on enhancing our mobile app and the popular team day feature. Stay tuned for more updates coming soon! The Condeco by Eptura team