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Was ist symplr Hiring?

Cloudbasierte Rekrutierungsplattform für Unternehmen in der Altenpflege, die bei der Verwaltung und Einstellung und dem Onboarding qualifizierter Kandidatinnen und Kandidaten hilft.

Wer verwendet symplr Hiring?

Bewerbereinstellungslösung, die es Pflege- und Altenpflegeanbietern ermöglicht, qualifizierte Fachkräfte einzustellen, zu verwalten, zu schulen und zu binden. Die Lösung sorgt für Kundenzufriedenheit und niedrige Rekrutierungskosten.

Du bist nicht sicher, ob symplr Hiring das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

symplr Hiring

symplr Hiring

3,2 (6)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
2,8 (6)
2,8 (6)
3,2 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
307
87
4,6 (2.254)
4,5 (2.254)
4,4 (2.254)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu symplr Hiring

Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Carecenta
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Pflegeplan-Management
Terminplanung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Daycenta
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Unterschrift
HIPAA konform
Pflegeplan-Management
ContinuLink
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
HIPAA konform
Verwaltung der häuslichen Krankenpflege
Foothold
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Management
HIPAA konform
Kundenmanagement
StoriiCare
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
TaskMaster Pro
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
HDSI
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über symplr Hiring

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,2
Benutzerfreundlichkeit
2,8
Kundenservice
3,2
Funktionen
3,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
3
33%
2
17%
1
17%
Jenee
Staffing Coordinator in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

HealthcareSource

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I've realized that this program helps every one of our employees be on the same page. I can leave notes and add orders, and the next person who gets that call would already be able to see what's been going on and can assist them because of the papertrail.

Vorteile:

This is used nationwide throughout our company to do medical staffing. I like that whatever is created/deleted, it automatically time stamps the action made.

Nachteile:

Whenever an order is "edited," it just says "order edited" but does not say exactly what was edited such as a change in time, change in employee, change in client, therefore if the person does not document, we have no way of knowing "what" exactly was changed.

Samantha
Homemaker in USA
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

HealthcareSource Senior Living

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall: i love it and it couldnt be any simpler. I l grew up with my nanna and taking care of her.

Vorteile:

Its fast and easy for my dad who is 82. Simple to make an appointment for him and they work with him.

Nachteile:

Ive seen my dad feel at ease and comfortable. Its an amazing feeling hes got amazing and so very well amazing.

Maci
Chief Human Resource Officer in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Symplr Hiring.. keep looking

3,0 letztes Jahr

Kommentare: This can get the job done. I wouldn't recommend for those vetting new platforms.

Vorteile:

I would not select Symplr as our vendor for ATS or HRIS at this time. There are far more advanced platforms and we've moved on from Symplr.

Nachteile:

The customer service was the worst part about Symplr. It was like pulling teeth to get a response from someone.

Vice President
Vice President, HR in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Extremely disappointed.

2,0 vor 8 Jahren

Kommentare: The evaluation system is cumbersome and difficult to use. We changed our templates last year to make it easier. Unfortunately, healthcare source does not work well with other HRIS systems, as we have had trouble with the file fees due to the inflexibility of how healthcare source sets them up. It has been a nightmare - duplicate evaluations being assigned, old evaluations being assigned, or no evaluations assigned at all. The performance manager system was upgraded a few weeks ago and now the reports that we ran previously are gone and no one from support seems to know how to recreate the reports that they had in their system 2 months ago. Support is not very supportive. I am extremely disappointed with this system. We are looking for another one.

Vorteile:

It is a step above paper evaluations as it can assign weighted scores and store evaluations.

Nachteile:

Very difficult to customize. Reports are not easy to run. Upgrades discontinue good reporting with less usable ones. Not compatible with well known HRIS systems.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Worst software

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Worst software company for job applications

Vorteile:

Nothing just so much data entry to fill applications

Nachteile:

Worst- When you fill application to each hospital you have to enter same lengthy application all over again

Diana
Sr. Systems Specialist in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Loyal customer for years but they have fallen behind

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Excellent customer service and take your suggestions for software improvements seriously.

Nachteile:

Are falling behind in functionality and the newer versions are clunky and very busy not a clean interface.

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