Was ist Textedly?

SMS Marketing-Services leicht gemacht. Sende sofort 10 oder 100.000 SMS-Textnachrichten an beliebige Handynummern. Erstelle einfach eine Liste angemeldeter Abonnenten. Plane den Versand von Textnachrichten zu einem beliebigen Zeitpunkt. Verfolge die Übermittlung von Textnachrichten. Die Pläne beginnen mit einer kostenlosen 14-tägigen Testversion. Oder teste die Jahrespläne und zahle für ein Jahr voraus und erhalte sofort 20 % mehr Nachrichten.

Wer verwendet Textedly?

Kleine bis mittlere bis große Unternehmen und Organisationen. Einschließlich professioneller Dienstleistungen und gemeinnütziger Organisationen.

Wo kann Textedly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Textedly
  • Ansässig in West Covina, USA
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Textedly
  • Ansässig in West Covina, USA
  • 2015 gegründet
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Textedly

24,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
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29,00 $/Monat
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10,00 $/einmalig
Kostenlose Version
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Textedly Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chat / Messaging
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Engagement-Tracking
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Push-Benachrichtigungen
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für Textedly

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Deliver personalized content and brand experiences across the customer journey with our digital customer engagement platform.
White Label SMS marketing with iVision Mobile - A robust SMS Marketing software and digital loyalty kiosk technology provider
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Bewertungen über Textedly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
14%
3
4%
2
2%
1
3%
Johnny C.
Johnny C.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tried the rest, Textedly is the best

5 vor 4 Jahren

Kommentare: It solved a major problem within our organization. We now have internal communication.

Vorteile:

Full functionality! Works extremely well for mass text marketing and communication.

Nachteile:

It works well in every facet. No complaints.

Misty C.
Owner in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer service great

5 vor 6 Monaten

Vorteile:

The text service is very easy to use and the customer support is quick and responsive. I was trying to send links and it was functioning properly. They were quick to make it right and looked into alternative solutions.

Nachteile:

You may not be able to send a url link. The mobile carriers block it. Which isn’t textedly fault.

Sasha I.
Billing Department Manager in USA
Sport, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Giving 2 stars for lack of flexibility for customers.

2 letzten Monat Neu

Kommentare: Good price for messages, but not good service for companies who sending SMS to new monthly, fresh and updated lists of customers.

Vorteile:

I like the price for the service and i`m impressed with a delivery rate. Good job!

Nachteile:

-Problem is you need to pay for keywords that you are not going to use in the next month. For example: I have a fresh list of customers every month and i need to create new keywords with new lists attached to them, but.....as per Textedly advise if "i remove a subscriber from a keyword, there is no way to resubscribe them on your end, even if you create a new keyword" and "We do not recommend deleting your keyword as it will delete all of your message data. It is best to keep your data in the event you are involved in a Telephone Consumer Protection Act (TCPA) legal matter. Penalties are $500 to $1,500 for each text message violation that you sent". So, why customer needs to pay for keywords he will never use in the future?. -Another difficulty for me was a lack of simplicity of platform usage and i need to communicate with a customer service and wait for the answer in order to solve technical issues or receive answers on my questions which i couldn`t find in QA section of Textedly.

Stacy lynn H.
Stacy lynn H.
Senior Associate in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The Only Guarantee My Customers See!

5 vor 4 Jahren

Kommentare: The reason I chose Textedly is because I was looking for an affordable option to communicate with my followers while being on a very small budget. Textedly is exactly what I need without a ton of bells and whistles. I love the service and my customer engagement has increased greatly!

Vorteile:

I like that the software is very easy to use and that I can see my results immediately when a message is delivered.

Nachteile:

I don't like that there isn't a separate mobile app that I can use with the software. Even though you can use it through your browser, it's not the same.

Quinn S.
Marketing in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My Experience with Textedly

5 vor 8 Monaten

Kommentare: I love this program. I see our company using your service for a long time!

Vorteile:

I would say the ease of use. From uploading new contacts to filtering, this has been a great tool for our communication with our customers.

Nachteile:

The filtering system is a little clunky, but once I got use to it, it is workable.