Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist iLobby?

iLobby optimiert deine Rezeption und fügt ein zusätzliches Maß an Sicherheit hinzu, selbst in stark regulierten Einrichtungen wie Behörden, Banken, Flughäfen, Fabriken, Schulen und Büros. Die Plattform optimiert den komplexen Prozess des Screenings von Besucher*innen zu einem schnellen und einfachen Checkpoint. Die Funktionen auf Unternehmensebene machen es einfach, in Sekundenschnelle ein hohes Maß an Sicherheit und Compliance zu erreichen. Wird von Fortune-500-Unternehmen, Behörden und kleinen und mittleren Unternehmen verwendet.

Wer verwendet iLobby?

iLobby ist eine führende Plattform, die von Regierungen, Fortune-500-Unternehmen sowie KMU verwendet wird. Die Plattform lässt sich problemlos an jedes Unternehmen anpassen, ob groß oder klein.

iLobby Software - 1
iLobby Software - 2

Du bist nicht sicher, ob iLobby das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

iLobby

iLobby

4,6 (123)
199,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
69
9
4,6 (123)
4,3 (123)
4,6 (123)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
Keine Integrationen gefunden
4,8 (133)
4,7 (133)
4,9 (133)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu iLobby

AlertMedia
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Massenbenachrichtigungen
Multi-Channel-Kommunikation
Crises Control
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Massenbenachrichtigungen
Szenarioplanung
Tekmon
Am besten bewertete Funktionen
Inspektions-Management
Mobiler Zugriff
Vorlagen
Mindbody
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
The Receptionist for iPad
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Kursverwaltung
Portal für Lernende
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
GymMaster
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über iLobby

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
24%
3
6%
2
1%
1
1%
Jane
Executive Assistant in USA
Industrieautomation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Product

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We used to print badges, cut them out and insert them into a plastic sleeve for our visitors. They also had to sign in on a registry book. This is a great way to keep track of who visits, print the badges with pictures and saves us time!

Vorteile:

The iLobby system is very easy to use, customizable to our organization and have saved us time with our frequent visitors. The system stays online and connects with the badge printer easily. Their customer service is great! We never have a problem getting a response and help with any problems we've encountered. We are constantly receiving good comments from our visitors abut the iLobby system.

Nachteile:

Once in awhile we have to reboot, just like any other software system. It usually only takes one time though and we're back online.

Lisa
Vice President in USA
Bankwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Convenient and Productive

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: This puts the responsibility of a member waiting on an employee back on the employee's shoulders. They no longer can ask the receptionist to screen the visit. It forces them to respond quicker and this reduces the wait time for the visitor.

Vorteile:

Once we implemented iLobby we were able to relocate our receptionist to another department saving enough money to pay for the software. We are able to monitor the number of visitors we have each day and which department they are visiting the most.

Nachteile:

The members tend to shy away at first. Technology can scare some - but the option to check the members in ourselves right from our computers is a great way to offset those fears.

Chris
IT Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Too many technical issues

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have not been happy with the overall performance of the iLobby Visitor Management system. As we use thermal cameras to take temperatures, if the camera can't read a visitor's face due to hats, glasses, masks, etc. it will report an error of a camera malfunction and not report an error reading the face.
I did suggest a feature for them to still send the picture to the supervisor even on failed reading. This would in turn let the supervisor know that the camera worked but wasn't able to take the temperature due to some other reason.

Vorteile:

When the software works it's ok. It still takes too long to process a visitor. But that has more to do with how our program added COVID screening questionnaires that slowed the process down.

Nachteile:

The thermal camera integration does not work well at all. We have 6 iLobby units with thermal cameras. On average we have at least one or two system crash every single week. Tech support does help get them online, however we shouldn't have to completely reinstall the system and get a code from iLobby every time it updates (whether through iLobby or through the App Store). Tech support's basic troubleshooting steps include resetting the wireless interface/network settings. This is unnecessary and I've had to instruct my IT Teams to refuse this request. The issues of needing a code to re-install the software do not require the system to be reset. This removes our configuration settings which in return make it harder for the end-users to use the devices.

Cole
Software Support Specialist in USA
Maschinerie, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

iLobby is a set and forget system

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are able to keep track of who comes to our buildings and when. We can see how often they come in, who they are here to see, and if they have been waiting alone in the lobby for too long. It is just as good (and in some cases better) than having a dedicated employee at the front desk.

Vorteile:

This software was incredibly easy to use with very reliable hardware. Brother printers and Apple iPads, very dependable.

Nachteile:

Setting up the address book, which would be a pain to do with ANY software. If that's this software's worst problem then it clearly has a lot going for it.

Gregory
CEO / Owner in USA
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Beta User that loved product from start!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: iLobby solved our security and check in and check out vitrifaction and accountability of time in our facility.

Vorteile:

We needed a simple check-in and out feature for a start up fitness center. iLobby was in beta but meet the needs. Since iLobby as since developed, and become an ever better product and continue to improve. The reports generated from checking in and out helps us manage our facility efficiently.

Nachteile:

I would love a feature past the user front end check in that shows there status. So at anytime any user can verify if they checking in our out "status" without using back end dashboard.