Was ist fitli?

Die Softwarelösung Fitli Yoga Studio bietet einige einzigartige Funktionen. Fitli fokussiert sich stark auf drei Bereiche.
– Der erste ist Einfachheit. Einrichtung in wenigen Minuten.
– Der zweite ist Service. Einfach erstaunlich. Lies die Bewertungen. Ihre Kundschaft schätzt sie sehr. Ein guter Service, den du ganz ohne Zusatzkosten erhältst.
– Der dritte Bereich ist die Erschwinglichkeit. Als erstes erhältst du die kostenlose Testversion. Dann kannst du ein Abonnement auswählen, die Preise beginnen bereits ab 29 $ im Monat.

Wer verwendet fitli?

Fitli kann von kleinen oder mittleren Unternehmen verwendet werden, die ihre Kundschaft durch Online- und mobile Planung für Kurse, Termine oder Workshops ansprechen möchten.

Wo kann fitli bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • fitli
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • fitli
  • 2015 gegründet
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fitli – Videos und Bilder

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32,00 $/Monat
Kostenlose Version
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121,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

fitli Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Fitness-Plan
  • Für Kampfkünste
  • Für Tanzschulen
  • Für Yoga- / Pilates-Studios
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Anmeldung
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für fitli

Business-Management-System zur Automatisierung von Prozessen wie Verzichte, Abrechnungen, Zeitpläne und vieles mehr. Erfahre mehr über TeamUp
GymMaster ist eine leistungsfähige Club-Management-Lösung mit voller Funktionalität auf jedem Gerät, 24/7-Zugang und Web-Portal für deine Mitglieder. Erfahre mehr über GymMaster
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All-in-one fitness management software.
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Bewertungen über fitli

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
12%
3
1%
Katie
Katie
Owner/Operator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

I would decide to use Fitli again and again!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This has been a fabulous experience from the start. The reps have been so extremely kind, prompt with help and thorough. Any question or concern that I have, is answered quickly through their customer service chat feature. They have been so patient with me (as I learn to use the program) and have made it all one of my favorite parts of my business. Fitli is easily integrated with my website, provides many options for me to develop promo codes and is very user friendly. You also cannot beat the price! I never thought I would be in love with my studio management company but I am. They are regular names in my household and that's exactly the kind of experience I want!

Nachteile:

Something I love about Fitli is that they are always working on adding new features! They listen to their customers and what would make the program even better. I would love to see an app for admin one day, they currently have one for studio members. I would also love for them to add the ability for a customer to purchase a gift card in a custom amount. But truly, I have no complaints about Fitli, just features I look forward to in the future.

Alieta
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fitli review for Isobarre

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Excellent

Vorteile:

I like the ease of use for both my customers and myself.

Nachteile:

The software is relatively unknown and when making the switch I encountered resistance from my older clientele who are tech intimidated.

Malin
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A bit clumsy but Overall good

4,0 letzte Woche Neu

Kommentare: Your customer service is TOP RATED. The response for every issue I had was address. The software is a bit clumsy and I spent a lot of time getting customers on board and schooled on how to get access to a desired class.

Vorteile:

Support is VERY ACCESSIBLE. Worked well with Zoom

Nachteile:

Getting customers on the platform is not intuitive Asking for a credit card so early in the process can be off-putting

Mindy
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review of Fitli

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall my experience was a 6/10.

Vorteile:

Clients could pay for sessions and receive reminders without my involvement. This freed up a lot of time for me as a business owner. Reports easy to generate. Customer service was always helpful.

Nachteile:

Rescheduling appointments was cumbersome for me as admin. Users complained of not being able to easily register for classes or workshops.

Antwort von fitli

vor 3 Monaten

Hi Mindy - I'm very sorry to hear that you did not have an ideal experience using our software. Sadly, this is the first time I have heard things were not working well for you. We would have gladly tried to help make some integration suggestions or improvements given the chance. It's especially disappointing that we did not get a chance to make things better for you and your clients as this feedback runs counter to what we typically hear. In fact, most of the feedback we receive is about clients who find it very easy and convenient to book classes, appointments, or workshops using the mobile app or website portal. Of course, I know we are not even close to perfect and have lots of improvement potential. One way or another, we failed you. For that, I am sorry. This kind of review will make us work doubly hard to make sure everybody is getting the most out of our software. Best regards, John Cline Founder @ Fitli

Cindy
Group Fitness Instructor and Personal Trainer in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fitli product review

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The setup conversation I had made setup relatively easy. Customer service is easy to reach and helpful and far as the product will allow them to be. The flexibility for registration and cancellation windows is helpful.

Nachteile:

*Would like the opportunity to blast text or email without have to set up a fake class. *Would like admin access from the app or at least the opportunity to view participant names for the class. *Would like the ability to rearrange class schedules without having to cancel and recreate classes. Although I have put that 8 is max capacity in my facility a new class defaults to 10. I have to reset it each time. *Stars are confusion. I have had multiple occasions where customers clicked a start thinking they were giving a good review (the equivalent of five stars). It's happened once in my studio and twice in the last studio I was employed. One client is older and did it three times in a row because she kept messing up. I had to have them rejected (and let the customer know) because her error reduced from five stars to four. *I messaged today wanting to create a credit package that I could apply to monthly auto renewal members. I have been sick a week and will be out on vacation. I am not willing to have them cancel and select a new package to give them a refund. That's frustrating for the customer.