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Was ist Helpshift?

Helpshift ist die branchenführende Kunden-Support-Plattform für mobile Geräte. Unser allumfassendesSDK lebt in deiner App, um darin durchsuchbare FAQs, Messaging und CRM-Ticketing zu liefern. Helpshift ist für Unternehmen und unterstützt Nachrichtenübermittlung für monatlich mehr als 500 Millionen aktive Nutzer, 3500+ Live-Anwendungen über iOS und Android, und 100M + monatliche Handy-Interaktionen und Gespräche. Firmen wie Microsoft, Target, Viacom und Zynga nutzen Helpshift, um in der App einen erstklassigen Kundenservice zu bieten.

Wer verwendet Helpshift?

Unternehmen aller Größen und Branchen, die sofortigen, proaktiven und personalisierten In-App-Kunden-Support bieten möchten.

Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Helpshift Software - 4
Helpshift Software - 5

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Helpshift

Helpshift

3,9 (29)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
12
4,1 (29)
3,8 (29)
4,1 (29)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
40
4,4 (2.155)
4,5 (2.155)
4,3 (2.155)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Helpshift

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Front
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Kustomer
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Live-Chat
Supportticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
LiveHelpNow
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Warnungen/Eskalation
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
IT-Asset-Management
Supportticket-Management
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Helpshift

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
41%
3
14%
2
3%
1
7%
Fabiana
Fabiana
Learning and Development Associate in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Effective Ticketing Software for Chats

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.

Vorteile:

The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.

Nachteile:

Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.

Richard
Player experience lead in Deutschland
Computerspiele, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer facing first

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.

Vorteile:

Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products. The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.

Nachteile:

The analytics are thin and not quite usable. Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups). Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.

Marcio Hoerlle
Marcio Hoerlle
3rd party - Lead/T2 Product Support in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.

Vorteile:

The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.

Nachteile:

it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.

Nikhilesh
Team Lead in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review as a Team leader

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Efficient

Vorteile:

Ease of use Can create different types of views as per the requirement Reports and analysis

Nachteile:

Can't export to tickets in excel Slow while assigning tickets in bulk

Abimbola
Abimbola
Customer Support Team Lead in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Artificial intelligence is the future,so is Helpshift.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting customers find answers to their queries and concerns faster ,without always needing to reach out to the customer service team.

Vorteile:

In a period when it seems companies are forgetting how to build intuitive user dashboards, I am very impressed with how intuitive the Helpshift user dashboard is,therefore making it easier to use this great product. Its ease of use has saved us important resource such as time, allowing us train new staffs on how to use Helpshift easily in a matter of hours as against days or weeks ; which is the case with most of the other software we use . Very importantly too, I love the quality of support offered my team by the Helpshift customer service desk..

Nachteile:

We have used this for less than a six month period,however I have been satisfied with the quality of service so far.